Ja eiku eurot riviin!
Torstaina julkaisu:
http://www.crash.net/motogp/news/219...road-bike.html
"Starvin' Marvin"
Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com
Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
Tuola on hyviä kuvia.
http://www.motorcyclenews.com/news/n...s-on-the-road/
Ja tuossa ne lämmittelee moottoria öljynvaihtoa varten, että voisivat pistää delvacit sisään.
http://www.motorcyclenews.com/news/n...-s-warming-up/
Epäilemättä teknisesti aivan törkeän hieno mopo. Mutta näyttääkö se sadantuhannen punnan mopolta? Ainakaan minusta ei todellakaan. Vaikea kuvitella tämän markkinoita. Maailmassa toki riittää jantteria joille rahan riittävyys ei ole pieninkään kysymys. Mutta miksi hitossa sillon ostaisi jonku vaisun näköisen replikan, kun millillä saa aidonkin kilpurin?
Jälleen kerran myönnän olevani puolueellinen, mutta jos vaikka Desmosediciä vertaa ulkonäöllisesti tähän, D16 on joka osaltaan spessun näköinen. Valokuvissa tää on pliisu. D16 olen toki monesti livenä hiplannut, tämäkin voi parantua livenä.
Eihän noita ostoksia järjellä perustella, oli sitten 100 000 punnan tai euron peli kyseessä.
Markkinat on varmasti kaposemmat kuin normi Bladelle, mutta niin sen kai on tarkotus ollakin.
Onhan D16 ihan spessun näköinen laite ja on silläkin hintaa, mutta kyllä tuossa mun mielestä on ihan roppakaupalla erikoisia osia paikallaan. Eihän tuo MotoGP Hondakaan ole tuon kummoisempi ulkoisilta "puitteiltaan".
"Starvin' Marvin"
Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com
Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
Tuo väritys on yksinkertaisesti ruma vaikka muuten aika herkku laite noin tekniikan puolesta onkin.
Superbike #7
No juu, olis vaikka ollut tuo Repsol -väritys mikä GP -pyörissäkin on, niin olis ollut jo paljon parempi ja luonut enemmän sitä "replica" -ajatusta pyörään.
Mutta yhtä kaikki, ihan varmasti maukas ja erikoinen laite.
"Starvin' Marvin"
Tylsimpinä hetkinä poikkea osoitteessa: http://www.janipartanen.com
Ei tarvitse vilkkua käyttää, jos oot jo ojassa....
Ainakin ne sormen mentävät raot katteiden välillä on niin spessuja, että edes kiinalaisissa skoottereissa ei ole moisiaSiinä mielessä pohtisin ennemminkin, että näyttääkö Desmosedici sadan- tai edes kymppitonnin pyörältä. Varmasti monelta osin muuten hieno, mutta katteiden sovitusta en lakkaa koskaan moittimasta, koska oli niin heikko suoritus.
![]()
Viimeksi muokannut: Ytsför; 08.06.2015 klo 15:58.
Race on raceArkikatteet oli vielä jokunen vuosi sitten aika rupisia MotoGP:ssäkin. Se mikä ei kameralle ja katsomoon näy - aivan sama.
Keräilykappaleita noista varmasti tulee. Minusta Honda on vaan sortunut hiomaan liian loppuun saakka tota peliä. Jos pitää saada nopea Honda, antamalla 150kiloa euroja Mr Ten Katelle, alkais jo olemaan sellasta peliä alla ettei mitään rajaa.
Onhan mullakin Blade ollut (REPSOL-VÄREISSÄ) ja monta crossihondaa. Eli Hondia vastaan ei mitään ole, mutta tää ei kyllä ulkonäöllisesti sytytä. Uskoisin olevani aika paljon jo eri mieltä jos se olisi vaikka mainittu Repsol väritykseltään. Mutta tää ei vaan näytä erikoiselta. Valitan jos tuli pahoitettua mieliä.
Bongasin eilen kehä ykkösellä sedanimallisen Avensiksen johon oli asennettu ihan reippaan kokoinen siipi taakse. Hyvä etten tippunut mopon kyydistä sitä nauraessani. Ja ihan selvä tuningtero ratissa. Ei olis tullu mieleen että Anjoviksestä tulee nuorison tuuninkikohde. Mä oon usein niin väärässä.
