Reitit itn-muodossa (kelpaa Tyrelle) ladattavissa täältä. Päivän 4 reittiä voi vielä miettiä jos sattuu tosi hieno sää niin voi pikkuteitäkin ajella Stadiin päin.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Moi kaikille,
Meitsi saanut kaikki varaukset myös tehdyksi.
Kun lohjalta operoin niin, ajattelin pyyhkäistä torstaina suoraan korppooseen.
Hyvä että majoitukset bookattu - voin hyvin jakaa huoneen jonkun kanssa.
Nähdään viimeistään korppoossa.
Timo
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Huomenna olis niinku 1kk aikaa tähän reissuun (niiden osalta jotka meinaa keskiviikkona lähteä ajamaan). Toivottavasti kaikilla on lauttaliput?! Majoitukset pitäis olla ok. Muistakaa tsekata pyörän renkaat, ketjut, rattaat ja jarrut ennen reissuun lähtöä ettei semmosen takia jää keneltäkään kesken.
Ja tosiaan torstaina 25.5. klo 10.00 pitää olla valmiina Galtby - Överö laivamatkaan. Galtby sijaitsee Korppoossa 2:n lauttamatkan päässä Paraisilta (eli sieltäkin menee helposti 1 tunti).
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Suunnittelin tuossa keskiviikkona käyväni ajamassa tuon Houtskarin kätkön ja syömässä Pleksin kehumassa Buffalossa. Aikatauluja plärätessä tuli vastaan oheinen ely-keskuksen tiedote https://www.ely-keskus.fi/web/ely/-/...-#.WQD3yPnyjIV . Tuskin nuo nyt kuukautta lakkoilevat, koska tuolla pysähtyy kyllä kaikki elämä jos lautat ei kulje.
Kawasaki Versys 650 2008
Yamaha xj 600 1999
Jingcheng 250-6 2007
Jep näinhän nuo aamuteeveessä sanoivat.Eikös lakkouhka peruttu jo?
Kawasaki Versys 650 2008
Yamaha xj 600 1999
Jingcheng 250-6 2007
Nonii, uusi ajopeli on hallussa ja lauttaliputkin varattu.
Pitikö jotain muuta varata omatoimisesti, oliko majoitusten suhteen tarkoitus säätää jotain kimppavarauksia?
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Yamaha Tracer 700 vuosimallia 2017 päätyi alle, sinisenä kun punaisia ei saanut (ensi vuonna vasta tulossa lisää?!), lisävarustelistalta ruksittiin LED-vilkut, kahvanlämppärit, Akran ränni (tuo CP2-kone pitää muuten makeaa ääntä nopeilla kaasunavauksilla) ja laukkusetti (jälkitoimituksessa, grr).
Räpsäsin kyllä Nokkalassa käydessä kuvan mutta tuo kännykkäkamera tuottaa melko perunalaatua ja mopokin sateen jäljiltä kurassa (kun lähdin ajamaan Yamaha Centeristä niin Vihdintien kohdalla alkoi tulla räntää), ohessa paras mitä siitä nyt sai editoitua irti.
tracer-edit.jpg
Mulla on vapaata jo keskiviikko joten saapunen Korppoosen hyvissä ajoin. Eli mulle käy koska vaan. Harmi vaan ettei tuon Buffalon aukioloajat vielä näy tuonne astiJos vaikka saataisiin sovittua joku aika, ja käytäisiin porukalla.
Kawasaki Versys 650 2008
Yamaha xj 600 1999
Jingcheng 250-6 2007
Jos tuolla on täyttä niin käytännössä samassa pihapiirissä on tämä:http://hotelnestor.fi/hotell/ .Porukkaa oli ilmeisesti majoittumassa Faffasiin tuoksi ke-to yöksi? Pitänee kysellä vieläkö sinne yksi mahtuisi.
Mapsin mukaan välimatkaa on 210m.![]()
Kawasaki Versys 650 2008
Yamaha xj 600 1999
Jingcheng 250-6 2007
Mä olen yrittäny saada mökkiä sieltä Faffasista, mutta se ei uskoltanu luvata että sinne pääsee. Siispä mulla on yks huone varattuna sieltä (joka vapautuu jos mökkiin pääsee).
Tässä vielä Föglön majoituksen vastaus kun muutin varauksen koskemaan 8:aa henkilöä (oli aikaisemmin 10):
"Hei kyllä se vahviste 8 henkiiöä, 8 aamiainen, 4 kpl pyöreitä, TERVETULLEIT"
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Oon kyllä ihaillu Tracereita, kun on mun mielestä todella hyvän näköinen vehje ja varmasti sopiva kovin monenlaiseen reissuun. Eikä siitä väristä kannata niin välittää. Se on oikeesti vaan ihan puhetta, että punainen on nopeampi
Ite tuli syksyllä hankittua vihreä Kawa. Nyt kun sillä on vähän aikaa ajellu, niin ei se enää omaan silmään niin hirveeltä näytä
ps. Jos on tarvetta, niin tuolla "dagiksessa" luulisin ainakin olevan tilaa https://www.dag15.com Itse otin sieltä yhden hengen huoneen (40€).
------
Voisin myös olla kiinnostunut, jos aikataulut saadaan täsmäämään. Mulla kun on pakollinen arvostelukokous ke klo 14.10 alkaen ja se on pakko lusia ennen kun voi lähteä liikkeelle. Jos kaikki menee putkeen, voisin päästä lähtemään n. klo 15 Espoosta, mutta 100% varmaksi ei voi sanoa kauanko kestää![]()
Mä en ole vielä varannut mitään yöpymistä ke-to välille, jäin vähän odottelemaan että tuleeko mitään yhteisiä plänejä ja on sitten koko homma unohtunut kun on ollut töitä töitä ja töitä. Jotain varmaan asialle pitäisi tehdä...
Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
Kattellaan tarkemmin vielä lähempänä, mutta Buffalo keskiviikkona klo 19.00 vois olla aika ok?
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Ensimmäinen varovainen ennuste 3:n viikon päähän:
![]()
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Täytyy näköjään kaivaa hellehattu esiin.
Kawasaki Versys 650 2008
Yamaha xj 600 1999
Jingcheng 250-6 2007
En oikein osaa suhtautua yli kolmen vuorokauden ennusteisiin kovin luottavaisesti, mutta ihan ilman sääprofeettojakin on tullut sellainen fiilis, että on hyvä varautua myös viileään keliin. Ainakin vilpoisampaan, kuin sisämaassa.
Forecan mukaan merivesi on noilla seuduilla vielä about 5-asteista. Ennusteen mukaan se lämpenee pari astetta seuraavan kymmenen päivän aikana.
Toisaalta tarjolla voi olla oikein mainio lämpötila ajokamoissa touhuamiseen![]()
------
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
Mukava tuolla on körötellä, yhden päivän aikana ehtii ajella ja nähdä aika paljon.
![]()
Jotain, jossain, silloin tällöin!
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi