Oikee asenne. Tulipa vaan mieleen kun en muista alkuperäisestä viestistä, että oliko tuon örkkimopon tehot 35hp vai... saattas loppukesän puolella olla tiedossa yx innokas alotteleva motoristi, joka pari vuotta joutuu ajelee sillä "ohennetulla" tehomoottorilla..
![]()
GSR750
ex.Z800
ex.ER6n
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Tänään 25.11 mennään Flamingoon syömään. HUA DU Aasialainen puffetti. Ihan vaan tiedoksi kun kello on 19.05 ja ihmettelet tyhjällä Kessalla että missä kaikki on![]()
MONSTER1200S+BETA350 JA SAASTAMOINEN
Valtiovarainministeri
Onkos pakuparlamentilla ollut mitään vaihtoehtoista ratkaisua kun tuolla lienee pelkkä takeaway-tarjoilu?
UwU Jäsenvastaava UwU
Gsx-r 600 Bukkake Kawai!
Aprilia RSV Mille R -03
Oh senso. potrei essere ancora un po' Kobe?
Olisko Pohjanmaan grilli sopiva? Tilattais ruokaa ja juomaa ja syötäis ulkona.
Niin tai taitaa olla Kilon puolella.
Jaahas, tuo osoite on Nihtisillankuja 2 Espoo. Onkohan kukaan tulossa sinne? Ei viittis tulla mopolla syömään, jos ei muita ole tulossa.![]()
Menkää te vaan. Mä odottelen parempia aikoja.
Valtiovarainministeri
Maanantai olis Kesäkuun eka ja ravintolat aukee. Eli koitettaisko polkasta tämä kausi käyntiin. Kelien salliessa varmaan terassin puolelle. Tai pahimmillaan ostetaan pizzat mukaan ja pikniköidään nurmikolla.
Valtiovarainministeri
"The only easy day was yesterday."
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
Koronatauko. Nyt on kahtena Maanantaina ollut vaan yksi orggilainen paikalla, kun en itsekkään kerenny.
Varmaan helpompi nyt todeta että pidetään porukalla pientä koronataukoa. Jatketaan sitten uudella innolla kun ajat paranee. Edelleenkään en halua olla mikään ryhmänjohtaja tai Kehäkessan vastuuhenkilö, mutta kun multa kysyttiin miksi ei foorumilla mainittu mitään. Niin nyt on mainittu.
Valtiovarainministeri
Onkos tämä käytäntö vielä elossa vai onko korona lopettanut tämänkin?
Kun huomenna 19.4.-21 aukee ravintolatkin pitkästä aikaa, niin eiköhän Kessallakin nyt ainakin terassilla vois kahvia lipittää..?
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Meinasin kohta lähteä maistelee Kessan sumppia.
UwU Jäsenvastaava UwU
Gsx-r 600 Bukkake Kawai!
Aprilia RSV Mille R -03
Oh senso. potrei essere ancora un po' Kobe?
Meni ohi tämä maanantai, mutta ensi kerralla voisi pyörähtää. Käytiin muuten Lättiksel ja siellä ei korona vaikuttanut, paitsi tietysti maskit naamalla ja etäisyyttä pidettiin. Varoituksena kaikille jotka meinaa Lättikselle mennä, viimeks ainakin huomattiin että sielä ajeli sivari skoda edestä takaisin. Eli malttia siellä suunnilla.
Lähetetty minun GM1913 laitteesta Tapatalkilla
Ainaki tänää oli kylmähkö keli juoda kuumaa siin terdel... mut kävinpä kumminki.. kauden eka![]()
GSR750
ex.Z800
ex.ER6n
Uskaltaisko jo aloitella kessan kokoontumisia. Mä voisin mennä klo 19 katsomaan.
Valtiovarainministeri
No höh - vasta nyt tajusin viestiketjun, ja olen lupautunut laittamaan ruoan. Keskiviikkona olin tulossa ihan mopolla katsomaan tulppien valujengiä, mutta nyt Esteri on estämässä senkin... Eli kotilolla pitäis tulla.
No josko ens maanantaina muistais.
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
Tajusin just, että tää ois tänään.
Mä tuun, ja vielä MP:lla. Toivottavasti en ole yksin![]()
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Tänään 2.8.2021 tulen kahville.
Toivottavasti ei tarvitse yksin istuskella, joten tule sinäkin.![]()