pitäs alkaa vaihteleen jarru ja kytkin nesteet bläkkäriin jossa on dual jarrut.kertokaapa te joilla on kokemusta että onko siinä ilmauksessa mitään ihmeellistä kun en oo ennen tämmösiä pajottanu.entäpä sitte ne nesteet pitääkö olla jotain spesiaalia vai käykö ihan tavallinen jarru neste entäpä kytkin neste?kiitoksia vinkeistä!
KTM 640 adventure Triumph Tiger 955i 01
Honda xx 1100 02
ex cbr1000f 93
zzr1100 92
diversion 600 93
rg125
cb125
pv50
tunturi50
cresent50
Suzuki Hayabusa
Kannattaa alottaa urakka juomalla ensin joku viinapullo tyhjäksi. Sitä voi sitte kätevästi käyttää apuna ilmauksessa![]()
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
heh,joo selvä!
Jos vaan on ilmakompressori jossain lähistölläkään saatavilla, niin suosittelen bilteman/motonetin/ebayn/jonkunmuun parinkympin € (jarrujen) ilmauslaitetta. Siinä on purkki mihin se imee alipaineella vanhat nesteet esim. jarrusatulan nipasta. On helppo vaihtaa nesteet/ilmata kun lisää vaan säiliöön sitä mukaa lisää kun vanha imeytyy pois.
Laite toimii samalla periaatteella kuin vaikka hiekkapuhallussuutin, eli (ohi) virtaava ilma venturiperiaatteen mukaan luo alipaineen sinne nesteen keräysastiaan josta lähtevä letku sitten kiinnityy ilmausnippaan. Yksinkertainen ja loistava laite pikkurahalla.
RF900R, ZX6R, (XJ600S)