Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 64:sta
  1. #31
    '87 K75S ja taitaa olla joku 120tkm paukuteltu menemään. Ihan normaalilla pidolla, en laiminlyö mitään tahallaan.
    ?
  2. #32
    Suzukini seisoo ties mistä syystä korjaamolla kolmatta kuukautta Ostin edullisesti vuoden 1992 ZZR1100:n. Onhan siinä kaikkea pientä, mutta kyllä sillä matkaa taittaa. Mittarissa on 14 500 kilsaa, mutta taitaa Yläkerran Isä yksin tietää, paljonko sillä on rullattu ja mitä sille on historiansa aikana tehty. Itse asiassa se on yllättävän mukava vekotin. 2000 kilsan ajon jälkeen lisäsin öljyä pienen tilkan, että pinta on taas ylärajassa. Jos se nyt tämän suven kestää, niin hyvä. Jos ensi kesänäkin vielä ajelen sillä pitemmälti, hankinta on suorastaan erinomainen

    Edit: soitin Suzukin korjaamolle. Kampiakseli on joutunut sorvaamoon. Jos ao. korjaamon omistaja tunnistaa tän jutun, niin en tarkoittanut tuittuilla pahalla.
    Viimeksi muokannut: ted; 29.06.2016 klo 15:19.
    Maailma on leluni. Tai sitten minä olen maailman lelu.
    Nyksä: Annu. Ja CBR1100XX -00 Exät: VFR750F -90 (?), CBR900RR -97, SV1000S -04, ZZR1100 -92, GSXR1100 -96 ja -95, GSX750F -91, FJ1200 -90, GSX750F -02, GPX500R -88.
  3. #33
    Kulkineena -95 vfr750 ja tuntuu ihan uudelta, varsinkin kun eilen sain siihen uuden satulan.
    Suzuki VS800
  4. #34
    -92 vfr. Mittarissa vasta 105000. Juuri ostin uuden takaiskarin. Taisi pyörän arvo tuplaantua.
    Muutoin kaikki vielä alkuperäistä. Myös katteet, ja sen kyllä huomaa
  5. #35
    -91 KAWASAKI ZZR 1100 joka vuosi on jotain "pientä" Tosin tämä saattaapi päästä kohta eläkkeelle kun/jos
    -91 super tenere valmistuu.. zetorin seikkailuja tuola, tosin ei mitään erikoista.

