Tulokset 1:stä 18:een 18:sta
    Kiitos kaikille foorumilla. Olen muutamassa viikossa muuttunut moottoripyöräilijäksi
    täältä saatujen neuvojen avulla. Olen itse levittänyt tietoutta foorumista kaikille ystävilleni.
    Hyvää kesää kaikille.
    Hienoa että foorumilta on löytynyt neuvoja/apua.
    Tässä on hyvä muistuttaa, että foorumin keskustelut tekee keskusteluihin osallistuvat, mutta tämän mahdollistaa Motorg ry. Kannattaa liittyä yhdistyksemme jäseneksi. Saat mahtavat jäsenedut sekä ajokoulutukset, ratapäivät ja muut järjestämämme tapahtumat jäsenhintaan. Ja välittäminen on taattua

Ja kaverit kans jäseniksi
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
    Lainaa stadironin kirjoitti Katso viesti
    Kiitos kaikille foorumilla. Olen muutamassa viikossa muuttunut moottoripyöräilijäksi
    täältä saatujen neuvojen avulla. Olen itse levittänyt tietoutta foorumista kaikille ystävilleni.
    Hyvää kesää kaikille.
    Siis alkanut käyttämään Delvacia ja...
    Suzuki VS800
    Lainaa Madwankster kirjoitti Katso viesti
    Siis alkanut käyttämään Delvacia ja...
    ...pyöräksi on luonnollisesti valikoitunut turbobusa...
    Tissit. Iisot tissit.

Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
    Voisinpa myös ehkä liittyä. Tosin olen noviisi joka ajaa kuulemma tyttöpyörällä ja muutenkin toimin epämoottoripyöräilijämäisesti (olipa taas hauska ilmaus).
    Em. kommentti EI ole peräisin tältä foorumilta, vaan kuultu ns. tosimotoristin suusta joka on aina ajanut Kawasakilla...
    No hard feelings.
    Mattamustarastas ja cb sevenfifty.
    Vastaohjaus! Muistakaa vastaohjaus!

Jaa että sebari on tyttöpyörä vai... haistakoon delvakkia hän. Kawasakki on muutenkin omituista...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
    Varoitus.. Tämän foorumin seuraaminen johtaa radalle...
    Suzuki gsx-r K6 rata
    Suzuki Hayabusa katu
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Hienointa tässä yhdistyksessä ja foorumissa on se että itse sai aikanaan aloittelevana motoristina ja sittemmin aloittelevana ratailijana apua tyhmiin ja vähän haastavampiinkin kysymyksiin ja murheisiin. Nyt kun itse ainakin kuvittelee tietävänsä jostain jotain voi antaa takaisin ja auttaa uusia aloittelevia motoristeja ja ratailijoita.

Persus edellä puuhun meneminen on aika opettavaista, mutta paljon kätevämmin homma käy kun voi ottaa oppia kokeneemmilta

- T -
    The Lakkivaari

Yamaha ei pamaha

Lainaa Tumppi kirjoitti Katso viesti
    Nyt kun itse ainakin kuvittelee tietävänsä jostain jotain voi antaa takaisin ja auttaa uusia aloittelevia motoristeja ja ratailijoita.
    Voi auttaa vaikkei tiedäkään mitään. Tosin kaikki ei laske vittuilua auttamiseksi..
    RC8R
    Super Duke (Se vanha)
    MotOrg ry:n hallituksen varapj, koulutusvastaava, sihteeri Tumppi:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Oct 2004
    Vesilahti
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Rum kirjoitti Katso viesti
    kaikki ei laske vittuilua auttamiseksi..

Ei se olekaan auttamista vaan se on välittämistä
    The Lakkivaari

Yamaha ei pamaha

besser-wisserit vois tiputella pois lailla " juhla-paikanhakijoiden " you know ? turhaapa valitan..ketjuniittarin työkaluineen löysin täältä
    Viimeksi muokannut: TROIJAS; 04.06.2016 klo 02:47.
    parempi alkoholi aivoissa, kuin aivot alkoholissa !

KAWASAKI
    Otsikko havahdutti sen verran, että täytyy itsekkin tulla kertomaan nöyrin kiitos ja kumarrus hienosta forumista ja yhdistyksestä. Paljon on saanut täältä apuja ja vinkkejä lyhyen mp uran aikana.
    Lainaa Jardu kirjoitti Katso viesti
    Varoitus.. Tämän foorumin seuraaminen johtaa radalle...
    Milloinkahan se tapahtuu, jos nyt katsot vaikka tuosta vasemmalta meikäläisenkin "liittyi" päivämäärää

Tai no onhan tuota kerran tuolloin vielä kilvettömällä Reverellä tullut käytyä, kuten tähän artikkeliinikin joskus muinoin 2000 luvun alussa naputtelin, mutta tuo oli aikaa ennen .ORG!
    http://www.motot.net/wiki/Moottoripy...C3%A4_Saksasta
    Suzuki GSF 1250 SA GT ABS Bandit -08
    Tää on huippufoorumi, täältä saa kaiken mopoiluun liittyvän (ja varmaan muuhunkin) tiedon kaivamalla tai kysymällä, notta jo sen takia kannattaa maksaa ihan kannatuksesta orgin jäsenmaksun. Jäsenmaksu ja liittyminen on maksanut itsensä jo takaisin alennuksina varustekaupoista. Eikä siinä vielä kaikki, olen päässyt nauttimaan orggilaisille tarkoitetusta ilmaisesta koulutuksesta

ps. besserwisserit ja vittuilu on näiden foorumeiden suola
    Lainaa stadironin kirjoitti Katso viesti
    Olen muutamassa viikossa muuttunut moottoripyöräilijäksi
    täältä saatujen neuvojen avulla.
    Kun nyt kerran avasit, niin kiinnostuin tietysti heti kuulemaan, että mitäs se moottoripyöräilijäksi muuttuminen sitten tarkoittaa?

Etten vaan ole itse missannut jotain
    Honda XL1000V Varadero -99, Honda XL500R -84
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa yason kirjoitti Katso viesti
    Kun nyt kerran avasit, niin kiinnostuin tietysti heti kuulemaan, että mitäs se moottoripyöräilijäksi muuttuminen sitten tarkoittaa?

Etten vaan ole itse missannut jotain
    Tili miinuksella ja verikoirat kintereillä.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
  18.  
    Lainaa JMH kirjoitti Katso viesti
    Tili miinuksella ja verikoirat kintereillä.
    Tässä kommentissa kiteytyy jotain syvällistä moottoripyöräharrastuksesta.

Edit: Niin ja aiheeseen liittyen: .Org!:lle tietysti kaikki kunnia loistavasta toiminnasta!
    Kawasaki ZX-10R -06
    Ex--Honda CBR 1000rr -06