Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Onko Bilteman lastausrampilla mitään virkaa? Pitäisi mopo saada kerran pakun kyytiin ja pois.
    http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...pl-2000033751/
    Siis tuo joka maksaa 36,90€
    Kyllä tuolla saa vaikka useammankin kerran mopon kärriin Omaa muokkasin vielä kanttaamalla pellit tuon rampin reunoille ettei luiskahda sieltä mopo reunan yli, vaikka tuo ihan suht leveäkin on ja sitten vielä laitoin kupukanta pultit tuohon kärryn reunan päälle tulevaan osaan ettei ite ramppi luista mopon alta pois.
    990 Adventure '06
    EXC Racing 250 '06
    Lankun pätkä vois olla vähän halvempi.
    Horo Elää !
    Lainaa HondaCebari kirjoitti Katso viesti
    Lankun pätkä vois olla vähän halvempi.
    On se halvempi, mutta hankalampi.
    Pitää olla kaksi lautaa rinnakkain ja sitten vielä alapuolella tuki, kun riittävän pitkä alkaa muuten notkumaan.
    Sitten se on painava ja ärsyttävä käsitellä...
    Hyvin tuo Bilteman ramppi toimii, mutta itse päivitin hieman leveämpään malliin. Jos jollain on tarvetta, niin Itä-Helsingistä saa ilmaiseksi hakea pois tilaa viemästä 1 kpl moisia. Yv:llä tavoittaa.
    Nykyiset: 2017 BMW S1000RR + 2006/2008 R6R kilvetön
    Ex: 2005 CBR 600F, 2006 Daytona 955i, 2009 Speed Triple, 2012 Tuono V4
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JaskaA kirjoitti Katso viesti
    Hyvin tuo Bilteman ramppi toimii, mutta itse päivitin hieman leveämpään malliin. Jos jollain on tarvetta, niin Itä-Helsingistä saa ilmaiseksi hakea pois tilaa viemästä 1 kpl moisia. Yv:llä tavoittaa.
    Eiköhän toi ketjun aloittaja sitä tarvitse. Ja jos kyseessä on vain yksi kerta, niin mä voisin ottaa Carsonin jälkeen sen itselleni. Tarvetta saattaa olla useammin kuin kerran... Toivottavasti Carson on linjoilla...
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Lainaa lario kirjoitti Katso viesti
    On se halvempi, mutta hankalampi.
    Pitää olla kaksi lautaa rinnakkain ja sitten vielä alapuolella tuki, kun riittävän pitkä alkaa muuten notkumaan.
    Sitten se on painava ja ärsyttävä käsitellä...
    kyllä pitää olla heiveröpaapparainen jos ei yhtä lankkua jaksa käsitellä,yhden kerran.
    Horo Elää !
    Lainaa HondaCebari kirjoitti Katso viesti
    kyllä pitää olla heiveröpaapparainen jos ei yhtä lankkua jaksa käsitellä,yhden kerran.
    Tunkki on sitä varten jos pitää painavia nostella...

Kyllähän noita rätkiä pitää lastailla, katupyörät säilöön ja säilöstä pois, enskaa milloin mihinkin ympäri vuoden.
    Ainoastaan uusien (käytettyjen) rätkien ostelu ja siirtely on nyt jäänyt vähemmälle...

Tästä syystä en oikein arvosta semmoista painavaa, notkuvaa ja ärsyttävää puuramppia.
    Lainaa lario kirjoitti Katso viesti

Kyllähän noita rätkiä pitää lastailla, katupyörät säilöön ja säilöstä pois, enskaa milloin mihinkin ympäri vuoden.
    Ainoastaan uusien (käytettyjen) rätkien ostelu ja siirtely on nyt jäänyt vähemmälle...

Tästä syystä en oikein arvosta semmoista painavaa, notkuvaa ja ärsyttävää puuramppia.
    Pitäisi mopo saada kerran pakun kyytiin ja pois.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
  10.  
    Lainaa Carson kirjoitti Katso viesti
    Onko Bilteman lastausrampilla mitään virkaa? Pitäisi mopo saada kerran pakun kyytiin ja pois.
    http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---M...pl-2000033751/
    Siis tuo joka maksaa 36,90€
    Jos oot turuus tms niin lainaa meikäläisen ramppii.
    "Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."