    http://www.vkukko.fi/MP/mp.html

    -vk-
    ZZR 1100 -92
    Yamaha xtz super tenere 750 - 90

  6. #36
    Yamaha fzr 1000 vm. -93 tollasella ajelen 88 000 just tuli mittariin. Pikku kaasari rempan joutus heti kohta oston jälkeen tekemään, talvella sit mahdollisesti isompaa huoltoa, jos en innostu vaihtelemaan mihinkään nykyaikasempaan nintendoon
    Ei niin pientä hommaa etteikö sitä saa sössittyä
  7. #37
    Lainaa ted kirjoitti Katso viesti
    Edit: soitin Suzukin korjaamolle. Kampiakseli on joutunut sorvaamoon. Jos ao. korjaamon omistaja tunnistaa tän jutun, niin en tarkoittanut tuittuilla pahalla.
    Offtopikki ja ihan mielenkiinnosta kysyn että mitä oireita sulla pyörässä oli että jouduttiin moottoriremppa tekemään?
    Kawasaki ZZR1400 -07
    Suzuki SV1000N -03
    YZF-750 R -93
  8. #38
    Lainaa Juska2000 kirjoitti Katso viesti
    Offtopikki ja ihan mielenkiinnosta kysyn että mitä oireita sulla pyörässä oli että jouduttiin moottoriremppa tekemään?
    Alkoi pietää ihmeellistä kovaa, särisevää ääntä. Kuulin sen pari kertaa reissuun lähtiessäni, mutta kun se katosi saman tien, tuumasin että jokin vain resonoi. Noin 200 kilsan ajon jälkeen möykkä oli sietämätön, joten pyörä kärrylle ja korjaamoon.
    Maailma on leluni. Tai sitten minä olen maailman lelu.
    Nyksä: Annu. Ja CBR1100XX -00 Exät: VFR750F -90 (?), CBR900RR -97, SV1000S -04, ZZR1100 -92, GSXR1100 -96 ja -95, GSX750F -91, FJ1200 -90, GSX750F -02, GPX500R -88.
  9. #39
    Lainaa ted kirjoitti Katso viesti
    Alkoi pietää ihmeellistä kovaa, särisevää ääntä. Kuulin sen pari kertaa reissuun lähtiessäni, mutta kun se katosi saman tien, tuumasin että jokin vain resonoi. Noin 200 kilsan ajon jälkeen möykkä oli sietämätön, joten pyörä kärrylle ja korjaamoon.
    Ok. Toivottavasti tulee pian taas kuntoon ja pääset takaisin baanalle!
    Kawasaki ZZR1400 -07
    Suzuki SV1000N -03
    YZF-750 R -93
  10. #40
    Vuoden 1990 Sportster,joka on ollut minulla vuodesta 1993. Nykypyöristä se on vanhin ja kauimmin minulla ollut,joten se saa erityistä huolenpitoa osakseen. Eipä ole paljoa ongelmia ollut näinä vuosina.
    'pääasiassa ei huvita yhtään mikään, mutta v***ttaa kaikki'
  11. #41
    Pienellä pintapäivityksellä voi vanhaa herraa taas käyttää huonommallakin tiellä. Dirt Road racer.
    http://forum.kawazi.net/download/file.php?id=2024&t=1
    Nykyiset Kawat tallissa:
    KLX 250 B1 - 81
    Z 1000 ST E1 -79
    Z 1000 ST E2 -80
    Mean Streak 1600 -07
    Z 1000 Special Edition -14
    GTR 1400 -08
    Spectre 1100 D1 -82
    KX 250 XC KL Enduro -21
    KLE 500 -91
  12. #42
    Lainaa Juska2000 kirjoitti Katso viesti
    Ok. Toivottavasti tulee pian taas kuntoon ja pääset takaisin baanalle!
    On mulla tuo Zetori, joten baanalle pääsen Hiukan mietityttää, että noinkohan sen SV:n kampura tulee kuntoon koneistelemalla. Entä jos siinä on jokin kova pinnoite, joka työstämällä lähtee ja akseli jää sen jäljiltä pehmeäksi..
    Maailma on leluni. Tai sitten minä olen maailman lelu.
    Nyksä: Annu. Ja CBR1100XX -00 Exät: VFR750F -90 (?), CBR900RR -97, SV1000S -04, ZZR1100 -92, GSXR1100 -96 ja -95, GSX750F -91, FJ1200 -90, GSX750F -02, GPX500R -88.
  13. #43
    Lainaa Jim Goose kirjoitti Katso viesti
    Pienellä pintapäivityksellä voi vanhaa herraa taas käyttää huonommallakin tiellä. Dirt Road racer.
    http://forum.kawazi.net/download/file.php?id=2024&t=1
    Komia peli, oma kulkine myös tonninen z-kawa, vm-81.
  14. #44
    Itselläni vm. 1995 Suzuki GSX600F, jonka harkinta-arvo vuonna 2014 oli 1400€ ja tämäkin vain koska 25kW papereissa (A2 silloin).

    Jälleenmyyntiarvo tällä hetkellä jotakuinkin pyöreä nolla muutaman mylläyksen ja katteiden tuhoutumisen sekä perustavanlaatuisen customoinnin sekä tee-se-itse räpellysten tuloksena (vehkeen tämänhetkinen kunto käy selväksi allekirjoituksen päiväkirjalinkistä) mutta tunnearvoa sitäkin enemmän. Jokapäiväisessä käytössä ja enempi tai vähempi priimakunnossa mekaanisesti (mitä nyt 107000 ajettu).
    Tietämättömyys ja väkivalta ratkaisevat kaikki mekaaniset ongelmat.

    Tein itse ja säästin GSX600F rakennuspäiväkirja
  15. #45
    En tällä hetkellä (ainakin haluaisin ajatella niin) mutta ensimmäinen pyörä oli F2 cbr. Ei se paskapuhetta ole mitä kuulin jo sillon aikoinaan että se on sellanen pyörä jonka myymistä kaikki aina on myöhemmin katunut. Sillä kyseisellä yksilöllä oli vaan veetty jo toistasataa huonolla huollolla, muuten se toimi moitteetta mut olihan se vaihteisto jo selvästi kulunut väljäksi... tänään vein tavaraa yhteen firmaan jonka pihassa oli kuulemma kiinalaisella katesarjalla höystetty alkuperäisiä teippauksia mukailevalla kuvioinnilla varustettu mutta mustavihreä äfkakkonen, ai hitto että tuli nostalginen olo...

