Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    tervehdys arvon raatilaiset...ulkoilutin spyderiä..nopeahko käynti eteläs...8 päivää ja 9000km
    Olipa huikea kertomus.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
    Kerrankin sopivasti tiivistetty matkaraportti Melkein kuin olis itte kirjoittanut.

Tiet oli ilmeisesti kunnossa kun tuollaisia päivämatkoja päästelit tulemaan. Kerkesitkö ajella Ronda-San Pedro de Alcántara välisen tien A-397 vai oliko kyseessä vain nopea käynti Gibralttarilla? Hyviä teitä tuollapäin paljon mutta tuo on kyllä yksi hienoimmista mitä itse päässyt ajamaan.

Muistu mieleen viimeisin kotimatka Madridista FJR:n kanssa, kun olin vartavasten varannut kameran tankkilaukkuun että otan sitten edes jonkun kuvan matkalta.
    keskiviikkona lähin lounasaikaan Madridista tulemaan ja Perjantai-iltana kotona Elimäellä saunassa iltakymmeneltä. Arvaa vaan ehtikö ottaa kuvia
    ZX10R -08
    S1000RR -11

Lainaa qazwsx kirjoitti Katso viesti

Muistu mieleen viimeisin kotimatka Madridista FJR:n kanssa, kun olin vartavasten varannut kameran tankkilaukkuun että otan sitten edes jonkun kuvan matkalta.
    keskiviikkona lähin lounasaikaan Madridista tulemaan ja Perjantai-iltana kotona Elimäellä saunassa iltakymmeneltä. Arvaa vaan ehtikö ottaa kuvia
    Jostain kumman syystä FJR:llä on käynyt itsellekin vähän samalla lailla. Kun ei ajaminen vituta niin matka joutuu
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  6.  
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    Olipa huikea kertomus.
    oot sä kyllä semmonen velikulta

Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey