Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Mikähän vois olla ongelmana kun ei kylmällä koneella meinaa millään saada käyntiin? Pikkuhiljaa on pahentunut ongelma. Ennen riitti vain ryyppy päälle ja starttia niin oli käynnissä. Sitten alkoi tarvita kaasua että sai käyntiin ja tyhjäkäynti kylmänä hävisi. Nyt sitten ei enää joka kerta lähde käyntiin vaan tulpat märkänä. Ryyppy toimii, tulpat on uudet, käyntiin kun saa ja lämpiää niin toimii muuten hyvin mutta kuuden tonnin kierroksilla kun iskee kaasun pohjaan niin meinaa hyytyä. Muuten vetää nätisti ja kulkee hyvin. Mitäs tässä nyt kannattais tehdä?
  2. #2
    Tarkista venttiilin välykset...
    Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
  3. #3
    Lainaa Hsippe kirjoitti Katso viesti
    Tarkista venttiilin välykset...
    Tää oliskin ollut ajankohtaista jo hetki sitten mutta ajattelin talveksi sen homman jättää. Millä periaatteella tuo vois sitten vaikuttaa?
  4. #4
    Tyhjennä kohokammiot.
    Must be BMW K1200LT
  5. #5
    Lainaa Garlo kirjoitti Katso viesti
    Tyhjennä kohokammiot.
    Kertaalleen tyhjensin ja silloin hetkellisesti käynti parani. Voiko tuossa sit olla jotain paskaa kaasuttimien? Tai tietysti voi mutta tekiskö se tuolleen että pikkuhiljaa pahenisi?
  6. #6
    Aluksi voi olla vähä paskaa ja käy huonosti ja lopuksi paljon ja ei käy enää ollenkaan.
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  7. #7
    Lainaa JLä kirjoitti Katso viesti
    Tää oliskin ollut ajankohtaista jo hetki sitten mutta ajattelin talveksi sen homman jättää. Millä periaatteella tuo vois sitten vaikuttaa?
    Imuvenat saattaa kylmänä kantaa mutta koneen lämmetessä välystä tulee.
    Kansi alua ja venat terästä, alumiinin lämpölaajenemiskerroin on 2 x teräksen.
    Jos tulpat on märät niin tuskin on sopan puutetta.
    Viimeksi muokannut: Hsippe; 16.09.2016 klo 15:38.
    Hessu; Suzuki DL1000 + Sherco SE250 Factory + Husqvarna TE250
  8. #8
    Sieltäpä venttiilikoneiston puolelta syy tais löytyä. Välykset on imupuolelta vähiin käynyt. Pitää siis opetella nyt tuo venttiilin säätö.
  9. #9
    No niin. Kaikkien imuventtiilien välykset käytännössä nollassa. Siinäpä syy ettei käynnistynyt. Onko tuo normaalia että tarkastusvälillä alkaa jo kantamaan? Edellinen säätö tehty 25tkm sitten. Tai ainakin huoltokirja kertoo näin. Ja joo tarkastusväli on 24tkm mutta ajattelin ettei niin tuosta tonnista kiinni olis.
  10. #10
    Hyvä, että vika löyty. Toivottavasti pelaa. Varmaan selviää, ku ajelet, kuinka välykset pysyy kohillaan. Ainahan on mahollista, että edellisellä kerralla on jo välykset pienentyny, muttei oo säädetty ja nyt sitten lisää ja alko jo kantaan.
    Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
  11.  
  12. #11
    Lainaa mp71 kirjoitti Katso viesti
    Hyvä, että vika löyty. Toivottavasti pelaa. Varmaan selviää, ku ajelet, kuinka välykset pysyy kohillaan. Ainahan on mahollista, että edellisellä kerralla on jo välykset pienentyny, muttei oo säädetty ja nyt sitten lisää ja alko jo kantaan.
    Veikkaan samaa, omassa vanhassa cbr600f:ssä kävi 48 huollossa samoin, sama paja missä säädettiin 24:ssä ja sillloin oli ollut alarajalla ja 48:ssä miltei kiinni
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä