Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
    Nonnii, nyt sitten olen pudottanut Suzukin laukkusarjan avaimet johonkin. Mulla on vara-avainsarja mutta olisi hyvä kyllä saada varalle toiset avaimet. Onkos kellään tietoa missä niitä vois teetättää pääkaupunkiseudulla? Ilmeisestikään uusia ei ole saatavana.
    Kawasaki H2 SX -22, ex.K1300S -14, ex. K1300S -11, ex. GSX1250FA -12
    Lainaa jlik kirjoitti Katso viesti
    Nonnii, nyt sitten olen pudottanut Suzukin laukkusarjan avaimet johonkin. Mulla on vara-avainsarja mutta olisi hyvä kyllä saada varalle toiset avaimet. Onkos kellään tietoa missä niitä vois teetättää pääkaupunkiseudulla? Ilmeisestikään uusia ei ole saatavana.
    Suutariin tai lukkoliikkeeseen vaan reippaasti.
    Eikös aihio ole ihan "perus harkkotanko" symmetrisillä sivu-urilla ja keskellä olevalla mutkauralla ???

Taitaa se "Suikan" laukut olla Givin kamaa...?
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
    Muistaakseni HGF Kirkkonummella tekee melkein mitä tahansa avaimia. Kannattaa kysellä ainakin.
    BMW R1200GSA LC
    BMW R1150GS
    ex: K1600GT, K1200GT
    Jos laukut ovat Givit tai Kappat tai Suitsan "omat" eli logotuunatut Givi V35:t, saa niihin uuden lukko- ja avainsarjan (3 lukkoa ja 9 avainta samalla sarjoituksella) n. 30 eurolla ainakin Duell-diilereiltä ja netistä. Vaihtohomma hoituu sekin helposti ja nopeasti itse.
    GSF 1250 SA -10
    FZ6 S2 -07 (ex)
    80-luvulla olin matkalla italiaan ja matkan varrella saksassa onnistuin kadottamaan Givistä avaimen.

Italian Bresciassa marssin sitten MP-kauppaan ja kyselin avainta laukkuun, myyjä kysyi lukon numeroa ja sen jälkeen kaiveli hetken pöytälaatikkoa ja löysi sieltä samannumeroisen avaimen. En muista mitä maksoi, mutta ei ollut kallis, saatto olla jopa ilmainen.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
    Lainaa Roark kirjoitti Katso viesti
    Jos laukut ovat Givit tai Kappat tai Suitsan "omat" eli logotuunatut Givi V35:t, saa niihin uuden lukko- ja avainsarjan (3 lukkoa ja 9 avainta samalla sarjoituksella) n. 30 eurolla ainakin Duell-diilereiltä ja netistä. Vaihtohomma hoituu sekin helposti ja nopeasti itse.
    Joo, Suitsan laukut ne on ja Givin valmistamat V35:t. Oon yrittäny kulkea sitä reittiä mitä aamulla menin muttei löytyny avaimia. Täytyypi kysellä noita lukkosarjoja, kiitos vinkistä.
    Joo, Suitsan laukut ne on ja Givin valmistamat V35:t. Oon yrittäny kulkea sitä reittiä mitä aamulla menin muttei löytyny avaimia. Täytyypi kysellä noita lukkosarjoja, kiitos vinkistä.
    Montako laukkua sulla on setissä? Mulla on ylimääräisenä kaksi saman sarjan lukkosylinteriä ja kourallinen sopivia avaimia.
    GSF 1250 SA -10
    FZ6 S2 -07 (ex)
    Montako laukkua sulla on setissä? Mulla on ylimääräisenä kaksi saman sarjan lukkosylinteriä ja kourallinen sopivia avaimia.
    Kolme laukkua on, mutta periaatteessa tarvitsisin vain yhden lukon sillä mulla on sivulaukkuihin kourallinen avaimia, mutta pallogrilliin vain yksi avain (eri sarjaa kuin sivulaukut). Ei haittaa vaikka pallogrilli on eri sarjaa.

Muoks. Tarkistin nuo vanhat avaimet (3kpl). Kaksi niistä on samaa sarjaa ja kolmas eri sarjaa. Hankin uuden pallogrillin (jonka toinen avain nyt hukassa) mutta se vanhakin pallogrilli oli näköjään eri sarjaa.
    Kolme laukkua on, mutta periaatteessa tarvitsisin vain yhden lukon sillä mulla on sivulaukkuihin kourallinen avaimia, mutta pallogrilliin vain yksi avain (eri sarjaa kuin sivulaukut). Ei haittaa vaikka pallogrilli on eri sarjaa.

Muoks. Tarkistin nuo vanhat avaimet (3kpl). Kaksi niistä on samaa sarjaa ja kolmas eri sarjaa. Hankin uuden pallogrillin (jonka toinen avain nyt hukassa) mutta se vanhakin pallogrilli oli näköjään eri sarjaa.
    Voit vaihtaa vanhasta pallogrillistä lukkosylinterin uuteen, jos sekin on Givi/Kappa ja avaimia riittää siihen, tai sit hommata uuden lukon ja avaimet joko yhteen laukkuun tai vaihtaa kerralla koko setin samaan sarjoitukseen (tuolla 3+9 setillä).
    GSF 1250 SA -10
    FZ6 S2 -07 (ex)
    Voit vaihtaa vanhasta pallogrillistä lukkosylinterin uuteen, jos sekin on Givi/Kappa ja avaimia riittää siihen, tai sit hommata uuden lukon ja avaimet joko yhteen laukkuun tai vaihtaa kerralla koko setin samaan sarjoitukseen (tuolla 3+9 setillä).
    Roark,

Kiitti paljon vinkeistä.

Duellilla on tosiaan noita lukkosarjoja ja Superbikersin Memmun kautta saan 3 lukon sarjan. Tärkeintä on se, että laukut on sitten samassa sarjassa.
    Vanhoissa Giveissä on pienemmät avaimet kuin uudemmissa, mutta en tiedä onko lukkosylinterin mitoissa eroa.

Tossa video vanhemman Givin lukon purusta
    https://youtu.be/slDoUrugdlU
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
  12.  
    Lukkosetti on nyt vaihdettu kaikkiin mun kolmeen laukkuun. Kerrankin oli yllättävän helppo homma ettei tarvinut purkaa laukkuja atomeiksi. Suurin hyöty lukkojen vaihdosta on se, että kaikki laukut on nyt samassa sarjassa. Suurkiitokset kaikille ja erityisesti Roarkille sekä tietenkin Superbikersin Memmulle.