    Seuraava pyörä sais kyl olla mahdollisimman yksinkertainen, alkaa kyllästyttää tuo kilometrin johtosarja ja ruiskut yms äms... tekis hirveesti mieli hankkia joku KLE kawasaki tai muu safaritwini jota ei säälittäis ryvettää jossain kaseikossa ihan surutta. Sellanen jonka saa lenkkisarjalla, ruuvimeisselillä ja kuusiokolosarjalla purettua kannettaviin palasiin ja kasattua takasin tien päällä.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  16. #46
    Vuoden 1982 Yamaha XS400 on ajossa ja samanikäinen Suzuki GS500 Katana on palasina, jos vaikka joskus vielä sekin ajossa.

    Edit. Ei tuo jammu mikään romu ole. Toimii kuin junan vessa (samalta aikakaudelta).
    Honda VFR 750F -93
    EX: Suzuki GS500M Katana -81
    EX: Yamaha XS400 -82

    Ei eksyvä tietä kysy
  17. #47
    Mulla nyt ekana mopona Kawa Zephyr 750 -91 Mittariin pyörähti just 37 tkm. Ei pidä edes pahaa Z-kolinaa
  18. #48
    Lainaa TA kirjoitti Katso viesti
    Suzuki GS500 Katana
    Niin siis GS500E four vai tavallinen gessu? Vai GSX550E?
    ("Katanat" on GSX-F (jenkeissä) sekä GSX550E, GSX750SE ja GSX1100S, sori että päden.)
    Tietämättömyys ja väkivalta ratkaisevat kaikki mekaaniset ongelmat.

    Tein itse ja säästin GSX600F rakennuspäiväkirja
  19. #49
    Pitänee mainita vielä vanha mopo eli fzs 600 - 01 mallinen, kone toimi kuin kello ja ajoin 116 tkm mittariin ennen myyntiä. Myyntitapahtuma oli aika nopea kun nettimoton ilmoituksesta meni 7 tuntia niin mopo vaihtoi omistajaa
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
  20. #50
    Lainaa motoPRKL kirjoitti Katso viesti
    Niin siis GS500E four vai tavallinen gessu? Vai GSX550E?
    ("Katanat" on GSX-F (jenkeissä) sekä GSX550E, GSX750SE ja GSX1100S, sori että päden.)
    GS500M se kai käsittääkseni on virallisesti. Jostain ulkomailta olen tuon katana nimen sille bongannut.
    Honda VFR 750F -93
    EX: Suzuki GS500M Katana -81
    EX: Yamaha XS400 -82

    Ei eksyvä tietä kysy
  21. #51
    Lainaa TA kirjoitti Katso viesti
    GS500M se kai käsittääkseni on virallisesti. Jostain ulkomailta olen tuon katana nimen sille bongannut.
    Katos perkele nyt on pakko myöntää olleeni väärässä, joskin ymmärrettävää koska helvetin harvinainen mopo. Eihän tosta löydy netistäkään tietoa. GS500M Katana on epäpyhä hybridi GSX550E:tä ja GS500E Fouria, ilmeisesti vain Saksassa myyty(?). GSX550E:n runko ilman katteita, GS500E Fourin kone. Koska byrokratia.

    Kannattaa pitää kunnossa, sillä alkaa olemaan museo- ja/tai keräilyarvoa kohta.
    Tietämättömyys ja väkivalta ratkaisevat kaikki mekaaniset ongelmat.

    Tein itse ja säästin GSX600F rakennuspäiväkirja
  22. #52
    Lainaa motoPRKL kirjoitti Katso viesti
    Katos perkele nyt on pakko myöntää olleeni väärässä, joskin ymmärrettävää koska helvetin harvinainen mopo. Eihän tosta löydy netistäkään tietoa. GS500M Katana on epäpyhä hybridi GSX550E:tä ja GS500E Fouria, ilmeisesti vain Saksassa myyty(?). GSX550E:n runko ilman katteita, GS500E Fourin kone. Koska byrokratia.

    Kannattaa pitää kunnossa, sillä alkaa olemaan museo- ja/tai keräilyarvoa kohta.
    Valitettavasti ei ole enää alkuperäinen kun edellinen omistaja oli siitä jotain fighterin tapaista tuunannu. Katsoo nyt mitä siitä tulee kun ehtii tekemään.
    Honda VFR 750F -93
    EX: Suzuki GS500M Katana -81
    EX: Yamaha XS400 -82

