Sivu: 5 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 121:stä 150:een 237:sta
    Suunnitellulla jutausreitillä ei pitäisi, (ainakaan tähän tietoon), olla liikennettä haittaavia tekijöitä, koska startti on sunnuntaina....

Kliketi!

Paikka:
    Tie 21 välillä Tornio - Kilpisjärvi. Tarkempi paikka: Paikasta Palojoensuu 45,4 km, suuntaan Muonio.
    Tienrakennus Kaidetyö Tien levennys Haitta-aste: Haittaa liikenteelle Arvioitu viivytys (minuutteina) : 3 min Liikenne on pysäytetty ajoittain Liikenne ohjataan vuorotellen tapahtumapaikan ohi Yksi ajokaista suljettu Nopeusrajoitus : 50 km/h Liikennevalot Lisätieto: Liikennevalo-ohjaus käytössä 15.5 lähtien Työaika: ma-pe 06:00-20:00
    Ajankohta:
    10.05.2017 - 31.08.2017.

Norweegian puolella vastaavasti Statens Vegvesen ei myöskään ilmoita mitään, vaikka Tenon siltaa ollaan parasta-aikaa leventämässä. Ilmeisesti liikennevirta kuitenkin sujuu lähes normaalisti?
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Atlantinvallijutaus 2017 Ohjelma: (non official = LUONNOS)

Selite *
    = "Highlight"

Day0

...sekä lopuksi pmr-radioiden testaaminen, ...
    Minä en hommannu tommosta radiota, mutta pitäisikö se nyt sitten kumminkin hankkia?
    AVJ #72
    BMW R1200R -07
    ex BMW F650ST -99
    Lainaa Terhis kirjoitti Katso viesti
    Minä en hommannu tommosta radiota, mutta pitäisikö se nyt sitten kumminkin hankkia?
    Ei mikään "must" juttu tuo, mut jos haluaapi että matka katkeaa hopsummin.....
    Suosittelen hankkimaan Pmr puhelimen. Ekalla reissulle ei ollut, toisella oli jo ja otan varmasti myös nyt mukaan.
    Triumph Tiger 800 XC + Triumph Tiger 900 GT + Triumph Explorer 1200 XRX
    Millaisen tai millä tollaisen PMR puhelimen saa kuulumaan kypärään. Näyttää noi bluetooht mallit olevan hakusessa?
    Minulla on kaksi PMR:ää. Voin lainata toista, jos jollakin on tarvetta.

http://www.rxtx-tuote.fi/index.php?v...xtreme&tuote=Y
    Juke

- - - - - -
    BMW R1300 GSA 2025 + Yamaha SR 400 2016
    Exät:
    BMW R1250 GS 2019
    BMW R1200 GSA 2016 (R.I.P.)
    BMW K1200 RS 2002
    BMW F650 GS 2002
    BMW K100 RS 1990
    BMW K100 RS 1986
    BMW R100 RS 1979
    Yamaha SR 500 1980
    Suzuki TS 125 M 1975
    Tuon tietyömaanhan voi ohittaa: Särkijärvi- Pallasjärvi- Raattama- Hetta .
    R1200GS
    AVJ#49 -15, -16, -17, -18
    Lainaa HO266 kirjoitti Katso viesti
    Tää vois olla mielenkiintoisempi reitti (kun se on motokätkö).
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
    Lainaa Juke kirjoitti Katso viesti
    Minulla on kaksi PMR:ää. Voin lainata toista, jos jollakin on tarvetta.

http://www.rxtx-tuote.fi/index.php?v...xtreme&tuote=Y
    Mä mieluusti lainaisin! Lähetän sulle yksäriä.
    AVJ #72
    BMW R1200R -07
    ex BMW F650ST -99
    Lainaa veppi kirjoitti Katso viesti
    Millaisen tai millä tollaisen PMR puhelimen saa kuulumaan kypärään. Näyttää noi bluetooht mallit olevan hakusessa?
    Tämä on ainoa bluetooh-pmr, mikä on tullut vastaan: http://www.rxtx-tuote.fi/index.php?s....g8ebt&tuote=Y
    mutta eipä tuotakaan enää näemmä valmisteta. Mitenhän isossa maailmassa hoidetaan höpinät isomman jutausporukan kesken? Edullisia ratkaisuja ei tunnu olevan

