Gs 1200 vuodelta 2009 alko ryppyileen. Sytty jarrun merkkivalo eikä nopeusmittarikaan toimi. Onko anturi kosahtanut takapyörästä vai missä vika. Saako abs ja nopeusmittari signaalin samasta anturista.
Itsellä oli sama vika viime kesänä ja takapyörän ABS anturin vaihdolla korjaantui. Nopeus, matka, luistonesto ja ABS kaikki samalta anturilta takapyörän osalta. Anturi maksaa n.100€
No niin, mopo on kunnossa. Abs (HECU) mötikkä vaihdettiin ja kustannus rapiat 1500€
siis onko tuo käytännössä se absin pumppu?
minä oon aina luullut että se on reilusti yli parin tonnin paukku jos se menee. kumma ettei ne pyörissä kestä, kun autoissa kestää 25 vuotta paikoillaan..
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
Jep, tankin alla majailee. Ite kans googletin tuota ja sain hinnaksi melkein pari tonnia. Tiedä sitten mistä Heino kyseisn kikkulan hommas.
On muuten jarruneste hinnoissaan, 1 desi maksoi 24,50€![]()
Oliko pyörään tehty huolto-ohjeiden mukaiset jarrunesteiden vaihdot kahden vuoden välein myös ABS-piiriin?
015