Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 78:sta
  1. #31
    Lainaa veekaks kirjoitti Katso viesti
    Maaliskuun lopulla varmaankin vuorilla ei ole kovin kesäistä edes tuolla?
    Toistakymmentä vuotta sitten ajoin Igoumenitsa - Thessaloniki välin maaliskuun lopussa. Vuorilla/kukkuloilla satoi lunta toistakymmentä senttiä, tosin Keski-Euroopassakin oli tuolloin erikoisen kylmä keli. Normikeväänä ei varmaan pitäisi olla ongelmaa.
  2. #32
    Lainaa veekaks kirjoitti Katso viesti
    Jep.
    Mikähän tilanne siellä Kreikan ja Makedonian rajalla lienee? Uutisissa en ole huomannut aiheita sitten viime kevään.
    Vime kesäkuussa ajelin Makedoniasta Kreikkaan eikä mitään ongelmia rajalla.
    pl
  3. #33
    Kesäkuussa pariksi viikoksi Espanjaan ja Portugaliin, heinäkuun alussa pariksi viikoksi Venäjälle ja Valko-Venäjälle ja elokuun alussa parin viikon reissu Himalajalle. Siinä mitä tällähetkellä suunnitellut.
    pl
  4. #34
    Pienellä työaikajärjestelyllä näyttäisi kesä-heinäkuussa olevan reilu viisi ja puoli viikkoa lomaa. Kai se on taas varattava Uumajan lossilta paikka ja ajeltava Ruotsin läpi Norjan puolelle etsimään norjalaista soraa. Koko loma-aika on tarkoitus olla tien päällä.
    Keväällä ja syksyllä tulee mahdollisesti tehtyä joitain lyhyempiä reissuja itärajan suunnille.
    Mitä sitä turhaan merta edemmäs kalaan..!
    Honda CRF1000L Africa Twin DCT '16
    ex: Solifer SM-82, Yamaha XT660Z Ténéré '13
  5. #35
    Norjan retki suunniteltu:

    Reitti.jpg

    Olisko hyviä vinkkejä / kommentteja?
    I started with nothing and have most of it left.
  6. #36
    Tsaah....

    Riippunee fiiliksestä, mutta kyllä Balkan kutsunee taas....

    IMG_0243.jpg
  7. #37
    10.6 Finnlinesillä Traveen ja siitä alas Espanjaan Torreviejaan karkeasti reittiä Füssen-Sölden-Timmelsjoch-Stelvio-Comojärvi-Monaco-Andorra-Torrevieja. Joku välietappi tohon vielä tulee. Matkaa vajaa 3 tkm ja noin viikon veto.

    Jään sinne sitten perheen kanssa (lentää) kämpille lomailemaan pariksi viikoksi jonka jälkeen mopo jää parkkiin Alicanteen, eli lentäen kotiin. Muutaman viikon päästä tästä lento takaisin Alicanteen ja jotain muuta reittiä takas, ei vielä suunniteltu.

    Laskelmieni mukaan kaksi mp-reissua on parempi, kuin yksi ?!?!
    Life is too short to leave behind.

    Honda CBF 1000 S, 2010 > Blondi.

    Exät: Kawasaki Versys 650, 2011, GSF 1250 SA ABS 12(10), Varadero 1000-04, GSF 1250 SA-07, GSX 750F-05, DL V-strom 650-06, SV 650 S-03
  8. #38
    Elokuussa Iberian niemimaalle, noin 3-4 viikkoa. Oikeastaan voisin matkaseuraakin ottaa jos joku on samoihiin aikoihin lähdössä samalle suunnalle, tai voidaan tavata jossain matkalla.

    Alustavasti menomatkaa kartalle piirrelty:
    Laivalla Tukholmaan yön yli.
    Tukholma - Kalmar (pääosin pienempiä teitä) ja tutustuminen Öölantiin illalla.
    Kalmar - Lübeck tai jotain sinnepäin, pitkä päivä...
    Lübeck - Bad Marienberg, matkalla luolatutkimus Atta-Höhleen.
    Bad Marienberg - Luxemburgin tienoille.
    Luxemburg - Verdun - Lyonin tienoille, matkalla mutkapätkiä Luxemburgissa.
    Lyon - Narbonne, vuoristojen mutkapätkiä matkalla.

    Ja siitä sitten Pyreneille ja avoimella suunnitelmalla Iberian niemimaan kierto ja kotiin fiiliksen mukaan.
  9. #39
    Lainaa LoneWolf kirjoitti Katso viesti
    Elokuussa Iberian niemimaalle, noin 3-4 viikkoa.
    3 viikkoa kuulostaa todella tiukalta aikataululta tolle reissulle!! Mutta 4 ehkä jo onnistuu.

    Oma suunnitelma muutaman muun motoristin kanssa on tämmönen:
    - Laivalla Traveen, josta ajamalla Saksan itärajaa pitkin Dolomiiteille. Päivässä Dolomiittien läpi edelleen etelään Italian Rivieralle. San Marinon läpi Italian L-rannikolle josta lautalla Korsikaan. Pari päivää Korsikassa ja lautalla takaisin mantereelle. Siitä suoraan pohjoiseen Gardan, Stelvion ja Sveitsin läpi Saksaan ja vähän rauhallisemmin Tanskan ja Ruotsin kautta kotiin.
    S1000XR & 690 Enduro
    gozamite-blogi
  10. #40
    Lainaa LoneWolf kirjoitti Katso viesti
    Elokuussa Iberian niemimaalle, noin 3-4 viikkoa. Oikeastaan voisin matkaseuraakin ottaa jos joku on samoihiin aikoihin lähdössä samalle suunnalle, tai voidaan tavata jossain matkalla.

    Alustavasti menomatkaa kartalle piirrelty:
    Laivalla Tukholmaan yön yli.
    Tukholma - Kalmar (pääosin pienempiä teitä) ja tutustuminen Öölantiin illalla.
    Kalmar - Lübeck tai jotain sinnepäin, pitkä päivä...
    Lübeck - Bad Marienberg, matkalla luolatutkimus Atta-Höhleen.
    Bad Marienberg - Luxemburgin tienoille.
    Luxemburg - Verdun - Lyonin tienoille, matkalla mutkapätkiä Luxemburgissa.
    Lyon - Narbonne, vuoristojen mutkapätkiä matkalla.

    Ja siitä sitten Pyreneille ja avoimella suunnitelmalla Iberian niemimaan kierto ja kotiin fiiliksen mukaan.
    Täyttä vaan eteenpäin jos siltä tuntuu. Turha siihen on mennä neuvomaan.
    Jos tuo alkupää Pyrenneille, Iberian niemimaan kierto ja takaisin kotiin vedetään kolmeen viikkoon,
    sanoisin vaan että LYCKA TILL! On se mahdollista SUORITTAA, mutta sitten puhutaan kyllä hetki siitä,
    mitä oikeastaan ollaan tekemässä.

    Ei itse lähtis kohtalaisella palkallakaan vielä neljäänkään viikkoon tuota punnertamaan.

    Se on sitten toinen juttu jos "Iberian niemimaan kiertäminen" on täysin muuta kuin mitä sanotaan.
    On kuitenkin sen verran laaja alue, monimuotoinen, paljon nähtävää ja ajettavaa, että neljäänkin viikkoon Iberia
    Pyrenneineen pitää jo turhan kiirusta.

    Tukholma - Iberia - Tukholma kuuteen viikkoon alkaa olla jo hieman "siellä päin."

    Mutta kukin tyylillään ja pulinat pois.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  11. #41
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    3 viikkoa kuulostaa todella tiukalta aikataululta tolle reissulle!! Mutta 4 ehkä jo onnistuu.
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Tukholma - Iberia - Tukholma kuuteen viikkoon alkaa olla jo hieman "siellä päin."
    Kolme viikkoa on tosiaan tiukka aikataulu, käytännössä joka päivä pitäisi työntää 500-600km, neljä viikkoa pitäisi olla ihan ok (esim. 2015 reissuni ajoin tuota tiukemmalla aikataululla nopean paluumatkan ansiosta).

    Mielessä on kyllä käynyt pyörän rahtaus takaisin kotiin Milanosta tms, sillä säästäisi jokusen ajopäivän, pitänee tutkia hintoja. Hankaluutena se sitoo johonkin kiinteään aikatauluun joita kokemuksesta koitan olla reissun loppupuolelle olla kasaamatta.
  12. #42
    Lainaa Toni B kirjoitti Katso viesti
    Norjan retki suunniteltu:

    Reitti.jpg

    Olisko hyviä vinkkejä / kommentteja?
    Vuonoalueella/vuoristossa joku 300-400km on hyvinkin riittävä päivämatka jos aikoo pysähtyä ja katsella paikkoja. Paikalliset nopeusrajoitukset ovat hyvin alhaisia ja sakot tuntuvia.
  13. #43
    Lainaa LoneWolf kirjoitti Katso viesti
    Elokuussa Iberian niemimaalle, noin 3-4 viikkoa. Oikeastaan voisin matkaseuraakin ottaa jos joku on samoihiin aikoihin lähdössä samalle suunnalle, tai voidaan tavata jossain matkalla.

