Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 46:een 46:sta
  1. #31
    Lainaa Spirit kirjoitti Katso viesti
    Taitaa useimmat puhua fiksuja sellaisista laitteista, joista ei ole omaa kokemusta.
    Voihan joku pyörätyyppi olla aivan kamala ja vaikea ajaa, jos ei osaa.
    Sama se itselläkin voisi olla,j os pitkästä aikaa yrittää vääntäytyä muoviluodin päälle sykkyrään ja ihmetellä, kun ei ole tottunut vakaamman pelin kanssa, että yksityiskohdilla olisi jotain merkitystä.
    Kustomilla monet asiat nyt vaan ovat täysin mahdottomia
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  2. #32
    Lainaa Miikam kirjoitti Katso viesti
    Kustomilla monet asiat nyt vaan ovat täysin mahdottomia
    Samaa mieltä
  3. #33
    Customit joissa on "kottikärry" -tanko fiilis on pysty ajoasento mutta maltillinen ape tuntuisi olevan mukava ja helppo ajaa ryhdin pysyessä kohdallaan itsestään,vaikka voi olla ulkoisesti jollekin epämukavan näköinen.
  4. #34
  5. #35
    Lainaa nieppi kirjoitti Katso viesti
    Pienellä muokkauksella tuosta sais hyvän
    http://www.nieppi.com/n/koeajo-3/
    Ajoin tuota samaa. Oli melko kelvoton.
    Eihän se mihinkään kulkenut vaikka ääntä lähti. Kaasukahva oli lähinnä äänenvoimakkuussäädin.
    Ajoltaan epätäsmällinen ja puolelta toiselle keinuva. Ei herännyt mitään ajohaluja. Sorallakin suti vaisusti ja etäisen oloisesti alkoi tarjoamaan perää ulos.
    Pehmeä tehon tuotto, pehmeät jarrut, pehmeää kaikki paitsi istuin yllättävän kova ja muutoinkin epämukava ajoasento.
    Ja kakka roiskusi.
    http://www.miikavenalainen.net
  6. #36
    Lainaa nieppi kirjoitti Katso viesti
    Pienellä muokkauksella tuosta sais hyvän
    http://www.nieppi.com/n/koeajo-3/

    Tuokin oli yllättävän hyvä
    http://www.nieppi.com/n/yamaha-v-max/
    Kiitos. Mitä woblaus meinaa?
    Koneenpolkija
  7. #37
  8. #38
    Lainaa koneenpolkija kirjoitti Katso viesti
    Kiitos. Mitä woblaus meinaa?


    Kun moottoripyörä lähtee voimistuvaan vatkaavaan edentakaiseen liikkeeseen, puhutaan woblaamisesta.

    https://www.youtube.com/watch?v=JuHsgAX3TBY

    Edit: jaahas, sieltä se video jo tulikin sillä aikaa, kun mietin, miten asian selittäisi..
    Honda CBR 1100 XX
    ex XL 700 V Transalp
  9. #39
    Lainaa Tirli kirjoitti Katso viesti
    Kun moottoripyörä lähtee voimistuvaan vatkaavaan edentakaiseen liikkeeseen, puhutaan woblaamisesta.

    https://www.youtube.com/watch?v=JuHsgAX3TBY

    Edit: jaahas, sieltä se video jo tulikin sillä aikaa, kun mietin, miten asian selittäisi..
    Ou shit, olipa pahannäköistä. En tahdo woblaavaa jopoa
    Koneenpolkija
  10. #40
    Lainaa Miikam kirjoitti Katso viesti
    Ajoin tuota samaa. Oli melko kelvoton.
    Eihän se mihinkään kulkenut vaikka ääntä lähti. Kaasukahva oli lähinnä äänenvoimakkuussäädin.
    Ajoltaan epätäsmällinen ja puolelta toiselle keinuva. Ei herännyt mitään ajohaluja. Sorallakin suti vaisusti ja etäisen oloisesti alkoi tarjoamaan perää ulos.
    Pehmeä tehon tuotto, pehmeät jarrut, pehmeää kaikki paitsi istuin yllättävän kova ja muutoinkin epämukava ajoasento.
    Äänenvoimakkuusssäädin
    Koneenpolkija
  11. #41
    Tämä ei ehkä ole just custom, mutta ajoasento on pysty ja pyörä on mahdottoman siisti. Ja mahdottoman nätisti se käydä nassuttikin. Kävin sitä katsomassa, mutta päädyin toiseen pyörään.
    Maailma on leluni. Tai sitten minä olen maailman lelu.
    Nyksä: Annu. Ja CBR1100XX -00 Exät: VFR750F -90 (?), CBR900RR -97, SV1000S -04, ZZR1100 -92, GSXR1100 -96 ja -95, GSX750F -91, FJ1200 -90, GSX750F -02, GPX500R -88.
  12. #42
  13. #43
    Lainaa koneenpolkija kirjoitti Katso viesti
    Osaisitteko kertoa makuulaivojen (esim Suzuki Intruder) vastakohdiksi customeita, joissa ajoasento olisi ryhdikäs pysty, ja samalla mieluummin korkea kuin matala. Mikää custom ei varmasti ole matkaenskan tapainen istuma-asennoltaan, mutta haen nyt "vaihtoehtoa" customista matkaenskalle. Erilaisia pyöriä, mutta silti. Matkaenskassa viehättää monikäyttöisyys, mutta custom kiinnostaa myös. Jos löytyisi ryhdikkäämpi malli niin voisin pohtia sellaista. Miksei myös niin, että olisi matkaenska, jossa on customvivahteita. Olenkohan nyt vain turhan kovassa pyöräkuumeessa?
    Kun nyt olet liittynyt juurikin vasta tänne foorumille ja luen rivien välistä niin että kyseessä olisi ensimmäinen moottoripyöräsi jonka hankintaan haluaisit vinkkejä, mitä ostaa. Siinä tapauksessa jos näin on, olisi hyvä tietää mihin tulet moottoripyörääsi käyttämään.
    ZZR1400
  14. #44
    Lainaa Peking kirjoitti Katso viesti
    Kun nyt olet liittynyt juurikin vasta tänne foorumille ja luen rivien välistä niin että kyseessä olisi ensimmäinen moottoripyöräsi jonka hankintaan haluaisit vinkkejä, mitä ostaa. Siinä tapauksessa jos näin on, olisi hyvä tietää mihin tulet moottoripyörääsi käyttämään.
    Ja rivien välistä...osta sellainen ensiprätkäksi minkä saat kivuttomasti myytyä ellet sitten vuokraa jotain kikotinta millä vahvistat sen tiedon mitä oikeasti haluat.
    Guzzit, indianit ja muut on ihan kivoja mutta varsinkaan hintavemmista ei oikein tahdo päästä eroon kuin puoli-ilmaiseksi antamalla, toki jos rahaa on niin mitäpä tuo pikkuseikka silloin haittaa.
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  15. #45
    Lainaa seppo02 kirjoitti Katso viesti
    Ja rivien välistä...osta sellainen ensiprätkäksi minkä saat kivuttomasti myytyä ellet sitten vuokraa jotain kikotinta millä vahvistat sen tiedon mitä oikeasti haluat.
    Guzzit, indianit ja muut on ihan kivoja mutta varsinkaan hintavemmista ei oikein tahdo päästä eroon kuin puoli-ilmaiseksi antamalla, toki jos rahaa on niin mitäpä tuo pikkuseikka silloin haittaa.
    No no Seppo, älä ny torppaa toisen harrastusta alkumetreillä.
    Ite vaihdoin joskus veneen moottoripyörään kun vaan halusin, en tienny moottoripyöristä muutakun että ne on siistejä ja pitää meteliä. Mut hei näin vaan on menty pystymettästä ja väitänpä että hiukan on tullu jossain käytyäkin.
    ZZR1400
  16.  
  17. #46
    Jottei menisi ihan huuteluksi niin ehdottaisin joku s-mallinen menopeli. Suzuki, Kawasaki, Yamaha tai BMW.
    Kaikki riippuu siitä mikä ostajaa miellyttää ja sekin onko kukkakeppi vai sellanen joka painaa 100kg ja lihava akka vielä tarakalla. Siinä on turha mitään pikkumopoa ostaa, vaikka jotku täällä on sitä mieltä että 600 kuutiota on tarpeeksi. Oikeesti kannattaa mennä jonnekkin liikkeeseen ja pyytää koeajolle erilaisia menopelejä. Niin minäkin tein nyt kun vaihdoin tähän nykyiseen. Kävin ajamassa monta eri tyyppistä ja merkkistä pyörää ennekuin tämä natsasi, ja sen tuntee sit heti kun se on oikea. BMW 1200rs vaihdetulla tangolla ja madalletulla satulalla olis ollu mun ihannepyörä, mut hintaa oli liikaa. KTM adventuresta en tykänny lainkaan, muijakin valitti et huono penkki. Hayabusa kulki lujaa ja oli hyvät vaihteet, mut ei muuten ollu hyvä oikeestaan millään saralla. ZZR oli sit hyvä ja hintakin oli hyvä.
    Customeista tosiaan tuo Motoguzzi joka oli threadin alussa, on ainakin ihan hienon näköinen.. tietty kaikki on katsojan silmässä.
    Viimeksi muokannut: Peking; 22.06.2016 klo 02:00.
    ZZR1400
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12