Tietääkös kukaan kuinka saa nollattua huoltovälin GT:stä ilman merkkiliikettä, oon huoltanut pyöräni itse muuten paitsi isommat remontit, kuten jakopää, oon teettänyt merkkiliikkeessä. Toinen asia on se et miten nopeusrajoittimen saa kytkettyä pois, on rajoitettu 260km/h ja tehoa ja vääntöä on rajoitettu 1, 2 ja 3 vaihteilla...haluaa moiset rajoittimet pois käytöstä, onhan tuossa jo ajonvakautus...antaa sen hoidella hommansa![]()
Yksityis viestillä voi ottaa yhteyttä, kiitos jo etukäteen kaikille jotka jaksaa vastailla![]()
Honda CB500Four -72
Honda VF500 -84
Honda CB600F -06
BMW F800ST -09
BMW F800GT -13
BMW K1300GT -11
Suzuki GSX 1300R -12
GS 911 vekottimella se hoituu. Ainakin tuo nollaus, rajoittimista en tiedä.
Tuon voi ostaa omaksi tai lainata kaverilta, jolla sellainen jo on.
Eli tuollainen
![]()
Pekka
Okei, mahtaakohan sellaista olla kenelläkään? Olisi mukavaa kun saisi vähän kokeilla miten se pelaa![]()
Honda CB500Four -72
Honda VF500 -84
Honda CB600F -06
BMW F800ST -09
BMW F800GT -13
BMW K1300GT -11
Suzuki GSX 1300R -12
vasta käytin omaani yhdellä yksityisellä firmalla. siellä oli tuo ohjelma läppärillä. piuha vaan kiinni penkin alla olevaan motikkaan ja näytti olevan yksinkertainen käyttää. olen harkinnut, josko tuon hankkisi jossain vaiheessa, näyttää vaan olevan monta mallia tuostakin laitteesta mistä valita. valinnan vaikeus.
toki jos pyörää aikoo pitää pitemmän aikaa, niin sitten voi etenkin olla kannattava investointi.
omaa olen itse huoltanut sen minkä osaan ja käynnistäessä pyörä aina ilmoittaa että heinäkuussa 2013 pitäisi tehdä seuraava huolto.![]()
'07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211
onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...
6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)