Ei-edullinen ratkaisu on kypäräpuhelin, Sena SR10 lisäkalikka (http://www.rxtx-tuote.fi/index.php?v...a.sr10&tuote=Y), PMR johon löytyy kaapelit em. tuotteelle sekä se kaapeli. Heittämällä yli 200e paketti.
    Nyt: -, Oli: Yamaha XV1900 MidnightStar, Suzuki DL650 WeeStrom -06. AVJ16 #52
    Ei oo bluetoothista mulle apuja, koska mulla ei ole kypäräpuhelinta. En tartte sellaista, mulle riittää yleensä ajelemisiin tuulen, mopon pärinä-äänet ja omat laulelut. Joku piuhakuuloke olisi hyvä... tai viritän radion sen verran ylös ylätaskuun ja äänet koville, että koko Finnmark kuulee huuruksen ohjeet. Pitää soittaa huomenna tonne RXTX:ään, jos niillä ois jotain. Saan lainaan sen pmr-radion, kiitos siitä.

edit. Asia kunnossa!
    AVJ #72
    BMW R1200R -07
    ex BMW F650ST -99
    Minäkin mietin PMR:ää, mutta enpä taida yhtä reissua varten hommata. Jonnekin laatikon pohjalle se vain hautautuisi...
    1300 Gessu
    Tulipa laitettua koko Jutausreitti Tyreen ja sitä kautta naviin. Yhteensä tulee tuollainen 3900km mopoiltua siirtymisineen.

Sen verran on tiukkaa päivistä, että siirtymille ei ylimääräisiä päiviä löydy. Lähtö siis la 9.6 aamusta aikaisin Hki-Sysmä-Äänekoski-Oulu-Kemi ja paluu sitten pe aamuna Ivalosta suoraan kotio aikalailla nelostietä Helsinkiin reilu 1100 km.
    Yamaha T700
    http://yle.fi/aihe/artikkeli/2014/06...d-newest-in-sp
    Jotta ei ihan unohtuisi itse aihe... Areenassa vaikuttavia kertomuksia... Tuo nyt vaan sattui tulemaan linkiksi
    Hyvää reissua teille kaikille. Minä ehkä mamman kans tulen saatille Tornioon.. Sen näkee sitten miten käy..
    R1100GS ja uusi elämä alkoi..
    ex K12LT "01
    ex R1100RT
    ex DR 650
    Lainaa ameristep kirjoitti Katso viesti
    Käväsin oulun emc:llä erämessuilta tullessa ja siellähän parveili avjn/ talvisodan jutausveteraaneja pilvinpimein. Sattumoisin oli myös koeajopäivät ja pitihän se pikku kessua käydä koeajaan. Mukaan tarttu klanin housut
    😊👍 oliha siellä tieten joku jamahaki..
    R1100GS ja uusi elämä alkoi..
    ex K12LT "01
    ex R1100RT
    ex DR 650
    Lainaa HO266 kirjoitti Katso viesti
    Juurikin noin, paremmat maisematkin löytyy.
    "On vain kaksi ääretöntä asiaa: universumi ja ihmisten typeryys. Ja ensin mainitusta en ole aivan varma." Albert Einstein
    Lainaa Piece kirjoitti Katso viesti
    Juurikin noin, paremmat maisematkin löytyy.
    Mä aattelin ajaa tuon pätkän kun se on motokätkönä, jos pääjutaajalle sopii. Muuten ei ole tarkoitus poiketa jutausreitiltä (muista jutausosuuksista tehty jo kätköt).
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Mä aattelin ajaa tuon pätkän kun se on motokätkönä, jos pääjutaajalle sopii. Muuten ei ole tarkoitus poiketa jutausreitiltä (muista jutausosuuksista tehty jo kätköt).
    Edelleenkin sooloajot ovat sallittuja, jos siltä tuntuu, kuten omat "puskapisut", tms. eihän tämä mikhän pakko-letkapulla-jutaus ole ennenkään ollut....

Tieto vain wheelman:ille, tai wingman:ille, kun hän poistuu muodosta!

