Mikähän vois olla ongelmana kun ei kylmällä koneella meinaa millään saada käyntiin? Pikkuhiljaa on pahentunut ongelma. Ennen riitti vain ryyppy päälle ja starttia niin oli käynnissä. Sitten alkoi tarvita kaasua että sai käyntiin ja tyhjäkäynti kylmänä hävisi. Nyt sitten ei enää joka kerta lähde käyntiin vaan tulpat märkänä. Ryyppy toimii, tulpat on uudet, käyntiin kun saa ja lämpiää niin toimii muuten hyvin mutta kuuden tonnin kierroksilla kun iskee kaasun pohjaan niin meinaa hyytyä. Muuten vetää nätisti ja kulkee hyvin. Mitäs tässä nyt kannattais tehdä?
Tarkista venttiilin välykset...
Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
Aluksi voi olla vähä paskaa ja käy huonosti ja lopuksi paljon ja ei käy enää ollenkaan.
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
Viimeksi muokannut: Hsippe; 16.09.2016 klo 15:38.
Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
Sieltäpä venttiilikoneiston puolelta syy tais löytyä. Välykset on imupuolelta vähiin käynyt. Pitää siis opetella nyt tuo venttiilin säätö.
No niin. Kaikkien imuventtiilien välykset käytännössä nollassa. Siinäpä syy ettei käynnistynyt. Onko tuo normaalia että tarkastusvälillä alkaa jo kantamaan? Edellinen säätö tehty 25tkm sitten. Tai ainakin huoltokirja kertoo näin. Ja joo tarkastusväli on 24tkm mutta ajattelin ettei niin tuosta tonnista kiinni olis.
Hyvä, että vika löyty. Toivottavasti pelaa. Varmaan selviää, ku ajelet, kuinka välykset pysyy kohillaan. Ainahan on mahollista, että edellisellä kerralla on jo välykset pienentyny, muttei oo säädetty ja nyt sitten lisää ja alko jo kantaan.
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)