Hei
Vinkkiä kehiin. Helsinki tarjoaa tänä kesänä mahdollisuuden järjestää pienimuotoisen tapahtuman kaupungin ranta-alueilla ilmaiseksi ja ilman lupamenettelyä. http://rantakesa130km.fi/ Olen itse järjestämässä omaa tapahtumaa Pyhän Birgitan puistossa (Eiran rannassa) elokuun 6. päivä.
Kyseinen paikka (Eiran ranta) olisi täydellinen paikka kevyelle RR-promolle ja rataporukoiden hengailuiltapäivälle. Järjestely toimisi minimissään siten, että muutama talli tulee paikalle, virittää teltat pystyyn ja laittaa prätkät esiin. Ohikulkijat tulevat sitten ottamaan selfieitä RR-pyörien sekä kuskien kera ja lajin tunnettavuus kasvaa. Hyvällä mäihällä voi saada vaikka kontaktia tuleviin sponsoreihin. Vieressä kulkeva kävelytie on varsinkin hyvällä ilmalla kaupungin vilkkaimpia.
Itse en enää aja RR:ää, mutta voin olla mukana järkkäämässä tapahtumaa. Voin myös ottaa koordinoijan rooliin (ja varata tapahtumapaikan ja ajan), jos kiinnostusta tuntuu olevan.
Selvittelin kisojen ja ratapäivien aikatauluja ja ajankohdaksi ehdotan perjantaita 15.7.2016 noin. klo 15-20. Kyseisenä päivänä ei tietääkseni ole kisoja tai ratapäiviä. Seuraavina päivinä 16 ja 17.7. on Alastarossa ORG:n ratapäivät.
Mikäli kiinnostuit, pistä viestiä ja viedään hommaa eteenpäin.
Terveisin
Jouko Väärälä
050 3204317
jouko.vaarala@gmail.com
Honda CRF 250R 2007
ex Suzuki GSX-R 750 K6
ex Kawasaki ZX-6R 1999