Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 101:sta
  1. #1
    Ja eiku eurot riviin!

    Torstaina julkaisu:

    http://www.crash.net/motogp/news/219...road-bike.html
    "Starvin' Marvin"

    Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

    Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
  2. #2
    Tuola on hyviä kuvia.
    http://www.motorcyclenews.com/news/n...s-on-the-road/


    Ja tuossa ne lämmittelee moottoria öljynvaihtoa varten, että voisivat pistää delvacit sisään.
    http://www.motorcyclenews.com/news/n...-s-warming-up/
  3. #3
    Poistettu
    Epäilemättä teknisesti aivan törkeän hieno mopo. Mutta näyttääkö se sadantuhannen punnan mopolta? Ainakaan minusta ei todellakaan. Vaikea kuvitella tämän markkinoita. Maailmassa toki riittää jantteria joille rahan riittävyys ei ole pieninkään kysymys. Mutta miksi hitossa sillon ostaisi jonku vaisun näköisen replikan, kun millillä saa aidonkin kilpurin?

    Jälleen kerran myönnän olevani puolueellinen, mutta jos vaikka Desmosediciä vertaa ulkonäöllisesti tähän, D16 on joka osaltaan spessun näköinen. Valokuvissa tää on pliisu. D16 olen toki monesti livenä hiplannut, tämäkin voi parantua livenä.
  4. #4
    Eihän noita ostoksia järjellä perustella, oli sitten 100 000 punnan tai euron peli kyseessä.

    Markkinat on varmasti kaposemmat kuin normi Bladelle, mutta niin sen kai on tarkotus ollakin.

    Onhan D16 ihan spessun näköinen laite ja on silläkin hintaa, mutta kyllä tuossa mun mielestä on ihan roppakaupalla erikoisia osia paikallaan. Eihän tuo MotoGP Hondakaan ole tuon kummoisempi ulkoisilta "puitteiltaan".
    "Starvin' Marvin"

    Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

    Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
  5. #5
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Tuo väritys on yksinkertaisesti ruma vaikka muuten aika herkku laite noin tekniikan puolesta onkin.
    Superbike #7
  6. #6
    No juu, olis vaikka ollut tuo Repsol -väritys mikä GP -pyörissäkin on, niin olis ollut jo paljon parempi ja luonut enemmän sitä "replica" -ajatusta pyörään.

    Mutta yhtä kaikki, ihan varmasti maukas ja erikoinen laite.
    "Starvin' Marvin"

    Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com

    Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
  7. #7
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti

    Jälleen kerran myönnän olevani puolueellinen, mutta jos vaikka Desmosediciä vertaa ulkonäöllisesti tähän, D16 on joka osaltaan spessun näköinen.
    Ainakin ne sormen mentävät raot katteiden välillä on niin spessuja, että edes kiinalaisissa skoottereissa ei ole moisia Siinä mielessä pohtisin ennemminkin, että näyttääkö Desmosedici sadan- tai edes kymppitonnin pyörältä. Varmasti monelta osin muuten hieno, mutta katteiden sovitusta en lakkaa koskaan moittimasta, koska oli niin heikko suoritus.
    Viimeksi muokannut: Ytsför; 08.06.2015 klo 15:58.
  8. #8
    Poistettu
    Lainaa Ytsför kirjoitti Katso viesti
    Ainakin ne sormen mentävät raot katteiden välillä on niin spessuja, että edes kiinalaisissa skoottereissa ei ole moisia Siinä mielessä pohtisin ennemminkin, että näyttääkö Desmosedici sadan- tai edes kymppitonnin pyörältä. Varmasti monelta osin muuten hieno, mutta katteiden sovitusta en lakkaa koskaan moittimasta, koska oli niin heikko suoritus.
    Race on race Arkikatteet oli vielä jokunen vuosi sitten aika rupisia MotoGP:ssäkin. Se mikä ei kameralle ja katsomoon näy - aivan sama.

    Keräilykappaleita noista varmasti tulee. Minusta Honda on vaan sortunut hiomaan liian loppuun saakka tota peliä. Jos pitää saada nopea Honda, antamalla 150kiloa euroja Mr Ten Katelle, alkais jo olemaan sellasta peliä alla ettei mitään rajaa.

    Onhan mullakin Blade ollut (REPSOL-VÄREISSÄ) ja monta crossihondaa. Eli Hondia vastaan ei mitään ole, mutta tää ei kyllä ulkonäöllisesti sytytä. Uskoisin olevani aika paljon jo eri mieltä jos se olisi vaikka mainittu Repsol väritykseltään. Mutta tää ei vaan näytä erikoiselta. Valitan jos tuli pahoitettua mieliä.

