Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Mikä olisi hyvä moottoriöljy kyseiseen vekottimen? Ja vuosimalli -85 jos sillä on merkitystä...
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa ratomi75 kirjoitti Katso viesti
    Mikä olisi hyvä moottoriöljy kyseiseen vekottimen? Ja vuosimalli -85 jos sillä on merkitystä...
    Jos en väärin muista niin öljysuositus on 10W-40 ja API SF. Käytännössä halvinkin mineraaliöljy täyttää tuon vaatimuksen, eli käytännössä mikä tahansa tuon viskon öljy käy.
    Superbike #7
    Tästäkö se taas lähtee..
    "I don't care to belong to a club that accepts people like me as members." -Groucho Marx

CFMOTO 800MT-X -25
    Lainaa mopedman kirjoitti Katso viesti
    Tästäkö se taas lähtee..
    En tiedä mitä tarkoitat, mutta esim. Delvac on ihan hyvä öljy.
    Poista häiritsevät mainokset: https://getadblock.com/
    ABSillinen turbobusa powered by delvac.
    Lainaa Z-man kirjoitti Katso viesti
    En tiedä mitä tarkoitat, mutta esim. Delvac on ihan hyvä öljy.
    Täältä päinvastainen mielipide.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
    Ajattelin lähinnä tuota kytkimen toimintaa,että se pelais...

Joskus aikoinaan oli 750 intruder niin se oli ranttu öljystä. Väärällä öljyllä alkoi luistamaan kytkin.

Vai onko näissä kawasakeissa öljyssä lilluvat kytkinlevyt?
  7.  
    Lainaa ratomi75 kirjoitti Katso viesti
    Ajattelin lähinnä tuota kytkimen toimintaa,että se pelais...

Joskus aikoinaan oli 750 intruder niin se oli ranttu öljystä. Väärällä öljyllä alkoi luistamaan kytkin.

Vai onko näissä kawasakeissa öljyssä lilluvat kytkinlevyt?
    Kyllä siinä Kawassa levyt lilluu öljyssä.

Ite käytin -87 GPZ 1000RX:ssä Mobilin Rally Formulaa 200tkm eikä kytkimen kanssa ollut ongelmia, mutta se voi olla liian luikasta joillekkin kytkimille eli en sitä suosittele muille kuin itselleni.

Jos 20-50 öljyt passaa niin Motoxin öljyssä on API SG luokitus ja sen pitäisi sopii tuohon laitteeseen jos siis viskositeetti muuten sopii. Ite mä oon käyttäny tätä Ducatissa ja ZR-7:ssa kun reissut on suuntautunut etelän lämpöön ja kotimaan startit lämpösestä tallista, kylmemmille keleille sitten lirumpaa öljyä. Motonetistä löytyy 20-50 öljyä niin autolle kuin moottoripyörille ja mä oon käyttäny sitä autoille tarkoitettua.

Ja nyt kun ei välttämättä ole etelän reissuja tiedossa niin Versykseen laitoin prätkän kuvalla varustettua Motoxin 10-40 öljyä JASO MA ja API SG/SF, mutta tuosta ei vielä kokemusta ole muuten kuin kylmästartit sujuu notkeammin kuin 20-50öljyllä.

Delvaceista voit sitten lukee sivu tolkulla useammastakin viestiketjusta , omat kokemukset niistä eivät ole niin maarittelevia ainakaan kun olosuhteet on lämpimämmät.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>