Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Ostin taanoin 750fään vm 89 tarvike putsarin siinä oli ilma reikä 10mm pienempi kuin paikallaan olevassa.No tilasin toisen merkkisen ja sama juttu reikä 45mmkun pitäis olla 55mm.Kysymys kuuluu onko tarvike putsarit sitten tolleen kuristettuja malleja? esimmäinen oli Shampion ja toinen oli Hihvlo tai jotain sinnepäin,
    Arto Mulari
  2. #2
    Lainaa 62arto kirjoitti Katso viesti
    Ostin taanoin 750fään vm 89 tarvike putsarin siinä oli ilma reikä 10mm pienempi kuin paikallaan olevassa.No tilasin toisen merkkisen ja sama juttu reikä 45mmkun pitäis olla 55mm.Kysymys kuuluu onko tarvike putsarit sitten tolleen kuristettuja malleja? esimmäinen oli Shampion ja toinen oli Hihvlo tai jotain sinnepäin,
    Onko kyseessä siis vakio ilmaboxiin tuleva suodatin? Jos kyllä, olisko sulla ollut paikallaan sitten K&N vapaavirtaussuodatin aikaisemmin? Siinä on erikoisilla sovitteilla se sisäänottoaukko trimmattavissa.

    En nyt muista paljonko orkkis putsarissa se ottoaukko on
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  3. #3
    Muistaakseni alkuperäinen pahvinen tai onko se nyt pahvia tai jotain?Eihän siinä muuta kun kone on 1100 pitäs saaha happea kunnolla!
    Viimeksi muokannut: 62arto; 17.05.2016 klo 21:17.
    Arto Mulari
  4. #4
    Tuolla toisaalla kerroit näin:

    Lainaa 62arto kirjoitti Katso viesti
    750f vm 89 mittarissa 95000.tosin kone on 1100.
    Olisko nyt sitten siinä se vika, eli edellinen on sen 1100 suodatin ja nyt sulla on 750 suodatin
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  5. #5
    ei kun mulla on 750 kaasarit ja kotelo, ei käy ristiin.Pitäisköhän tilata alkuperäinen.vielä toinen juttu kytkin ei tahdo irroittaa ei meinaa löytyä vapaata kytkin letku teräspunoinen toimii vähän paremmin mutta ei erinomaisesti,mutta liikkeelle lähtö kuumana toimii hyvin?
    Viimeksi muokannut: 62arto; 17.05.2016 klo 21:29.
    Arto Mulari
  6. #6
    Mä olen aina käyttänyt joko orkkista tai K&N. Nyt on kaikissa mopoissa konnat kiinni. Noissa kaasari vehkeissä jo 10vuotta
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  7. #7
    Lainaa 62arto kirjoitti Katso viesti
    .vielä toinen juttu kytkin ei tahdo irroittaa ei meinaa löytyä vapaata kytkin letku teräspunoinen toimii vähän paremmin mutta ei erinomaisesti,mutta liikkeelle lähtö kuumana toimii hyvin?
    Missäs kunnossa on kytkimen työsylinteri?
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  8. #8
    Kaikki uutta,ja ilmattu monta kertaa,kokeilin nyt eri öljyäkin kun oli aikoinaan 1100ef se oli ranttu öljystä.
    Arto Mulari
  9. #9
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Kytkinlevyt vaihtoon
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  10. #10
    Kyllä voi olla levyissä vika.
    Arto Mulari
  11.  
  12. #11
    jopas sattui löytyi suizaan halvat kytkinlevyt All Rightsta 50ekua ja Ferodan racet tai jotain sinne päin.
    Arto Mulari