Olen ollu jo vuosia ulkomailla töissä ja vain joitakin päiviä Suomessa vuodessa joten ei ole tullu ajeltua varsinkin kun nykyään pyörä tuolla yli 100km säilytyksessä ollu Suomi kodista. Polte on kova ajella ja haluasin säilöä pyöräni jossakin Jyväskylässä tai ainakin hyvin lähellä. Onko ehdotuksia ko. palvelusta kohtuu hinnalla?
Ja toinen kysymys tähän vähäiseen ajeluun per vuosi (ehkä 10pv tai joitain). Mikähän vakuutusyhtiö mahtaisi tarjota palvelua jossa voisin esim. huomiseksi aktivoida vakuutuksen käyttöön vaikka yhdeksi päiväksi tai viikoksi kujn Suomessa olen? Joskus ex kolleegan yhtiö sellaisen tarjosi, olisikohan Tapiola. Nyt vakuutus on IFissä kuten kaikki muutkin vakuutukseni. IFfiltä en ole kysynyt onko heillä tälläistä mahdollisuutta...
Olen joskus samasta asiasta ennenkin mainostanut, ota yhteyttä Joutsan mp-huoltoon. Talvisäilytys Joutsassa 10 €/kk min 60 €. Saat samalla sovittua huollonkin.
työmies
Kun kyselin keväällä vakuutushommia, niin IFffillä tai olla vaihtoehto, jossa kaikki päivät on samanarvoisia ja maksetaan niiltä päiviltä jolloin ajetaan.
Toki pitää ottaa huomioon se liikennekäytöstäpoisto, joka on 6€ kerta.
Kannattaa siis kysästä IFfistä, niin saat 99% oikean vastauksen.