Ja sitten tästä vielä hyödyksi, kertaukseksi ja opiksi, letka-ajosta, mainio koonnos ja tätä ohjeistusta sitten jos vielä ratioilla täydennetään!
    Lainaa mchuurre kirjoitti Katso viesti
    Edelleenkin sooloajot ovat sallittuja, jos siltä tuntuu, kuten omat "puskapisut", tms. eihän tämä mikhän pakko-letkapulla-jutaus ole ennenkään ollut....

Tieto vain wheelman:ille, tai wingman:ille, kun hän poistuu muodosta!

Ja sitten tästä vielä hyödyksi, kertaukseksi ja opiksi, letka-ajosta, mainio koonnos ja tätä ohjeistusta sitten jos vielä ratioilla täydennetään!
    OK, hyvä. Muita sooloiluja ei ole tarkoitus tehä ja loppumatka ajellaan letkassa.
    LT odottaa hangaarissa uutta jarrukahvan "service-settiä", joka tulee kaiketi ti, ke, tai sitten to? Ilman etujarrua ei kehtää lähteä, vaikka ilman jarrujen käyttöä on käyty Lemmenjoella ja takaisin.... .

Gessulla vastaavasti lievää palvelushaluttomuutta, jota en katso hyvällä....! Taijan määrätä sille poistumiskieltoa koko viikoksi?

Mutta onhan tässä aikaa vielä koko ensiviikko....

ps. tänään Ylämyllyllä klo 10:00, lumisadetta, sitten räntää ja temperaturet +1´c..... Thuliliiville oli käyttöä..
    Joo. Foreca lupaa hyvää ajokeliä. Tarviskohan ottaa mukaan aurinkorasva, -lasit ja uimahousut.
    Lainaa piisiepe kirjoitti Katso viesti
    Joo. Foreca lupaa hyvää ajokeliä. Tarviskohan ottaa mukaan aurinkorasva, -lasit ja uimahousut.

Jovvain tarvii! Lauantaillekkin +18´c ja vieläpä varjossa! Toki ennättää vielä muuttua....kuumemmaksi!
    Lainaa piisiepe kirjoitti Katso viesti
    Ehdottomasti, ainakin ne uikkarit "Kilpisjärvellä talven toistaiseksi suurin jäänpaksuus mitattiin 10. toukokuuta (95 cm) ja kuukauden lopullakin jäätä oli vielä liki 80 cm."
    1300 Gessu
    Mä kun en tykkää kylmästä vedestä, niin en niistä uikkareista tiedä.

Mutta olisko laskettelukamat mitään:
    http://m.iltalehti.fi/kotimaa/201706...86124_u0.shtml
    R1200GS
    AVJ#49 -15, -16, -17, -18
    Joo. Nyt foreca lupaa hettaan trooppisia lämpölukemia.
    No joo, kun mä lähen liikkeelle torstaiaamuna niin joudun ajamaan saderintaman läpi.
    Hittolainen, kun meinaa flunssa iskeä. Ei vielä hätää, mutta jos tästä pahenee ja nousee kuume, niin reissu jää väliin. Tämä viesti ei siis ole matkan peruutus, kunhan kirjoittelin..
    1300 Gessu
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Hittolainen, kun meinaa flunssa iskeä. Ei vielä hätää, mutta jos tästä pahenee ja nousee kuume, niin reissu jää väliin. Tämä viesti ei siis ole matkan peruutus, kunhan kirjoittelin..
    Niin oli mullakin samanlainen tilanne pari viikkoa sitten ennen Ahvenanmaan prätkäreissua. Otin buranaa ja C-vitamiini/sinkkitabletteja ja olo parani vähitellen. Nyt siis kova C-vitamiini kuuri (ei D-vitamiini) päälle niin pääset jutaamaan.
    Lainaa J@ck kirjoitti Katso viesti
    Ei vetele! Selvästi palveluksen välttämisyritystä....! VUP:ia ei tuu, (vapaustus ulkopalveluksesta), vaan pelkkää Koopeetä! (Kelpaa palvelukseen)....

Että aamusta vain avantoa ehtimään, sitten raakaa sipulia leivälle, ja appelsiinia tuplamäärä normaaliin, (2 kpl:tta ja 3-4 kertaa vrk:ssa). Kyllä se siitä....
  30.  
    Onko ketään täältä Kaakonkulmalta lähössä pe.aamuna
    voisin liittyä völjyyn?
    BMW R1200GS
Sivu: 5 / 8:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 34567 ... ViimeinenViimeinen