Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
  1. #1
    V-2 moottorinen 800 kuutioinen pyörä kyseessä. Käy ja toimii ihan hyvin. Ei mielestäni pahemmin edes savua tupruta, mutta. Takimmaisen pytyn pakoputki on sisäpuolelta aivan öljyinen. etummaisen putki on kuiva ja vaalean harmaa. Takimmaisen märkä ja musta. Mikä on pielessä ?
  2. #2
    Lainaa Pieru_ite kirjoitti Katso viesti
    V-2 moottorinen 800 kuutioinen pyörä kyseessä. Käy ja toimii ihan hyvin. Ei mielestäni pahemmin edes savua tupruta, mutta. Takimmaisen pytyn pakoputki on sisäpuolelta aivan öljyinen. etummaisen putki on kuiva ja vaalean harmaa. Takimmaisen märkä ja musta. Mikä on pielessä ?
    Joskus tullut vastaan laitteita jotka käy ja toimii ihan hyvin vaikka toinen sylinteri on täysin pimeä.
  3. #3
    Eikö savuta vaikka paikallaan kaasuttelee (voimallisesti)? Jos pöläyttää kaasu suljettaessa, epäillään venttiilinvarren kumeja. Jos pöläyttää kaasua kääntäessä, epäillään männänrenkaita, varsinkin öljyrenkaita. Noin niinkuin peukalosäännöllä....
    Honda ST1300A
    Husqvarna TE250, kuntoilutarkoituksiin ainoastaan...
  4. #4
    Lainaa micco kirjoitti Katso viesti
    Joskus tullut vastaan laitteita jotka käy ja toimii ihan hyvin vaikka toinen sylinteri on täysin pimeä.
    pimeitä ne on varmaan molemmat sylinterit, paitsi silloin, kun kipinä hetkellisesti valaisee. Molemmat putket on kyllä ajon jälkeen kuumat ihan päähän asti. Pitää tänään vilkasta tulpat. Näkyvää savua ei kyllä tuprauta, vaikka kaasuttelen miten voimallisesti...
  5.  
  6. #5
    V2- koneissa (ainakin ilmalla jäähtyvät) on takimmaisen kaasari säädetty rikkaammalle kuin etummaisen. Johtuen huonommasta jäähdytyksestä. Johtuisiko tästä? Joutuuko öljyä lisäilemään, vai häviääkö sitä ollenkaan?
    DR 650 + XF 650