Tuossa kevään ensimmäisillä ajeluilla huomasin että GSXR 600 tyhjäkäynti kävi vähän korkealla (~2200 rpm). Yritin säätää tyhjäkäynti ruuvista vähän pienemmälle mutta ruuvi olikin ilmeisesti minimissään jo kun kierroksia ei alemmaksi saanut säädettyä.
Siirryin siitä sitten räpläämään fast idle ruuvia joka tietenkin katkesi ja nyt on pyörä telakalla.
Joka tapauksessa, tuo fast idle kytkimen toiminta jäi vähän vaivaamaan.
Kun koneelle antaa kierroksia, ilmanottoläppiin kinnitetty kiila työntää fast idle vipua ja nostaa tyhjäkäyntikierroksia. Vipu ei palaudu vaikka ilmanottoaukot menee kiinni ja kiila kääntyy pois, en tiedä onko se jumissa vai onko tämä normaalia?
Muistan aiemmin että kone kiersi aina käynnistettäessä vähän korkeemmalla, ja sitten tyhjäkäynti laski normaaliin 1300rpm arvoon kun antoi vähän kaasua ensin. Nyt tuntuu niinkun fast idle toimisi juuri toisin päin.
Tietääkö kukaan miten tuon fast idlen pitäisi toimia? on vähän vaikea korjata vikaan kun ei tiedä missä se on.