    Alustavasti menomatkaa kartalle piirrelty:
    Laivalla Tukholmaan yön yli.
    Tukholma - Kalmar (pääosin pienempiä teitä) ja tutustuminen Öölantiin illalla.
    Öölannin voi huoletta skipata, Gotlanti ja Bornholm sitävastoin kannattaa käydä katsomassa.
    BMW K1300S -13
    Ducati Multistrada 1200S -15
    BMW R1200GS -13
    BMW K1300S -09
    BMW R1200GS -07
    BMW R850R -04
    Yamaha RD 125 -85
    Tunturi Start -??
  14. #44
    https://youtu.be/wm5bjvTYtCI

    "Ja iltapäivällä Heikki ajaa ryssien läpi kotiin"
  15. #45
    Näin mennään Kummelin hengessä

    Lähtö ti 8.8.17 Tallinkin iltapaatilla Turusta, ke 9.9. veto Tukholma-Helsingborg-Gedser-Rostock. Yöpyminen varmaan samassa hotellissa kuin viime vuonna, n. 50 km Rostockista Berliinin suuntaan landella. To 10.8. veto Rostock-Potsdam-Hof-Regensburg-Spielberg. Tai lähelle.
    Pe-Su 11.8. - 13.8. MotoGP Red Bull Ring Spielberg, Österreich. Lähin vapaa hotelli löytyi n. 20 km päästä
    Patrik Pulkkinen tsempataan podiumille! Ja Kallion Mika on mahdollisesti täällä myös puikoissa.

    Välipäivät ma-to 14.8. - 17.8. varmaan jotain Alppien mutkateitä tai muuta vastaavaa, tai turistina jossain kaupungeissa ja sitten vois ajaa vaikka Tsekin kautta ylös. Kartat ois tuossa tutkittavana netin ohella millaisia pätkiä sieltä matkan varrelle löytyisi.

    To-pe 17.8.-18.8. veto huudeille WSBK Lausitzring Deutchland, treenit ja kisat pe-su 18.8-20.8. Hotelli löytyi melko läheltä.
    Niki Tuuli kannustetaan voittoon ja Kimi Patova uudessa pikkuluokassa myös. Liput oli edulliset ja hotla myös.

    Sunnuntaina kisojen jälkeen matkaan ja Potsdam-Rostock-Gedser-Köpis-Tukholma (yöpyminen välissä) ja ma 21.8. iltapaatilla Turkuun, ehtii ti 22.8. ysiksi Stadiin vaikka töihin... Vuosilomapäiviä menee 11...12 kpl

    Pakataan tietty parit Suomen liput mukaan, muuta tarviketta saakin matkan varrelta...Nyt sitten toivotaan sateetonta elokuuta 2017
    <p>ZX-10R 2016</p>
  16. #46
    Kyllä ajatus kallistuu pohjoisen reissuun. Lappi ja pohjois Norja. Perinteisesti viikon aion reissuun käyttää.

    Miettiny että jos rohkeasti vaan ottas teltan ja muut retkeilykamat mukaan ja yöpyis teltassa. Sitä vaan miettiny että kun haluaa kokovartalopesulla käydä niin millaset mahikset tuolla pohjoisnorjassa siihen on? Pääseekö esim.leirintäalueen suihkuun pientä korvausta vastaan jos ei yövy kyseisellä alueella? Tai onko jossaki joku uimahalli missä vois käydä ihan saunomassa? Suomessahan noita uimahalleja on kohta joka kylässä ja suihkuun/uimaan pääsee alle kympillä.

    Tai jos yöpyy teltassa leirintäalueella niin millaset hinnat ja sisältyykö niihin suihkumahdollisuus?
    Honda Varadero -01
    ex:Suzuki GSX 600F -98
    ex:Yamaha TZR 125 -91
  17. #47
    Lainaa Lauri12 kirjoitti Katso viesti
    Kyllä ajatus kallistuu pohjoisen reissuun. Lappi ja pohjois Norja. Perinteisesti viikon aion reissuun käyttää.

