Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
  1. #1
    XT660R, jossa PC V toiminut ok aikaisemmin. Syyshuollon jälkeen hörähtää vain hetkeksi, sitten sammuu.Pätkien voi käydä tyhjäkäyntiä hetken. Kun ohittaa commanderin laittamalla suuttimen suoraan mopon johtosarjaan toimii ihan normaalisti.

    Tietokoneen ohjelma ei näytä vikoja commanderissa, ohjelmoin firmiksen ja kartan varmuuden vuoksi uudelleen mutta ei auttanut. TPS ja kierrosluku näkyvät ok tietokoneen commander ohjelmassa kun pyörä suostuu hetken käymään. Maajohto on kiinni ja kävin muutkin liittimet läpi.

    Onko kokemuksia vastaavasta? Voihan se olla joku mystinen vika commanderin johtosarjassa?
  2. #2
    Minusta jos johdotukset on ok ja pyörä toimii omalla ECU:lla normaalista, niin tulee mieleen että se powercommander on rikki.
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  3. #3
    Tuntuu vaan oudolta yhteensattumalta että itse boksi olisi hajonnut samaan aikaa kun mopo oli levällään. Ei auta kuin ottaa vielä istunto ja käydä commanderin johtosarjaa tarkemmin läpi jos siellä joku johto olisi vaurioitumut.

    Tänään könysin 150 km pikkuteitä ja toimi ok paitsi vähän hengetönhän se on ilman commanderia.
  4. #4
    Mikäli PC:n maadoitus ei ole kunnossa, syntyy tunnetusti ongelmia. Valmistaja suosittelee maadoituksen kytkemistä suoraan akun miinusnapaan. Ei siis mopon runkoon.
    Helposti syntyy uudenlainen kontakti kun laitteen irottaa/kytkee uudelleen. Ruiskujen liittimet ovat hyvälaatuisia mutta ainahan voi pinni karata.
    -MK-
  5. #5
    Huonoja kokemuksia sarjan mukana tulleen rosvoliittimen aiheuttaman käyntihäiriön takia. TPS:n liitos tehtynä tuolla liittimellä takaa ongelmat enemmin tai myöhemmin. Tärinä katkoo liitoksen ensin hetkittäin, lopulta jatkuvasti. Ei pitäisi moisia halpis liittimiä käyttää pyörissä ollenkaan.
    Nykyiset Kawat tallissa:
    KLX 250 B1 - 81
    Z 1000 ST E1 -79
    Z 1000 ST E2 -80
    Mean Streak 1600 -07
    Z 1000 Special Edition -14
    GTR 1400 -08
    Spectre 1100 D1 -82
    KX 250 XC KL Enduro -21
    KLE 500 -91
  6. #6
    Lainaa Jim Goose kirjoitti Katso viesti
    Huonoja kokemuksia sarjan mukana tulleen rosvoliittimen aiheuttaman käyntihäiriön takia. TPS:n liitos tehtynä tuolla liittimellä takaa ongelmat enemmin tai myöhemmin. Tärinä katkoo liitoksen ensin hetkittäin, lopulta jatkuvasti. Ei pitäisi moisia halpis liittimiä käyttää pyörissä ollenkaan.
    Juuri tuon takia mulla on kolvattu haara noissa..Ei mitään rosmo liitoksia, mutta saa tarvittaessa pois siististi
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  7. #7
    Onkohan tuossa V:ssä samoin kuin usb III mallissa erillinen maadoitusjohto akun miinusnavalle, tuo "unohtuu/hukkuu" irti helposti jos akku on ollut irti.
    Älä korjaa ehjää....
  8. #8
    Joo, kyllä PC V pitää kytkeä akun miinus napaa
    Elä elä hyvö mies panikoi turhaa, ei sillä kateudella voita mitää
  9. #9
    Tuossa sarjassa on erilliset liittimet TPS:lle ja CPS:lle. Maajohtoa vähän itsekin epäilen, koska se on ihan onnettoman vahvuista. Akussa se on kiinni, mutta käyn huomenna läpi näkyykö siinä jotain vaurioita.

    Ainahan se olisi mukavampi jos ei olisi näitä ylimääräisiä virtyksiä, mutta osaakohan mikään paja ohjelmoida jammun ECU:n karttoja suoraan?
  10. #10
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa gini kirjoitti Katso viesti
    Tuossa sarjassa on erilliset liittimet TPS:lle ja CPS:lle. Maajohtoa vähän itsekin epäilen, koska se on ihan onnettoman vahvuista. Akussa se on kiinni, mutta käyn huomenna läpi näkyykö siinä jotain vaurioita.

    Ainahan se olisi mukavampi jos ei olisi näitä ylimääräisiä virtyksiä, mutta osaakohan mikään paja ohjelmoida jammun ECU:n karttoja suoraan?
    AInakin IFITEC flashaa noihin vakioecuihin ns. kittiecun (kisaecu) ohjelman, joka on muokattavissa aika vapaasti.
    Superbike #7
  11. #11
    Huomasin PC:n sivustolla kohdassa firmware download varoituksen, jossa mainitaan ettei tiettyihin malleihin saa päivittää uutta fw:a. Pyörä ei käynnisty. Tuon voisi tsekata?
    http://www.powercommander.com/powerc...0Commander%20V
  12. #12
    Tilannepäivitys, välissä ajelin PC ohitettuna ja tänään koitin uudestaan saada sitä toimimaan. Suuttimen liitin irti ja PC johtojen kytkentä väliin. Toimii normaalisti, heiluttelin vielä kaikkia PC johtoja mutta ei löytynyt mitään mikä olisi vaikuttanut käyntiin.

    Jäi siis valitettavasti mysteeriksi, katsotaan jättääkö johonkin korpeen vielä
  13. #13
    Commander V haarotuksineen on varsin herkkä vikaantumaan jos johdot joutuu liikkumaan.
    Maadotus tosiaan arka asia.
    Olikos sulla Autotune sulla kytkettynä`?
    Kuinka se piristää XT:tä tuo purkki?
    Vanha,niin on kuskikin...
  14.  
  15. #14
    Ei ole autotunea käytössä eikä lambdaa muutenkaan tässä vuosimallissa. Mitään mittaustuloksia ei ole, mutta perstuntumalla kaasuun reagointi ja terhakkuus paranivat kyllä ihan havaittavasti kun pc on käytössä. Ilman sitä oli myös jonkinlaista huojuntaa vedossa kun cruisaili tasaista vauhtia. Leo vince änkkärit ja DNA putsarinkotelon kylkeen tuleva suodatin tuossa on. Mikään rakettihan se ei ole vieläkään

    Nyt on talviajossa pelannut moitteetta eli joku ihme tilapäinen hikka sillä oli.