Sivu: 6 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567 ViimeinenViimeinen
Tulokset 151:stä 180:een 208:sta
    Reitit itn-muodossa (kelpaa Tyrelle) ladattavissa täältä. Päivän 4 reittiä voi vielä miettiä jos sattuu tosi hieno sää niin voi pikkuteitäkin ajella Stadiin päin.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Moi kaikille,
    Meitsi saanut kaikki varaukset myös tehdyksi.
    Kun lohjalta operoin niin, ajattelin pyyhkäistä torstaina suoraan korppooseen.
    Hyvä että majoitukset bookattu - voin hyvin jakaa huoneen jonkun kanssa.
    Nähdään viimeistään korppoossa.

Timo
    Lainaa Stroh kirjoitti Katso viesti
    ajattelin pyyhkäistä torstaina suoraan korppooseen.
    Muista varata riittävästi aikaa ajomatkaan. Niissä lautoissa voi oikeesti mennä pitkään jos on jopa jonoa saristoon.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Huomenna olis niinku 1kk aikaa tähän reissuun (niiden osalta jotka meinaa keskiviikkona lähteä ajamaan). Toivottavasti kaikilla on lauttaliput?! Majoitukset pitäis olla ok. Muistakaa tsekata pyörän renkaat, ketjut, rattaat ja jarrut ennen reissuun lähtöä ettei semmosen takia jää keneltäkään kesken.
    Ja tosiaan torstaina 25.5. klo 10.00 pitää olla valmiina Galtby - Överö laivamatkaan. Galtby sijaitsee Korppoossa 2:n lauttamatkan päässä Paraisilta (eli sieltäkin menee helposti 1 tunti).
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Suunnittelin tuossa keskiviikkona käyväni ajamassa tuon Houtskarin kätkön ja syömässä Pleksin kehumassa Buffalossa. Aikatauluja plärätessä tuli vastaan oheinen ely-keskuksen tiedote https://www.ely-keskus.fi/web/ely/-/...-#.WQD3yPnyjIV . Tuskin nuo nyt kuukautta lakkoilevat, koska tuolla pysähtyy kyllä kaikki elämä jos lautat ei kulje.
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
    Eikös lakkouhka peruttu jo?
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Eikös lakkouhka peruttu jo?
    Jep näinhän nuo aamuteeveessä sanoivat.
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
    Nonii, uusi ajopeli on hallussa ja lauttaliputkin varattu.

Pitikö jotain muuta varata omatoimisesti, oliko majoitusten suhteen tarkoitus säätää jotain kimppavarauksia?
    Lainaa LoneWolf kirjoitti Katso viesti
    Nonii, uusi ajopeli on hallussa ja lauttaliputkin varattu.

Pitikö jotain muuta varata omatoimisesti, oliko majoitusten suhteen tarkoitus säätää jotain kimppavarauksia?
    Jos lähdet matkaan jo keskiviikkona niin tarvitset majoituksen jostain ke-to väliseksi yöksi.
    Varsinainen "Kätköilyreissu" alkaa sitten torstaina klo 10.00 siitä Galtbyn satamasta.
    Majoitukset varattu to-su väliselle ajalle 8:lle hengelle.
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Eli torstaina 25.5. klo 10.00 lähtee lautta Galtbyn satamasta (Korppoo) kohti Ahvenanmaata. Tässä lautassa pitäisi kaikkien olla kyydissä. Lautta saapuu Överön satamaan klo 14.20, siinä on hyvin aikaa tutkia niillä saarilla olevat mestat (tällä hetkellä vain yksi kätkö), löytää syötävää ja etsiytyä majapaikkaan (Degerby Mat & Cafe).
    Perjantaina 26.5. siirtyisimme lautalla Degerby - Svinö klo 09.00 josta aloittaisimme päivän ajourakan n. 250km.
    Majapaikka on Maarianhaminassa (Strandnäs Hotell).
    Lauantaina 27.5. huomattavasti lyhyempi ajorupeama ja aikaa tutustua Kastelholmaan. Siirrytään lauantaina lautalla Kumlingelle yöpymään (Kumlinge Stugor, 2 isoa kimppahuonetta).
    Lauttamatka Hummelvik - Kumlinge klo 17.15 - 18.35
    Sunnuntaina 28.5. lauttamatka Kumlinge - Torsholma (11.50 - 13.00) sekä Åva - Osnäs (14.20 - 15.00) ja sieltä ajelu kohti kunkin kätköilijän kotiosoitetta... Aikaa ei juuri kätköille ole (tai onko?)
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Lainaa terppa23 kirjoitti Katso viesti
    Suunnittelin tuossa keskiviikkona käyväni ajamassa tuon Houtskarin kätkön ja syömässä Pleksin kehumassa Buffalossa.
    Minäkin olen ajatellut, että kävisin keskiviikkona jossain alkuillan huitteilla Buffalossa. Houtskari olisi myös kiva käydä, mutta saas nähdä ehdinkö.