    Bongasin eilen kehä ykkösellä sedanimallisen Avensiksen johon oli asennettu ihan reippaan kokoinen siipi taakse. Hyvä etten tippunut mopon kyydistä sitä nauraessani. Ja ihan selvä tuningtero ratissa. Ei olis tullu mieleen että Anjoviksestä tulee nuorison tuuninkikohde. Mä oon usein niin väärässä.
  9. #9
    Näin Paavo peruspärtsääjän silmin tuo on ainoa oikea väritys race-Hondaan. Luulen että valmistaja haluaa viestiä värityksellä tämän pyörän olevan Honda ja tulevan Japanista. Pure and simple. Kokonaisuudessaan hienon näköinen kulkine. Olisipa minullakin joskus tuollaiseen varaa..
  10. #10
    Lainaa Timpa kirjoitti Katso viesti
    Näin Paavo peruspärtsääjän silmin tuo on ainoa oikea väritys race-Hondaan. Luulen että valmistaja haluaa viestiä värityksellä tämän pyörän olevan Honda ja tulevan Japanista. Pure and simple. Kokonaisuudessaan hienon näköinen kulkine. Olisipa minullakin joskus tuollaiseen varaa..
    Juu, ihme narinaa kun ihan perus HRC väritys. Muutenkin kun kyseessä on MotoGP mopon katuversio niin miten sen ulkonäköön olisi voinut vaikuttaa ilman, että koko homman idea katoaa?
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  11. #11
    Värimaailma myötäilee noita historiallisia RSC ja HRC kilpapelejä erilaisista endurance ja F1- luokista. Pyöriä oli esim FWS1000 ja RS850R.

    tumblr_m816e602tu1rod8iso2_500.jpg
  12. #12
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    Juu, ihme narinaa kun ihan perus HRC väritys. Muutenkin kun kyseessä on MotoGP mopon katuversio niin miten sen ulkonäköön olisi voinut vaikuttaa ilman, että koko homman idea katoaa?
    No just sillä värityksellä. Tuo Hondan Tri-Color on ollu ainakin mun silmään aina ihan s**tanan ruma väritys. Tosin eipä tolla ulkonäöllä hirveesti väliä oo kun tekniikka on tuota tasoo.
    Superbike #7
  13. #13
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    No just sillä värityksellä. Tuo Hondan Tri-Color on ollu ainakin mun silmään aina ihan s**tanan ruma väritys. Tosin eipä tolla ulkonäöllä hirveesti väliä oo kun tekniikka on tuota tasoo.
    Tollaisen ostajalla saattaa olla varaa jopa maalauttaa katteet. Ulkonäöllä tarkoitin lähinnä katteiden muotoa jne., en itse maalausta.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  14. #14
    Mikä lienee hinta vihervassari Suomessa. 200.000,- ?
    Eikun lompakko pöytään, tai pikavipillä rahoittamaan hankintaa, mikäli mieli pyörää tekee.

    http://www.motorcyclenews.com/news/n...213v-s-reveal/

    5:25 eteenpäin hinke vilahtaa kaiken muiden super- ja kilpa-autojen välissä.

    https://m.youtube.com/watch?v=SMjuW42SYOk
    Viimeksi muokannut: vma; 10.06.2015 klo 13:07.
  15. #15
  16. #16
    Toisesta ketjusta:
    Lainaa -JuhaK- kirjoitti Katso viesti
    Hinta tulee olemaan aika mukava, taitaa mennä yli sen mitä Desmo maksoi. Pelkkät etuiskarit maksaa yli 10 000e
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Tuskinpa tulee millään typpikeulalla markkinoille. Ei olis eka proto, jossa on ensiesittelyssä kallista hipo-hipoo, joka ei katumopoon päädy koskaan.
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    RCV213 on tämän kauden tehdaspyörän tyyppimerkintä, ensikauden openluokan Hondan pitäisi Shuhei Nakamoton mukaan olla sama pyörä ilman seamless-vaihteistoa. Katuversiossa ei tule olemaan ulkonäön lisäksi juurikaan samaa,esim. Öhlinsin ns.typpikeulaa ei edes valmistaja,siis Öhlins,salli katukäyttöön.
    http://www.asphaltandrubber.com/bike...s-street-bike/
    "Other items straight from the MotoGP bike are the swingarm, slipper clutch, magnesium Marchesini wheels (17″ inch size), pressurized Öhlins fork and adjustable footrests and foot controls, as well as most of the Brembo brake components (steel rotors instead of carbon)."
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  17. #17
    Värimaailma kelpaisi ihan hyvin minulle. Lompakko ei kuitenkaan hyväksy hintaa köhimättä.

    http://www.motorcyclenews.com/news/n...ealed-at-last/
  18. #18
    188000 euroa 159-hevosvoimaisesta pyörästä? Nigga please.

