Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Michelin CH 16 MI2 120/90 -16
    Tommoset renkaat maksas taakse n 30e ja eteen n25. Mitäs ihmettä?!?
    Siis rengas onlinessa ja postikulut sisältyy hintaan. Tekeekö nuilla mitään?
    Siis kevyeen katuajeluun vanhaan motskariin ettin renkaita ja nuo halvimmat. Mutta ovat kuiteki micheliinit....?
    Jos nuo ihan skeidaa niin onko parempia ehdotuksia? Siis mahd edullisia ja ei tarvi erikoisominaisuuksia , eikä pitkiä matkoja tuu ajeltua , eikä rataa.
    Koot ois 100/90-18 ja 120/90-16 tubeless
    Sanokaas ny vielä urpolle että käykö tohon muunkin kokoset renkaat? Siis eikös tuo 90 ko renkaissa tarkoita paksuutta? Ja ei haittaa jos se eri kunhan mahtuu pyörimään?Leveys ,paksuus ja halkaisia? Vai miten nää menee?
  2. #2
    Kyseessä taitaa olla kuitenkin sisärenkaat jos tarkemmin katselet
    Taivas saa odottaa
  3. #3
    No niimpä onkin! Ompa hölmö olo taas
    Vähän on sekavahko sivu, kun ei selkeesti selitetä. Ja jonkun renkaan kohdalla tuli pmppausikkuna , että vaatii sisärenkaan, mutten enää löydä sitä. ?
    Missään ei lue tubelessiakaan..
  4. #4
    Tuossa viikko sitten etittiin tuon kokoisia renkaita, Suomesta ei meinaa löytyä, Saksasta tilaamalla n. 200 euroa yhteensä
    Taivas saa odottaa
  5. #5
    Lainaa BlackCat kirjoitti Katso viesti
    Tuossa viikko sitten etittiin tuon kokoisia renkaita, Suomesta ei meinaa löytyä, Saksasta tilaamalla n. 200 euroa yhteensä
    Onhan ainakin tolla ko sivulla montaakin eri vaihtoehtoa tarjolla näillä koilla..
  6. #6
    Aihetta sivuten. Ne testivoittajarenkaat mikä täällä minulle suositeltiin on Suomesta loppu. Ratkesi sitten itsekseen vaihdanko renkaat täällä vai Saksassa. Mitenhän nuo saksalaiset pajat, onko ne auki lauantaisin? Näillä näppäimillä saavun Saksaan perjantaina, jonka meinasin käyttää siirtymään. Lauantaina voisi hölläillä ja käydä vaihdattamassa renkaat. Ja saa suositella jotenkin Sassnitz - Reims välille osuvia paikkoja, joissa on omaa varastoa, ettei tarvitse odotella rengastoimituksen saapumista.
  7. #7
    Pimeinä talven iltoina on tullut tuumittua rengas asioita.
    Aluksi olin pirelli rosso3 ja rosso corsan välillä, nyt taas on tullut mieleen vaikka ja mitä.

    Eli siis. Haen rengasta,joka kestäisi sekalaista ajoa kohtalaisesti/hyvin.
    Radallakin pitäis pystyä kurvailemaan sellaista keskiryhmän kyytiä ilman ongelmia.

    Ratapäiviä kesässä ehkä 10 kpl.

    Nyt alla on ollut muutaman vuoden pilot power2ct, haluaisin pitävämmän/ ajettavamman renkaan radalle mutta abaut samalla kestävyydellä.

    Misukan uusi power rs? Kulutuskestävyydestä ja sadekelin ominaisuuksista ei tietoa.
    Bridgestone s21?
    Pirellin edellä mainitsemani mallit, rosso corsa ei juurikaan kestä matkatourinkia?

    Jotkut ovat varmaan viisaampia kuin minä
    Joten kertokaa jos tulee mieleen jotain hyviä vaihtoehtoja.

    Niin ja ajo on laidasta laitaan kaupunki-tourinki-rata.
    Pyöränä toimii 1000 gsx-r
    Drz
  8. #8
    Lainaa Deeptone kirjoitti Katso viesti
    Pimeinä talven iltoina on tullut tuumittua rengas asioita.
    Aluksi olin pirelli rosso3 ja rosso corsan välillä, nyt taas on tullut mieleen vaikka ja mitä.

    Eli siis. Haen rengasta,joka kestäisi sekalaista ajoa kohtalaisesti/hyvin.
    Radallakin pitäis pystyä kurvailemaan sellaista keskiryhmän kyytiä ilman ongelmia.

    Ratapäiviä kesässä ehkä 10 kpl.

    Nyt alla on ollut muutaman vuoden pilot power2ct, haluaisin pitävämmän/ ajettavamman renkaan radalle mutta abaut samalla kestävyydellä.

    Misukan uusi power rs? Kulutuskestävyydestä ja sadekelin ominaisuuksista ei tietoa.
    Bridgestone s21?
    Pirellin edellä mainitsemani mallit, rosso corsa ei juurikaan kestä matkatourinkia?

    Jotkut ovat varmaan viisaampia kuin minä
    Joten kertokaa jos tulee mieleen jotain hyviä vaihtoehtoja.

    Niin ja ajo on laidasta laitaan kaupunki-tourinki-rata.
    Pyöränä toimii 1000 gsx-r
    Rosso Corsa on kyllä hyvä allrounderi. Kadulla toimii kunhan ei monsuuni iske ja radalla ominaisuudet riittää hyvin keskiryhmässä. Ainakin puolen välin tietämille
    Annoin moottoripyörille pikkusormen, se vei koko käden
  9. #9
    Rosso 3 on mun valinta Cannonballiin. Toimii kostealla ja kylmällä kelillä ilman lämppäreitä tyyliin kolmas kurvi ja polvi tonttiin, eikä tunnu hajoilevan kovallakaan syöttämisellä ja tehokkailla peleillä. Kulutuskestävyyskin pitäis olla hyvällä tasolla.
    Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

    * Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
  10. #10
    Pilot power 2ct takanen on kestänyt sen abaut 8tkm, ja etunen 2 takasta.
    Jotenkin tuntuu,että rosso corsa kestää noin puolet tuosta?
    En tiedä miksi, mutta muutaman tunnin netissävietetyn ajan jälkeen bridgen s21 tuntuu hyvälle vaihtoehdolle, jopa paremmalle kuin rosso3, vaikka ovat "tasavertaiset" keskenään?

    Voishan sitä mies juoda vaikka kaljaa näin viikonloppuna,mutta surffailee netissä mp renkaisen seassa
    Liitetyt kuvat Liitetyt kuvat
    Drz
  11.  
  12. #11
    Pilot Power 3 on aika hyvä allrounderi, ei täysi ratakumi kuitenkaan, hyvä katu/touringkumi jolla pärjää kohtalaisesti mutkissakin. Kestää kilsoja todella hyvin.