Vetten päällä on menty jo vuodesta 1987. Kakstahtarilla, nelitahtarilla, propulsiolla, singlehuiskalla, duopropilla, bensakaseilla, liki tuhannen hepan dieseleillä (paras kokemus 4x740hv diesel) ja parhaillaan mennään kahden volvon viemänä. Olen saanut ylinopeussakkoja vedessä miltei yhtä paljon kuin maalla joten tuo lentolupakirja olis magee. Mutta Malmi.
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Niin oikeastaan äärivapaata menoa polkupyörällä ajo on , saa ajella punaisia päin , näytellä sen jälkeen keskisormea autoilijoille ja paeta sitten sinne ihmisvilinään ja poliiseja ei myöskään kiinnosta paskan vertaa millaisessa kunnossa se pyörä on ehkä hieman jos jurrissa ajelee . Mutta jos tutkaan päästelee hieman ylinopeutta niin poliisit kehuu hyvä kuntoiseksi kaveriksi ja pääset varoituksella siitäkin . Sen verran kannattaa kumminkin varoa ettei aja sillä polkupyörällä ihan rekan tai joukkoliikenteen kuljetuksiin tarkoitetun ajo neuvon eteen sillä silloin ei ehkä enää ehdi näytellä keskisormea kuljettajalle vaan löytää itsensä ehkä misukan alta.
Ultrafast KTM machine .
Nyt kun tämäkin on mahdollista.
Teetä ihan oma moottoripyörä.
Testi
iso motard
Buell Uly
Powercruiser
jenkkitourer, muu kuin Harley
goldwing "bagger"
ja sit jos antautuu rakentelun maailmaan niin mahdollisuudet on rajattomat
![]()
Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
Heitin tuon nyt tähän, kun mietin mitä ei vielä ollu ehdotettu.
Sinänsä, ihan klassinen coach build -meininki on jotain miten maailmaan on tuotettu monia upeita luomuksia. Joku on aina se tilaaja, joka taiteilijoille ja käsityöläisille antaa sen tilaisuuden tuottaa.
Testi
Nyt kun taas on saatu etabloitua GW paitsi kovimmaksi prätkämieheksi, mitä maa päällään kantaa, myös kovimmaksi venemieheksi (ajatella, tämä kaikki yhdessä ketjussa!), niin ei voi kuin suositella tätä
Sillä eihän tosi kovat jätkät mitään jatkeita kaipaa.
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
youtube channel "austrianoutlaw"
Home away from home: Antibes, Cote d`Azur (French Riviera)
Proud owner of a Yamaha T-Max 530 maxiscooter
Täysin käsittämätöntä, jopa anteeksiantamatonta ettei kukaan ole VIELÄKÄÄN ehdottanut:
Corvetten isolohkoveekasi ängettynä moottoripyörän runkoon on jotain sellaista joka saisi itse Madventures tyyppien amerikanmatkalta tutun överikornerin hyväksynnän. Periamerikkalaiseen tapaan voimaa on vitusti liikaa k.o. ajoneuvon hallintaan, bensaa menee älyttömiä määriä eikä se siltikään kulje mihkään! The perfect weapon! Ja sanomattakin selvää että maalauksen täytyy olla mahdollisimman kliseinen ja integroidusta mankasta soi top gearin henkeen mikäpä muukaan kuin itse pomo!
Jos voittaisin päävoiton lotossa hakisin heti kotiin sekä tollasen rutaleen että yhden boss hossin ihan vaan koska![]()
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Tee "stuntfreakteamit"? Katupyörään nappulat kiinni, ja hiekalle.
Honda VFR 800FI ´98
Rakkaat exät: Honda CB 900 F Hornet ´03
Ja sitten se vakavampi ehdotus: Triumph Rocket 3
Omituisten Otusten Kerho
Yamaha GTS 1000 '93
Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
Ex:Honda CBR 600F2 '91
Onko GW automiehiä? Miltä kuulostaisi joku Corvette tms muskeliauto näin kesäksi..
Ex:Yamaha MT-01, Suzuki SV 1000, Suzuki GSF 600S, KTM LC4 640 / varastettu, Honda CBR 900 RR, Yamaha YZF 750 R, Husqvarna WRE 125, Honda monkey
Tämähän alkaa olla viihdyttävyydellään jo paskiksen luokkaa...
Olisikohan tämä jo kypsä siirtoon?![]()
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
Gilera SP01 125, '90 (projekti, useamman vuoden sellainen)
CB900F Hornet, '02 (ex)
CB500, '97 (ex)
CBF500, '04 (ex)
Kun mikään muu ei enää riitä jää jäljelle Bosse. https://www.youtube.com/watch?v=ZGoDh_JxAXs
Boss Hossin vuosituotanto n. 300 pyörää, josta eurooppaan kolmannes. Suomessa pyöriä tällä hetkellä n. 60 kpl, melkein kaikki länsirannikolla.
Isolohkoa ei enää saa rekisteröityä liikennekäyttöön edes Jenkeissä, koska päästöt. "Pikkulohko" on alumiininen 6,2 litran LS3 Vetten pata, painaa n. 40 kg vähemmän kuin perinteinen pikkulohko, eli 5,7 l valurautapata.
Hinnat Suomessa alkaen +70000€. Bosset toimitetaan maalaamattomana ja maalataan maahantuojan toimesta asiakkaan toiveiden mukaisesti. Max. hintaa ei käytännössä ole, vaan rahaa saa uppoamaan maalaukseen ja varusteisiin lähes rajattomasti. Oma suosikkini on sporttisempi Boss Hoss SS LS3 6,2 litran alumiinilohkolla. Kun kasvan isoksi, ostan heti Boss Hossin. Jos munakasta peliä etsii, ei Bosselle ole vaihtoehtoa.
Ensin aamen, sitten defloraatio.