Oisko muita lähdössä Buffaloon? Jos vaikka saataisiin sovittua joku aika, ja käytäisiin porukalla.
    ------
    Nonii, uusi ajopeli on hallussa
    Mikä tuli ja missä kuva? Nokkalan Majakankin olit kuitannut ilman kuvaa pyörästä
    ------
    Lainaa pleksi kirjoitti Katso viesti
    Mikä tuli ja missä kuva? Nokkalan Majakankin olit kuitannut ilman kuvaa pyörästä
    Yamaha Tracer 700 vuosimallia 2017 päätyi alle, sinisenä kun punaisia ei saanut (ensi vuonna vasta tulossa lisää?!), lisävarustelistalta ruksittiin LED-vilkut, kahvanlämppärit, Akran ränni (tuo CP2-kone pitää muuten makeaa ääntä nopeilla kaasunavauksilla) ja laukkusetti (jälkitoimituksessa, grr).

Räpsäsin kyllä Nokkalassa käydessä kuvan mutta tuo kännykkäkamera tuottaa melko perunalaatua ja mopokin sateen jäljiltä kurassa (kun lähdin ajamaan Yamaha Centeristä niin Vihdintien kohdalla alkoi tulla räntää), ohessa paras mitä siitä nyt sai editoitua irti.

tracer-edit.jpg
    Jos vaikka saataisiin sovittua joku aika, ja käytäisiin porukalla.
    Mulla on vapaata jo keskiviikko joten saapunen Korppoosen hyvissä ajoin. Eli mulle käy koska vaan. Harmi vaan ettei tuon Buffalon aukioloajat vielä näy tuonne asti
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
    Minäkin olen ajatellut, että kävisin keskiviikkona jossain alkuillan huitteilla Buffalossa. Houtskari olisi myös kiva käydä, mutta saas nähdä ehdinkö.

Oisko muita lähdössä Buffaloon? Jos vaikka saataisiin sovittua joku aika, ja käytäisiin porukalla.
    Voisin olla kiinnostunut, tarkoitus olisi lähteä joskus alkuiltapäivästä keskiviikkona liikkeelle (hattuvakiolla siinä kello 15 paikkeilla voisin arvella).

Porukkaa oli ilmeisesti majoittumassa Faffasiin tuoksi ke-to yöksi? Pitänee kysellä vieläkö sinne yksi mahtuisi.
    Porukkaa oli ilmeisesti majoittumassa Faffasiin tuoksi ke-to yöksi? Pitänee kysellä vieläkö sinne yksi mahtuisi.
    Jos tuolla on täyttä niin käytännössä samassa pihapiirissä on tämä:http://hotelnestor.fi/hotell/ .

Mapsin mukaan välimatkaa on 210m.
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
    Porukkaa oli ilmeisesti majoittumassa Faffasiin tuoksi ke-to yöksi?
    Mä olen yrittäny saada mökkiä sieltä Faffasista, mutta se ei uskoltanu luvata että sinne pääsee. Siispä mulla on yks huone varattuna sieltä (joka vapautuu jos mökkiin pääsee).
    Tässä vielä Föglön majoituksen vastaus kun muutin varauksen koskemaan 8:aa henkilöä (oli aikaisemmin 10):
    "Hei kyllä se vahviste 8 henkiiöä, 8 aamiainen, 4 kpl pyöreitä, TERVETULLEIT"
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Yamaha Tracer 700 vuosimallia 2017 päätyi alle, sinisenä kun punaisia ei saanut[/ATTACH]
    Oon kyllä ihaillu Tracereita, kun on mun mielestä todella hyvän näköinen vehje ja varmasti sopiva kovin monenlaiseen reissuun. Eikä siitä väristä kannata niin välittää. Se on oikeesti vaan ihan puhetta, että punainen on nopeampi

Ite tuli syksyllä hankittua vihreä Kawa. Nyt kun sillä on vähän aikaa ajellu, niin ei se enää omaan silmään niin hirveeltä näytä

ps. Jos on tarvetta, niin tuolla "dagiksessa" luulisin ainakin olevan tilaa https://www.dag15.com Itse otin sieltä yhden hengen huoneen (40€).
    ------
    Voisin olla kiinnostunut, tarkoitus olisi lähteä joskus alkuiltapäivästä keskiviikkona liikkeelle (hattuvakiolla siinä kello 15 paikkeilla voisin arvella).

