Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Moro! Kukaan ei tiennyt tai ei halunnut vastata kysymykseeni muilla foorumeilla joten kysyn nyt täällä.

    Eli vm.2000 r6 , kaasuttimina keihin crvd37 x4.
    Löytyykö tähän neulaputkia jostain, eli onko vaihdettavat?

    Dynojetin neulat ovat ainakin kuluneet joten todennäköisesti putketkin.

    -Jani
  2. #2
    http://www.ronayers.com/oemparts/a/y...52c/carburetor tuossa on räjäytyskuva kaasareista ja varaosanumerot, löytyisiköhän siitä.
    ex CBR 600 '05
    Yamaha YZF-R6 ´02 ratalelu
  3. #3
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Yamaha Centeristä mä XJhin tilailin kaasariin tiivisteitä jäniin eikös mahtais noitakn löytyä listoilta. Hinta on varmaan suolainen.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  4. #4
    Eipäs auttanut..tai auttoi niin jotta ei taida pystyä vaihtamaan kun ei erikseen sitä putkea tuossa ole. Eli siis menis kaikki kaasuttimet uusiksi jos haluaisi uudet neulaputket 👍
  5. #5
    Lainaa Yamaha-r6 kirjoitti Katso viesti
    Eipäs auttanut..tai auttoi niin jotta ei taida pystyä vaihtamaan kun ei erikseen sitä putkea tuossa ole. Eli siis menis kaikki kaasuttimet uusiksi jos haluaisi uudet neulaputket 
    Tarkoitatko nyt jotain muuta osaa, kuin linkin kuvassa numerot 12 tai 13?
    "Kai täs ny ryyppää, ku koneet hajoo ja lunta sataa..."
    -lentäjä-
    4PU3-010 A
  6. #6
    Motorg ry, rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Noi ei kai ole neulaputket vaan joku pääsuuttimen kiinnitysputkityyppinen töttterö. Minäkään tosta ainakaan kännykän näytöltä neulaputkia nähnyt.
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  7. #7
    Niinpä taitaa ollakin. My bad.
    "Kai täs ny ryyppää, ku koneet hajoo ja lunta sataa..."
    -lentäjä-
    4PU3-010 A
  8.  
  9. #8
    Juu ei ole ne. Itse suutinputki ja muut ovat yhteydessä sivulta tähän "neulaputkeen"..ameriikassa on myytävänä dynojetin jotain omia putkia mut en ole ainakaan löytänyt vielä yhtään satsia tähän käypäsiä. Ja itse synojetin suutinsarjakin piti tilata ulkomailta kun ei ole tuohon malliin kellään suomessa täytyy vaan toivoa että vähän auttaa uudet neulat, olivat kyllä kuluneetkin.