Onkos kellään kokemusta Stormilla myytävistä RPM-fighter camo-ajohousuista? Hintaa näyttäis olevan vain 69e, ja niissä on suojat ja pitäis olla vielä vedenpitävät niin ei ois paha investointi. Ajattelin, että ostaisin ne kaupunkipyöritykseen, ja sitte matkalla pitäisin eri housuja.
Tietenkin jos joku tietää vastaavan hintaisia muitakin housuja niin saapi laittaa infoa niistäkin.
Ex:
Ducati Hypermotard 1100 -08
Kawasaki ZZR 1400 ABS -09
Honda CBR 1100 XX -04
Kyllä mä niitä messuilla kokeilin päälle..
Ei sinne alle ainakaan muuta tarvi tunkea, on ne aika paksut.
suojat osu hyvin kohdilleen. Ja hienot ku mikkä!
Kestävyydestä ei mitään tietoa. Eipä ne paljon maksa vaikka pari kesää kestäis.![]()
Pitänee käydä stormilla kokeilimassa..ja varmaan samalla ostamassa.![]()
Ex:
Honda CBR 1100 XX -04
Itte kävin Stormilla kk sit kattomassa ja kokeilemassa, saatavilla oli vaan L ja XL kokoa sinisistä. Noh se oli kk sit se, toivottavasti tilanne on parempi, nettikaupankaan varastot ei hyvää lupaa. Hyvälle tuntui ne mut lopulta pääsyin kuitenkin sweepin "samanlaisiin", jotka tilasin hintaan 49€ + postit tuolta. http://www.mpkauppa.fi/ Itelle otin XL, normi koko on L... tää nyt oli vaan tämmönen välikommentointi![]()
750Z -> 990 -> X
Ei se mitään.Hyvä että ilmoitit noistaki.Onkos muuten sweepin housut vedenpitävät ja suojat sisältävät?
Siniset camot olisivat hyvät, kun sopisivat nahkatakin väriin sopivasti.
Ex:
Honda CBR 1100 XX -04
Mites koko piti kutinsa noissa sweepin housuissa..?(jinxb @ Maalis. 26 2009,20:07) kirjoitti
Pienimmät harmaat näky olevan 3XL..![]()
Koko oli just sopivan löysä ettei tarvii perse timminä istua *, Kunnon rähinähousuiks voisin ottaa itelle nuo 3XL
Polvissa on jonkunmoiset suojat mut niihin luottaessa ei varmaan polvet oo ehjänä tosipaikan tullen. Lantiossa jotakin pehmustetta. Kaippa nuo pitää vettä jonkun verran, testiä on itellä eilisen pyöränhakumatkan(10km) verran..
750Z -> 990 -> X
Riippuu ja roikkuu vähän tietty siitä, että kuinka laadukasta ajohousua meinaa 69 eurolla saada... Speksit ja hinta ainakin lupaavat paljon katetta euroa kohti...
Stormille kun menet ostoksille niin pidä kovaa meteliä kun astut sisään niin saat ehkä säkällä jonkinlaista huomiota myyjiltä!![]()
--> STORM
This is the life we chose, the life we lead. And there is only one guarantee.
Four wheels move the body. Two wheels move the soul.
KTM SM 690 2007
Yamaha YZ250F 2008 (Myynnissä)
X: Suzuki Hayabusa 2003
X: Kawasaki Z750 2007
Damn, nyt sais kyl halvalla tekstiilihousut.. Nuo sweepin urbanit, mutta olikos kellään kristallipalloa käsillä? Sopisko S-koko 164cm/60kg miehelle
Seuraava koko o sit XXL.. :-/
Toinen tapa ottaa sivuleikkurit ja irtikytkeä se pääte.(moukku @ Touko. 13 2009,12:31) kirjoitti
Siellä on paljon tärkeämpää juttua kuin yksikään elävä asiakas;)
nim. "kolme kertaa tänä vuonna vieraillut, yllättäen ostokset muualle"
Mulla on XS...ja oon sua yli 10 cm pidempi ja 5 kiloa painavampikin.(thenuke @ Touko. 13 2009,12:48) kirjoitti
Päivitellääs tänne noista sweepeistä. Tiedossa oli kyllä hinta/laatu-suhde. Eihän nämä mitkään vesikelin housut ole, tuli se tuossa testattua. Imasee kangas vettä ja pysyy märkänä. Eipä tuo haittaa kun ei vesisateeseen näillä lähde. Kaupunkipäristelypökät sanon minä. Ainakin minulle. *
... Niin näissähän ei mitää irrotettavia vuoria ole, saati sit mitään sadekalvoja. Mesh-verkkovuori vain.
750Z -> 990 -> X
mulle tuli tällä viikolla noi rpm:n metro-housut...en oo päässy vielä testaamaan mutta ihan hyvältä ainakin vaikuttavat...
ite ajattelin noi pitemmälle matkalle laittaa päälle tosiaan kun on se irrotettava lämpövuori ja se kalvokaan ei varmasti kaupunkipyörittelyssä pahemmin hengitä...
vähän on jämptit koot, tai ainakin näin myyjä sano eli ite otin XL-koon ja on just passeli (180cm/85kg)![]()
CBR pc25 91/96
RPM Fighterit koko XL tuli ostettua, ku entisistä hajos vetskari. Omasta mielestä XL-koko oli ihan kohtuu reilua kokoa ja lahkeet pitkät ainakin verrattuna Dainesen 104-kokooon eli pidennetyllä lahkeella varustettuun XL-kokoon verrattuna (jossa liian lyhyet lahkeet). Daineset tosin taitaa olla pientä kokoa vrt. monet. Passeli koko 185/86 kg hemmolle tai ainakin mulle.
Ainakin pikkusade tuntuu pysyvän ulkona. Kaatosateessa on vielä ajamatta.
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)
On hätävarjelun liioittelua ostaa uudet housut vetskarin takia. Pikasuutari olisi kympillä laittanut uuden vetskarin.
Ja heitä on ainakin suuremmissa kauppakeskuksissa. Mulle kävi samoin, tosin takissa ja takki pelaa edelleen uuden veroisena.![]()
No ehkä, mutta kaipailinki toisia kalvollisia kangashousuja (jotka on vatsan kohdalta ja persuksesta edellisiä väljemmät). Pitää ne yrittää korjauttaa ne vanhatki, mutta onpahan jotkut mitä pidellä sen aikaa sateellaki jalassa. Nahkavaatteisiin on noita vetskareita tullukki korjautettua monta kertaa. Kalvokamppeissa taas lopputulos voi olla aika kallis eikä silti pidä vettä. Jollain teltanpaikkausaineella vois tosin koittaa tilkitä saumoja.
Viimeksi muokannut: mp71; 15.08.2016 klo 14:55.
Honda NT1100 -22 (exät: BMW K1300GT, Honda Fireblade, 2 kpl BMW K1200S, Ducati ST4, Ducati S750HF, Kawa ER-5, Moto Guzzi V65C, Suzuki S1, PV50)