Voisin myös olla kiinnostunut, jos aikataulut saadaan täsmäämään. Mulla kun on pakollinen arvostelukokous ke klo 14.10 alkaen ja se on pakko lusia ennen kun voi lähteä liikkeelle. Jos kaikki menee putkeen, voisin päästä lähtemään n. klo 15 Espoosta, mutta 100% varmaksi ei voi sanoa kauanko kestää

Mä en ole vielä varannut mitään yöpymistä ke-to välille, jäin vähän odottelemaan että tuleeko mitään yhteisiä plänejä ja on sitten koko homma unohtunut kun on ollut töitä töitä ja töitä. Jotain varmaan asialle pitäisi tehdä...
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
    Lainaa Maaemo kirjoitti Katso viesti
    Voisin myös olla kiinnostunut, jos aikataulut saadaan täsmäämään. Mulla kun on pakollinen arvostelukokous ke klo 14.10 alkaen ja se on pakko lusia ennen kun voi lähteä liikkeelle. Jos kaikki menee putkeen, voisin päästä lähtemään n. klo 15 Espoosta, mutta 100% varmaksi ei voi sanoa kauanko kestää
    Minulla on myös töissä kokous 14-15 välillä joka saattaa aina joskus hieman venyä joten tuo 15 on "aikaisintaan" lähtöaika. Pitää vielä reittiäkin arpoa...
    Eikä siitä väristä kannata niin välittää. Se on oikeesti vaan ihan puhetta, että punainen on nopeampi
    Höpöhöpö, kyl se punainen ON nopeampi
    Riiviö perseen alla (Ducati Monster 695 vm.2007).
    exä Mörkö (Ducati Monster Dark 600 vm.2000)
    Kattellaan tarkemmin vielä lähempänä, mutta Buffalo keskiviikkona klo 19.00 vois olla aika ok?
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Ensimmäinen varovainen ennuste 3:n viikon päähän:
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Täytyy näköjään kaivaa hellehattu esiin.
    Kawasaki Versys 650 2008
    Yamaha xj 600 1999
    Jingcheng 250-6 2007
    En oikein osaa suhtautua yli kolmen vuorokauden ennusteisiin kovin luottavaisesti, mutta ihan ilman sääprofeettojakin on tullut sellainen fiilis, että on hyvä varautua myös viileään keliin. Ainakin vilpoisampaan, kuin sisämaassa.

Forecan mukaan merivesi on noilla seuduilla vielä about 5-asteista. Ennusteen mukaan se lämpenee pari astetta seuraavan kymmenen päivän aikana.

Toisaalta tarjolla voi olla oikein mainio lämpötila ajokamoissa touhuamiseen
    ------
    Lainaa terppa23 kirjoitti Katso viesti
    Täytyy näköjään kaivaa hellehattu esiin.
    Mä otan kyllä lämpötakin mukaan.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
    Reitit itn-muodossa (kelpaa Tyrelle) ladattavissa täältä. Päivän 4 reittiä voi vielä miettiä jos sattuu tosi hieno sää niin voi pikkuteitäkin ajella Stadiin päin.
    Onkos sulla listaa kätköistä missä tullaan käymään? En ole vielä ehtiny tutustua reitteihin.
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Onkos sulla listaa kätköistä missä tullaan käymään?
    Tsekkaa kätkösivulta Ahvenaanmaan karttaa... Siinä ne kätköt on.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Mukava tuolla on körötellä, yhden päivän aikana ehtii ajella ja nähdä aika paljon.

Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Tsekkaa kätkösivulta Ahvenaanmaan karttaa... Siinä ne kätköt on.
    Toi sun reittikartta on niin täynnä pisteitä etten viitti tarkistaa jääkö joku kätkö käymättä.
  30.  
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Toi sun reittikartta on niin täynnä pisteitä etten viitti tarkistaa jääkö joku kätkö käymättä.
    Ahvenanmaan kartta <-> Reittikartta ovat eri asioita. Kun katsoo sitä Ahvenanmaan karttaa niin siinä näkyy ne kätköt missä käydään. Eli kaikki.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
Sivu: 6 / 7:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4567 ViimeinenViimeinen