    Miettiny että jos rohkeasti vaan ottas teltan ja muut retkeilykamat mukaan ja yöpyis teltassa. Sitä vaan miettiny että kun haluaa kokovartalopesulla käydä niin millaset mahikset tuolla pohjoisnorjassa siihen on? Pääseekö esim.leirintäalueen suihkuun pientä korvausta vastaan jos ei yövy kyseisellä alueella? Tai onko jossaki joku uimahalli missä vois käydä ihan saunomassa? Suomessahan noita uimahalleja on kohta joka kylässä ja suihkuun/uimaan pääsee alle kympillä.

    Tai jos yöpyy teltassa leirintäalueella niin millaset hinnat ja sisältyykö niihin suihkumahdollisuus?
    Viime kesänä kiertelin norjassa pari viikkoa,eikä peseytymisen kanssa ollut ongelmia. Ajelin mökkikyliin ja leirintäalueelle reippaasti sisään ja 10kr kolikot kourassa suihkuun. Toimi jokaisessa paikassa. En tiedä miten toimii niissä paikoissa joissa ei ole kolikkosuihkuja. Niitäkin varmaan löytyy.
    Enska58
  18. #48
    Lainaa Enska58 kirjoitti Katso viesti
    Viime kesänä kiertelin norjassa pari viikkoa,eikä peseytymisen kanssa ollut ongelmia. Ajelin mökkikyliin ja leirintäalueelle reippaasti sisään ja 10kr kolikot kourassa suihkuun. Toimi jokaisessa paikassa. En tiedä miten toimii niissä paikoissa joissa ei ole kolikkosuihkuja. Niitäkin varmaan löytyy.

    Kiitos


    Eiköhän siellä pesulle pääse aina johonkin.
    Honda Varadero -01
    ex:Suzuki GSX 600F -98
    ex:Yamaha TZR 125 -91
  19. #49
    Keväällä tule pyörähdettyä muutama työmatka prätkällä Balttiassa, eli 3-4T tulee siellä ajettua vähintään... saa maksettua kokovuoden prätkän vakuutusmaksut kilometrikorvauksilla....
    Varsinainen Kesän prätkäreissu tehdään veljen kanssa, kun kakaroilla alkaa koulu elokuussa, eli tarjoitus olisi samana päivänä livistää Norjan suuntaan, jossa kierretään 7-14 päivää fiiliksen ja säiden mukaan
    Kawasaki ZZR1400, Solifer Export-64, Zundapp Bella
    x 2, Yamaha Virago 535
    Muulloin: 5 x Tähtikeula (W186/W180/W123/C126/W210), alkaen vm 1952-
    Ex: Suzuki:-76,-82,Yamaha:-88,-92,-95,Kawasaki:XZ-9R/-99, ZX-12R/-00,ZZR1400/-09
  20. #50
    Tän kesän reissu(t) Tehdään suomessa. Jonkinlainen itää ylös länttä alas on tämän hetkinen ajatus.
    1-2 viikkoa varataan tuohon reissuun ja muuten sit vedellään pidennettyjä viikonloppuja sinne tänne.
    Saa pienen perstuntuman pystyykö tolla Veturilla heittää minkälaisia päivävetoja ja millä varustuksella pärjää.
    2018 sit varmaan Norjaa tai keskieurooppaa.
    VTR1000F
  21. #51
    Lainaa Lauri12 kirjoitti Katso viesti
    Sitä vaan miettiny että kun haluaa kokovartalopesulla käydä niin millaset mahikset tuolla pohjoisnorjassa siihen on?
    Ortliebin neljän litran vesipussi ja siihen lisävarusteena saatava suihkusuutin. Keittelee retkikeittimellä tai nokipannulla lämpimät vedet, niin juo vain passaa suihkutella. Muitakin malleja löytyy.
    Tai sit rohkeesti tunturipuroon. Apteekista saatava Seba Med pesuaineeksi, toimii kylmässäkin vedessä.
    Honda CRF1000L Africa Twin DCT '16
    ex: Solifer SM-82, Yamaha XT660Z Ténéré '13
  22. #52
    Näyttää olevan kotimaa ja Pohjois-Norja suosiossa tänä vuonna, löytyvät myös meidän porukan reissusuunnitelmalta. Jäämeri pitäisi päästä näkemään, mutta toivottavasti myös kotisuomesta löytyisi hienoja paikkoja reitille. Olisi sääli ajaa kaunista maatamme läpi sivuilleen vilkuilematta.
    Reissut: http://kettulantalli.fi ja muut höpinät: http://takapiha.org
    Bikeologia: Honda NX650 Dominator > Yamaha TT600R > BMW F650GS Dakar > BMW R1150GS Adventure + Yamaha YBR125
  23. #53
    Jos sitä sen verran saisi perseen irti kotimaisemista ja käivisi itärajaa nuohomassa suomen puolella välillä Lieksa-Kuusamo.
    Mieli tekisi myös käydä vähän länsirannikkoa koluamassa, mutta katellaan.
    You have been banned for the following reason:
    alko vittuilee