    Ei eksyvä tietä kysy
  23. #53
    Yamaha XJR 1200 -95, paranee vaan vanhetessaan
    Timo

    http://www.kurakartta.net
  24. #54
    CBR1000f vm88. Mittarissa 36tkm. Just käytin koneen auki,startin ja öljypumpun ketjut vaihdoin. Ostaessa ajattelin et 136tkm ajettu,vaihdettujen ketjujen pituudesta arvailen josko 236tkm rullattu... Matka jatkuu.
    Ehkä huolsin,ehkä en,so not kunhan mopo kulkee...
  25. #55
    Huomenna hakemaan uusi halpa "romu" jos myyjälle passaa
    Yamaha FZR600 -93 3HE
    Exät:Honda VFR750F RC36, Honda NX650, Yamaha TDM850, Skyteam st50 72cc, Suzuki RF900R, Kawasaki GPZ550, Sachs X-road, Honda CBR125R, Honda CB350S, Honda CB450S,Yamaha Fzr600 "fighter", Helkama Ax
  26. #56
    Lainaa Mika91 kirjoitti Katso viesti
    Huomenna hakemaan uusi halpa "romu" jos myyjälle passaa
    Noooo... uteliaisuus heräsi
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
  27. #57
    Lainaa ted kirjoitti Katso viesti
    Entä jos siinä on jokin kova pinnoite, joka työstämällä lähtee ja akseli jää sen jäljiltä pehmeäksi..
    Eipä noissa kampuroissa yleensä mitään pinnoitteita ole, siivotaan vaan pinnasta sen verran että kaulat ovat taas suorat ja pyöreät ja sit vaan kympän pari paksummat laakerit (riippuen siitä mitä kokoja saa, akseli koneistetaan sen mukaan. Ja sit taas uutta vastaavalla kampiakselilla baanalle

    Itse ajelen tällä hetkellä -91 zxr 750:ä, kilometreistä ei tiedä kukaan, roudattu joskus suomeen ilmeisesti saksasta, käy ku betonimylly, tosin tyhjäkäynnillä ei niin paha koska sitä ei aina ole mutta tänäänkin vedettiin päivä Alastarolla keskihitaassa ja hauskaa oli 25v pyörällä ja mulle toi vauhti riittää ihan hyvin
    Kawasaki ZXR 750R K1
    Honda VF 500F
    Honda VFR 750F
    Honda CBR 1000F
    Honda CBR 1000F
    Honda VF 1000F II
    Honda CB 750K
  28. #58
    IMG-20160717-WA0000.jpg

    En halunnut paljastaa ettei joku vie mun pyörää. Hintaan 580e hain Kawasaki GPZ 550 VM.84.
    Kaikki toimii. Tulpat ja öljyt vaihdoin heti. Yks tulppa öljyinen että taitaisi vähän venttiiliremppaa olla luvassa, mutta antaa nyt mennä vaan loppukesän. Jostain kun löytäisi alkuperäisen ilmansuodatinkotelon. Vapaavirtaussuodattimet rajoittaa vähän sateella ajoa. Jaman 2-1 pakoputket.
    Yamaha FZR600 -93 3HE
    Exät:Honda VFR750F RC36, Honda NX650, Yamaha TDM850, Skyteam st50 72cc, Suzuki RF900R, Kawasaki GPZ550, Sachs X-road, Honda CBR125R, Honda CB350S, Honda CB450S,Yamaha Fzr600 "fighter", Helkama Ax
  29. #59
    Vaimolle ostettiin ensipyöräksi kahdeksalla sataa Kawan GPX 750R vuosimallia 1988. Renkaat ja jarrut laitettiin heti kuntoon, katsotaan ulkokuoren rupisuutta myöhemmin. Hauska laite ajaa mutkissakin. Ja kun vaimo tuota kankeaa möhkälettä oppii käsittelemään, ei mikään enää oo vaikeeta :-)
    5 x Honda
    CB125 Twin vm 1979
    CB125 Twin vm 1983
    NS125R vm 1987
    CB600F vm 2001
    CBR900R vm 1992

    &

    Kawasaki GPX 750R vm 1988

    http://alalainaa.com/
    https://www.facebook.com/alalainaapratkaasi/
    https://www.instagram.com/alalainaa/
  30.  
  31. #60
    Tuli kesäloman kunniaksi haettua R1:n seuraksi -93 xl600v transalp. Ohan se kumma kun saa ihan uudet fiilikset jo muuten tutuista reiteistä, ja halutessa voi poiketa taas sorateillekin. Kummasti "kiire" loppui kun pyörän tyyppi vaihtuu niin vastakkaiseen. Tuolla fiilis tulee enemmän maisemista kuin vauhdin hurmasta. Sanoisin että hyvin täydentävät toisiaan.
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen