Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Elikkäs olen siirtymässä 600 kuutioisesta isompien pyörien maailmaan ja tarvitsisin hieman neuvoja/apuja pyörän valintaan.

Tällä hetkellä budjettiin mahtuis yzf r1 2002-2004 ja gsxr 1000 samaan ikähaarukkaan.
    Mitä eroja lähinnä ajoasennoissa ja käsittelyssä noissa on? Tehoja on varmasti tarpeeksi...

Jos löytyy kyseisiä pyörän omistajia Lahdesta ja lähialueilta niin olisin kiinnostunut koeistumaan pyöriä jotta osaisin sitten lähteä oikeaa pyörää etsimään.
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Koita saada mahdutettua K5 Gikseri, niin se on siinä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Timok00 kirjoitti Katso viesti
    Mitä eroja lähinnä ajoasennoissa ja käsittelyssä noissa on?
    http://cycle-ergo.com/

Tuon olen ennenkin linkittänyt, mutta laitetaan nyt kysyjälle. Eli pääset vertailemaan eri pyörämallien eroja omilla mitoilla. Luonnollisesti antaa vain lukuja vastaukseksi, eli jos ei ole kokemuksia muistä pyöristä niin en tiedä kostuuko noista luvuista mitään. Itselle kertoi, että jalat yltää maahan (nippa nappa) kun kerran persjalkainen olen...

Ja tuo JMH:n ehdottama K5 Gixxu on legenda. Sitä hehkutetaan edelleen brittiläisissä alan lehdissä, joten tuskin kovin pahasti menee vikaan, jos sellaisen vain löytää.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Ratavastaava Jonezi:n avatar
    Moderaattori
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2014
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Koita saada mahdutettua K5 Gikseri, niin se on siinä.
    Ei muuta ku jatkot ynnä madallus, ja menox.
    Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
    Onko tuo k5 niin paljon parempi noita mun ajattelemia pyöriä että kannattaa tosissaan harkita?
    Jos on niin joutuu kyl kattelee n.50tkm ajettuja pelejä...
    Ja kiitos tuosta cycle-ergo linkistä, oli siitä hieman apuja.

Lähetetty minun SM-G920F laitteesta Tapatalkilla
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Onko tuo k5 niin paljon parempi noita mun ajattelemia pyöriä että kannattaa tosissaan harkita?

On, ja 50 tkm ei meinaa mitään. Mm. jonkinlainen luistokykä.

Kas... löytyi aika räpeltämättömän oloinen heti, ja pienillä kilometreillä, jos sellainen on mielessä. Ei nää maksa mitään

http://www.nettimoto.com/suzuki/gsx-r/2014258
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.

Kyllä on.
    Supermoto
    Tuo linkin pyörä tais just mennä ohi multa. Täytyy jatkaa metsästystä...

Koitetaan päästä testaa tota k5:sta vaikka on kyllä budjetin rajoissa.

Kyllähän tuo K5-K6 GSX-R 1000 on aika muikea peli. Tällä hetkellä itselläni onkin K6, aikaisemmin ollut myös K3. K3-K4 on kyllä tilavampi, tosin ei ratkaisevasti omalla kohdallani. Pituutta jotakuinkin 186cm ja painoa liikaa, hyvin mahtuu nykyiseen. Luistokytkin on ihan kiva ja keskialue vahvan tuntuinen. Jos mahtuu budjettiin, niin suosittelen. Yamahasta ei ole itselläni kokemusta, joten siihen en osaa suoraan verrata. Omasta 33k ajetusta siististä K6 Gixxeristäni maksoin viime keväänä 5000€ ja hyvältä tuntuu yhä.
    Triumph Speed Triple -05
    ex: Suzuki GSX-R 1000 K6, Triumph Speed Triple -05, Suzuki GSX-R 1000 K3, Honda CB600F Hornet -99, Honda CBR125R -07
  10.  
    Nyt kyllä näyttää huonolta tuon K5 Gikserin löytäminen. Liian isot pyynnit mun budjetille ja osa vähän turhan kaukana...

Lisää vaihtoehtoja voi ehdottaa.

Budjetti pyörii nyt siinä 3500-4200€:ssa