    Date the ban will be lifted: Ei koskaan
  24. #54
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Oma suunnitelma muutaman muun motoristin kanssa on tämmönen:
    - Laivalla Traveen, josta ajamalla Saksan itärajaa pitkin Dolomiiteille. Päivässä Dolomiittien läpi edelleen etelään Italian Rivieralle. San Marinon läpi Italian L-rannikolle josta lautalla Korsikaan. Pari päivää Korsikassa ja lautalla takaisin mantereelle. Siitä suoraan pohjoiseen Gardan, Stelvion ja Sveitsin läpi Saksaan ja vähän rauhallisemmin Tanskan ja Ruotsin kautta kotiin.
    Tämäpä tässä . Lisäksi toki jotain muitakin reissuja, lähinnä Suomessa, mutta niitä plänäillään sitten kesän aikana vähän kelien ja fiiliksen mukaan , ajoaikaa kun on kesäkuun alusta elokuun tokaan viikkoon.
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    broidilla ajossa mun Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
  25. #55
    Mikä on nopein/helpoin reitti tukholmasta saksaan ? Kohteena alpit ja garda. Katselin trelleborg-sasnitz lauttaa, muita ehdotuksia ?
    Ducati 1098 "Racing Evo"
  26. #56
    Lainaa Peltsii kirjoitti Katso viesti
    Mikä on nopein/helpoin reitti tukholmasta saksaan ? Kohteena alpit ja garda. Katselin trelleborg-sasnitz lauttaa, muita ehdotuksia ?
    Tukholmasta suoraan Helsinborgiin, lautalla yli Tanskaan (tai vaihtoehtona Juutinrauman silta Malmö - Kööpenhamina välillä), sitten Rödbystä Puttgardeniin lautalla ja sen jälkeen etupyörä kohti Gardaa. Ruuhkaisina aikoina kannattaa suosia Saksassa itäisempää bahnaa (A9). Myös Hampurin seutu on usein aika ruuhkainen, joten se kannattaa ehkä kiertää, jos pystyy. Kun aamulla lähtee Tukholmasta, niin illalla on jo pitkällä Saksassa ja seuraavana päivänä/iltana Gardalla. Tuossa pitää tietysti malttaa istua satulassa, eikä tauoilla kahvikupin ääressä, niin matka etenee...

    Rettiehdotus: Tukholma - Garda

    Noissa lyhyissä lauttaväleissä on se positiivista, että ne menee aika nonstoppina, toisin kuin Ruotsi - Saksa/Puola välien lautat.

    Edit. tuli nyt sitten käytyä myös Saksan osuus läpi, vaikket sitä kysynyt...
    BMW R nineT

    Tarinoita: Alppihullun päiväkirja
    Videoita: http://www.youtube.com/user/Alppihullu/videos

    AT-BA-BE-CH-CZ-DE-DK-EE-ES-FI-FR-GR-HR-HU-IT-LI-LT-LU-LV-MC-ME-NO-PL-RO-RS-SE-SK-SLO-TH
  27. #57
    Lainaa JT79 kirjoitti Katso viesti
    Tukholmasta suoraan Helsinborgiin, lautalla yli Tanskaan, sitten Rödbystä Puttgardeniin lautalla ja sen jälkeen etupyörä kohti Gardaa. Ruuhkaisina aikoina kannattaa suosia Saksassa itäisempää bahnaa (A9). Myös Hampurin seutu on usein aika ruuhkainen, joten se kannattaa ehkä kiertää, jos pystyy. Kun aamulla lähtee Tukholmasta, niin illalla on jo pitkällä Saksassa ja seuraavana päivänä vielä pidemmällä...

