Moro, eli kevariskootterilla ajelin krossikypärä päässä ja ei mitään ongelmaa kypäräpakon kanssa.
Nyt sitten tuli täyskatettu kuussatanen kyykky ostettua, joten kaivoin pari vuotta vanhan kalliin Shoei umpikypärän varastosta. Sitten alkoi ongelmat.
-Visiiri kiinni ollessaan huurtuu hyvillä keleilläkin, varsinkin hitaissa nopeuksissa.
-Visiiri auki ollessaan silmiin osuu ötiköitä sun muita ja sitten räpytellään simmuja.
-Visiiri hieman aukinaisena kierrättää ilmaa silmien edessä ja sekään ei ole kivaa.
Tällä hetkellä avaan visiirin risteyksissä ja suljen suorilla. Tekeekö muut samalla lailla vai miten toimitte?
Vissiin ois järkevin käyttää krossikypärää kaupunkiajossa ja umpikypärää matka-ajossa, mutta minussa ei ole vielä miestä ajaa krossikypärä päässä vakio kyykyllä.![]()
Aikaisemmalla umpikypärällä tuli tehtyä juuri tuota raolleen avaamista kun tarve vaati pysähdyksissä tai hiljaisessa ajossa. Nykyisessä GT-Airissa on pinlock asennettuna, toimii itselläni loistavasti. Visiiri kiinni mennään nyt keväästä syksyyn eikä huurru. Suosittelen pinlockia.
Triumph Speed Triple -05
ex: Suzuki GSX-R 1000 K6, Triumph Speed Triple -05, Suzuki GSX-R 1000 K3, Honda CB600F Hornet -99, Honda CBR125R -07
Joo no uutta kypärää en hommaa joten pitää ostaa sellainen pinlock kalvo tohon Shoei Raid 2:seen. Sen verta yleinen malli että löytyy moinen siihen.
Sain vastauksen joten tämä sivusto voidaan nyt sulkea.
Pese se visiiri miedolla fairyvedellä sisäpuolelta.
MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
Valtiovarainministeri