Näin Paavo peruspärtsääjän silmin tuo on ainoa oikea väritys race-Hondaan. Luulen että valmistaja haluaa viestiä värityksellä tämän pyörän olevan Honda ja tulevan Japanista. Pure and simple. Kokonaisuudessaan hienon näköinen kulkine. Olisipa minullakin joskus tuollaiseen varaa..
Värimaailma myötäilee noita historiallisia RSC ja HRC kilpapelejä erilaisista endurance ja F1- luokista. Pyöriä oli esim FWS1000 ja RS850R.
tumblr_m816e602tu1rod8iso2_500.jpg
Mikä lienee hinta vihervassari Suomessa. 200.000,- ?
Eikun lompakko pöytään, tai pikavipillä rahoittamaan hankintaa, mikäli mieli pyörää tekee.
http://www.motorcyclenews.com/news/n...213v-s-reveal/
5:25 eteenpäin hinke vilahtaa kaiken muiden super- ja kilpa-autojen välissä.
https://m.youtube.com/watch?v=SMjuW42SYOk
Viimeksi muokannut: vma; 10.06.2015 klo 13:07.
Tässä hyvää lähikuvaa https://m.youtube.com/watch?v=mfUIpCPRu9Y
Toisesta ketjusta:
http://www.asphaltandrubber.com/bike...s-street-bike/
"Other items straight from the MotoGP bike are the swingarm, slipper clutch, magnesium Marchesini wheels (17″ inch size), pressurized Öhlins fork and adjustable footrests and foot controls, as well as most of the Brembo brake components (steel rotors instead of carbon)."
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Värimaailma kelpaisi ihan hyvin minulle. Lompakko ei kuitenkaan hyväksy hintaa köhimättä.
http://www.motorcyclenews.com/news/n...ealed-at-last/
188000 euroa 159-hevosvoimaisesta pyörästä? Nigga please.
Saa tarjota ihan kuinka MotoGP-ajettavuutta hyvänsä, niin silti taidan jättää kauppaan.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
visordown asiasta
Ei tullut katulaillista replikaa, koska jos tuon race kitin laitattaa, muuttuu mopo tieliikennekelvottomaksi, jos tuon oikein luin.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Hintaa ei kerrota. On varmaan helvetin kallis, tulee aika paljon ryönää mukaan.The RC213V-S was designed with riding on public roads as the premise, but available as an option is the Sports Kit exclusively for racing that assumes riding on closed circuits, such as racing circuits.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Aika vaisut lukemat, mutta tuskin tuota ostetaan niin tiukalla budjetilla, että ei olisi enää varaa race kittiin.
Perus ECU flashaus + quickshifterin aktivointi onnistuu GSX-R 1000 K5-L1 ja 600/750 K6-L5
Honda on tulkinnut asiaa siten, että "replica" tarkoittaa näköispainosta jostain vanhasta, olemassaolevasta kilpurista. Tässä tapauksessa ollaan moottorin osalta siirrytty ilmeisesti 80-luvun alkuun.
159 heppaa? WTF? Kilowatteina tuo juuri ja juuri pelastaisi kasvot.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Älä ny sano, onhan siinä kuitenkin usd-keula ja kiekkamittarikaan ei luultavasti enää toimi vaijerilla.
Mutta, ei seamless-laatikkoa, ei ilmavenoja, ei tehoa, jenkkien rahamarkkinoille ei lainkaan racepakettia... Mulla hukkuu tän mopon pointti.
Yleensä nuo HRCn kitit maksaa maat ja taivaat (vrt. RC30/45/51 race osat ja niiden posketon hinnoittelu) ja joskus niitä ei saa ees rahalla.
Aika köpö juttu, ja tuli semmoinen "where's the beef" fiilis. No, ovat saaneet nyt egoboostailla pääkonttorissa pomo porukoissa tämän asian kanssa 10 vuotta, ja varmasti on ollut kivaa. Asiakkailla fiilarit ehkä hieman toiset.
Tällä on potentiaalia olla arvoesine tulevaisuudessa.
Kaikki tavallisen ihmisen budjettiin mahtuvat ärräpyörät ovat tulevaisuudessa kasa romurautaa.