    Saa tarjota ihan kuinka MotoGP-ajettavuutta hyvänsä, niin silti taidan jättää kauppaan.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  19. #19
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    188000 euroa 159-hevosvoimaisesta pyörästä? Nigga please.

    Saa tarjota ihan kuinka MotoGP-ajettavuutta hyvänsä, niin silti taidan jättää kauppaan.
    Joo, jääpi ostamati sinulta. Ostamiseen kun vaaditaan luku- ja kirjoitustaitoa ostoanomuksen täyttämiseen.
  20. #20
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Värimaailma kelpaisi ihan hyvin minulle. Lompakko ei kuitenkaan hyväksy hintaa köhimättä.

    http://www.motorcyclenews.com/news/n...ealed-at-last/
    Wanhan Kansan sanontaa: Se, jolla on räkkää, ni rykkii.
    Tjaa hetki sitten luin tältä foorumilta, ettei Hondissa ole sielukkuutta, sitten Soichiro Hondan poismenon jälkeen. En usko!
    <p>.</p>
  21. #21
    Lainaa vma kirjoitti Katso viesti
    Joo, jääpi ostamati sinulta. Ostamiseen kun vaaditaan luku- ja kirjoitustaitoa ostoanomuksen täyttämiseen.
    Jos viittaat tuohon sun linkittämään eiliseen uutiseen, jossa huhutaan 212 hepan tehoja, ja race kitillä vielä enemmän, niin ihan tiedoksi vaan, malli on esitelty tänään. 159 hevosvoimaa. Race kitillä 215.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  22. #22
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    visordown asiasta

    Ei tullut katulaillista replikaa, koska jos tuon race kitin laitattaa, muuttuu mopo tieliikennekelvottomaksi, jos tuon oikein luin.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  23. #23
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Jos viittaat tuohon sun linkittämään eiliseen uutiseen, jossa huhutaan 212 hepan tehoja, ja race kitillä vielä enemmän, niin ihan tiedoksi vaan, malli on esitelty tänään. 159 hevosvoimaa. Race kitillä 215.
    Seison korjattuna, ellei tuo sitten "pyörän hintaan kuuluvana" kittinä puske noita paksumpia lukuja ulos.
  24. #24
    The RC213V-S was designed with riding on public roads as the premise, but available as an option is the Sports Kit exclusively for racing that assumes riding on closed circuits, such as racing circuits.
    Hintaa ei kerrota. On varmaan helvetin kallis, tulee aika paljon ryönää mukaan.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  25. #25
    Aika vaisut lukemat, mutta tuskin tuota ostetaan niin tiukalla budjetilla, että ei olisi enää varaa race kittiin.
    Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
  26. #26
    Honda on tulkinnut asiaa siten, että "replica" tarkoittaa näköispainosta jostain vanhasta, olemassaolevasta kilpurista. Tässä tapauksessa ollaan moottorin osalta siirrytty ilmeisesti 80-luvun alkuun.
    159 heppaa? WTF? Kilowatteina tuo juuri ja juuri pelastaisi kasvot.
    Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
  27. #27
    Poistettu
    Älä ny sano, onhan siinä kuitenkin usd-keula ja kiekkamittarikaan ei luultavasti enää toimi vaijerilla.

    Mutta, ei seamless-laatikkoa, ei ilmavenoja, ei tehoa, jenkkien rahamarkkinoille ei lainkaan racepakettia... Mulla hukkuu tän mopon pointti.
  28. #28
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    Hintaa ei kerrota. On varmaan helvetin kallis, tulee aika paljon ryönää mukaan.
    Yleensä nuo HRCn kitit maksaa maat ja taivaat (vrt. RC30/45/51 race osat ja niiden posketon hinnoittelu) ja joskus niitä ei saa ees rahalla.

    Aika köpö juttu, ja tuli semmoinen "where's the beef" fiilis. No, ovat saaneet nyt egoboostailla pääkonttorissa pomo porukoissa tämän asian kanssa 10 vuotta, ja varmasti on ollut kivaa. Asiakkailla fiilarit ehkä hieman toiset.
  29. #29
    Lainaa PoS kirjoitti Katso viesti
    188000 euroa 159-hevosvoimaisesta pyörästä?
    Kyllähän tuo lähinnä huonosta vitsistä menee. Pakko kai tähän nyt joku selitys on oltava, vai onko ne siellä ihan pihalla?
  30.  
  31. #30
    Tällä on potentiaalia olla arvoesine tulevaisuudessa.

    Kaikki tavallisen ihmisen budjettiin mahtuvat ärräpyörät ovat tulevaisuudessa kasa romurautaa.
Sivu: 1 / 4:sta 123 ... ViimeinenViimeinen