Jep, jep. Olen ollut paljon tekemisissä liivijengien kanssa ja joillekin se merkitsee paljon ja joillekin se on ollut status ja symboli ajatusmaailmasta, jota edustaa. Olen myös ollut tekemisissä moottoripyöräilijöiden kanssa, jotka haluavat liivit niiden itsensä vuoksi. Koskaan se ei vaan ole vaikuttanut "omalta idealta" Mielipiteeni on, että liivit on ok, jos tykkää ja kokee tarpeelliseksi, mutta itse pitäytyisin ORG:in paidoissa ja tarroissa. Josta tulikin mieleeni, mistä voisi taas ostaa ORG:in pitkähihaisen?
[QUOTE=F4;6482879]Jep, jep. Olen ollut paljon tekemisissä liivijengien kanssa ja joillekin se merkitsee paljon ja joillekin se on ollut status ja symboli ajatusmaailmasta, jota edustaa. Olen myös ollut tekemisissä moottoripyöräilijöiden kanssa, jotka haluavat liivit niiden itsensä vuoksi. Koskaan se ei vaan ole vaikuttanut "omalta idealta" Mielipiteeni on, että liivit on ok, jos tykkää ja kokee tarpeelliseksi, mutta itse pitäytyisin ORG:in paidoissa ja tarroissa. Josta tulikin mieleeni, mistä voisi taas ostaa ORG:in pitkähihaisen?
Täältä löytyy ohjeet:
http://www.moottoripyora.org/keskust...hainen-T-paita
Kawasaki zx6r -06
Suzuki GSX-R 750 K8
BMW S1000RR
Jos haluatte erottua joukosta ja tehdä jotain uutta, niin älkää hommatko liivejä vaan hommatkaa villapaidat ja niihin jotku rankat painatukset. Joku vaikka "Chapter Finland - 20 c"
Suzuki GSF 1200
Kiitos linkistä. Käynkin tilaamassa paitoja, joita voi käyttää paikassa kuin paikassa ja erottuvat varmasti -aina edukseen![]()