Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 41:een 41:sta
  1. #31

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Siistin olonen peli. Kevyille ei vaihdettaville osaa antaa arvoa, kuten tankki etc. Ratavehkeeksi ei vaan normi harrastajan budjetilla kelpaa uusin, koska osia ei saa ebaystä kilohinnnalla 10€ / kg, kuten muutaman vuoden markkinoilla olleisiin.

    Tehoa on varmasti riittävästi normi tarpeisiin... kunnon putkisto sitä tuskin vähentää. Kummasti noita kaikkia isoja kyykkyjä jäykätään myös tällä hetkellä rungon osalta. Esim. uus R6 jne. Ei huono suuntaus ollenkaan.

    Nyky bemareilla saa olla rahamies tai vähintäänkin kekseliä porakoneen käyttäjä, että 170kg minii painoon pääsee.
  2. #32
    Brandtilla jo hintoja esillä:
    - perusmalli 25,890eur
    - SP 32,990eur

    SP:ssä kyllä suolainen hinta kun vertaan muihin merkkeihin, ja perusmallikin melkein samaa tasoa mitä vanha 2014-2016 SP-versio oli julkaisun jälkeen. Verrokkina esimerkiksi Suzuki GSX-R1000R (eli se parempii versio) on saman hintainen kun Bladen perusmalli. Bemari ja Kawa myös halvempia kuin Bladen perusmalli.
    Viimeksi muokannut: Turder; 28.12.2016 klo 12:35.
  3. #33
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Brandtilla jo hintoja esillä:
    - perusmalli 25,890eur
    - SP 32,990eur

    SP:ssä kyllä suolainen hinta kun vertaan muihin merkkeihin, ja perusmallikin melkein samaa tasoa mitä vanha 2014-2016 SP-versio oli julkaisun jälkeen. Verrokkina esimerkiksi Suzuki GSX-R1000R (eli se parempii versio) on saman hintainen kun Bladen perusmalli. Bemari ja Kawa myös halvempia kuin Bladen perusmalli.
    Ja Aprilia RSV Race Packilla on saman hintanen kuin Hondan perusmalli.
    Superbike #7
  4. #34
    Lainaa Nitrous kirjoitti Katso viesti
    Ja Aprilia RSV Race Packilla on saman hintanen kuin Hondan perusmalli.
    Samaa asiaa ihmettelin. Ei tavitse Brandtin kovin montaa Bladea varastoon tilata tuolla hinnoittelulla.
    .
  5. #35
    Lainaa Turder kirjoitti Katso viesti
    Brandtilla jo hintoja esillä:
    - perusmalli 25,890eur
    - SP 32,990eur

    SP:ssä kyllä suolainen hinta kun vertaan muihin merkkeihin, ja perusmallikin melkein samaa tasoa mitä vanha 2014-2016 SP-versio oli julkaisun jälkeen. Verrokkina esimerkiksi Suzuki GSX-R1000R (eli se parempii versio) on saman hintainen kun Bladen perusmalli. Bemari ja Kawa myös halvempia kuin Bladen perusmalli.

    Ohessa Ten Katen sivuilta kakkien kolmen mallin erot helposti esitettynä. Paikalliset hinnatkin ovat näkyvillä.

    http://www.tenkatemotoren.nl/nieuws/...00rr-fireblade
    .
  6. #36
    Toisaalta Yamahan R1 kanssa ollaan melkolailla samalla tontilla hinnoittelun kanssa niin perusmallin kuin herkkuversion kanssa
  7. #37

    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2005
    Jyväskylä
    MotOrg ry jäsen
    Kai tuo on ns. listahinta, johon on leivottu kaikki ilmaiset rahoitukset ja vaihtohimmelit mukaan. Ihan oikealla rahalla pyörän saa todennäköisesti edelleen kohtuu hintaan.
    ---
  8. #38
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa suizaki kirjoitti Katso viesti
    Kai tuo on ns. listahinta, johon on leivottu kaikki ilmaiset rahoitukset ja vaihtohimmelit mukaan. Ihan oikealla rahalla pyörän saa todennäköisesti edelleen kohtuu hintaan.
    Samat alet ne tulee muillakin merkeillä, eli ei sinänsä muuta mitään.
    Superbike #7
  9. #39
    Vähän tuntuu olevan käpyjä karburaattorissa siellä kehityspuolella, Nicky Hayden jossain hieman valitti kun saavat uudet mallit käyttöönsä vasta aika lähellä kauden alkua ja siis ajoivat loppuvuoden testejä tämän vuotisilla kisapeleillä.
    Mielenkiintoista on myös nähdä miten Brandt asemoi markkinoinnissa uuden Bladen suhteessa RSV4:een nyt kun he ovat myös Piaggion maahantuoja.
    Muilta osinhan Aprilian ja Hondan pyörillä ei ole kovin paljoa ns overlappia.
  10. #40
    Lainaa OOWEE kirjoitti Katso viesti
    Vähän tuntuu olevan käpyjä karburaattorissa siellä kehityspuolella, Nicky Hayden jossain hieman valitti kun saavat uudet mallit käyttöönsä vasta aika lähellä kauden alkua ja siis ajoivat loppuvuoden testejä tämän vuotisilla kisapeleillä.
    .
    Haydenin sopparissa vaadittiin että pitää olla "homologation special" pyörä lähtökohtana superbike laitteelle että hän allekirjoittaa sopimuksen Hondan kanssa. No, Honda USA suurimpana rahantuojana on tärkeä juttu, joten Nickyn vaateeseen tietty suostuttiin. Nyt sopimusvaade tekee kiirettä RD osastolla HRC:llä että saadaan kuskille kiikku kuntoon.
    Viimeksi muokannut: vma; 28.12.2016 klo 22:16.
    .
  11.  
  12. #41
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12