    Rettiehdotus: Tukholma - Garda

    Noissa lyhyissä lauttaväleissä on se positiivista, että ne menee aika nonstoppina, toisin kuin Ruotsi - Saksa/Puola välien lautat.

    Edit. tuli nyt sitten käytyä myös Saksan osuus läpi, vaikket sitä kysynyt...
    Niin toi reittiehdotus antaa nopeimmaksi väliksi Tanskan Gedseristä Travemundeen, eikä Rödby-Puttgarden kuten mainitsit..
    Tää on käytännössä mulla ollut ainakin huomattavasti joutuisampi esim. Munchenin nurkille kuin Puttgarden-Hampuri...
    <p>ZX-10R 2016</p>
  28. #58
    Voi olla nopeampi, jos laivan lähtöaika sopii oman Tukholmasta lähdön kanssa yhteen, eikä matkalla tule ylläreitä. Laivojen aikatauluja täytyy tuolloin katsoa hieman tarkemmin, kuin Puttgardenin kautta mennessä, jossa on enemmän pelivaraa...

    En ole kyllä ihan perillä kuinka tiheään Gedseristä lähtee laivoja Saksaan, pitää tutustua tarkemmin.

    Edit. Näyttää kesällä lähtevän päivällä kahden tunnin välein Gedser - Rostock laivat, joten taitaa tosiaan olla nopempi, kuin Puttgardenin kautta (lähdöt puolen tunnin välein). Varsinkin jos oma saapuminen Gedseriin osuu hyvin laivan lähtöaikaan. Saako tuolle Gedser - Rostock välille muuten ostettua lippua rannasta, vai pitääkö olla etukäteen hommattuna? Toihan on ihan kiinnostava vaihtoehto tulevaisuuden varalle.
    Viimeksi muokannut: JT79; 10.04.2017 klo 00:03.
    BMW R nineT

    Tarinoita: Alppihullun päiväkirja
    Videoita: http://www.youtube.com/user/Alppihullu/videos

    AT-BA-BE-CH-CZ-DE-DK-EE-ES-FI-FR-GR-HR-HU-IT-LI-LT-LU-LV-MC-ME-NO-PL-RO-RS-SE-SK-SLO-TH
  29. #59
    Lainaa JT79 kirjoitti Katso viesti
    Tukholmasta suoraan Helsinborgiin, lautalla yli Tanskaan (tai vaihtoehtona Juutinrauman silta Malmö - Kööpenhamina välillä), sitten Rödbystä Puttgardeniin lautalla ja sen jälkeen etupyörä kohti Gardaa. Ruuhkaisina aikoina kannattaa suosia Saksassa itäisempää bahnaa (A9). Myös Hampurin seutu on usein aika ruuhkainen, joten se kannattaa ehkä kiertää, jos pystyy. Kun aamulla lähtee Tukholmasta, niin illalla on jo pitkällä Saksassa ja seuraavana päivänä/iltana Gardalla. Tuossa pitää tietysti malttaa istua satulassa, eikä tauoilla kahvikupin ääressä, niin matka etenee...

    Rettiehdotus: Tukholma - Garda

    Noissa lyhyissä lauttaväleissä on se positiivista, että ne menee aika nonstoppina, toisin kuin Ruotsi - Saksa/Puola välien lautat.

    Edit. tuli nyt sitten käytyä myös Saksan osuus läpi, vaikket sitä kysynyt...
    Oma suosikkini myös, Tanskan lautalla saa kaffeopaussin ja Rödby-Puttgarden lounaan samalla matka taittuu kuitenkin. Sen verran monta kertaa lasketeltu tuota väliä, että on tankkauspaikatkin "merkattuna", saas nähä pitääkö VFR-XC:n kanssa nuotittaa uudelleen, kun tuntuu vievän enempi kuin FJR.
    Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 CX />Alias/karivei
  30.  
  31. #60
    Turku - Tukholma 31.5 klo 20.15, siitä jonnekin Baden-Baden alueelle 1.6 aikana => Sveitsiin tekis mieli, alustavasti http://www.gasthaus-bergheim.ch/ , mutta jos keli huono Wassenin alueella niin sitten jonnekkin muualle.
    Ti 6.6 mamma kyytiin Malpensasta => Rapalloon pariksi päiväksi => Toskanan alueelle pyörimään, ainakin noissa paikoissa tarkoitus käydä.

    https://urly.fi/Laq

    mamman palautus 18.6 Malpensaan => kotona 26-27.6??
    Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 CX />Alias/karivei
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen