Onko joku päivittänyt K1600GT:n navigaattorin ? Taitaa olla Garmin. Noista toisista keskusteluista tuli ilmi, että aika usein se on yhtä tuskaa. Navista loppuu muisti eli päivitetty karttaohjelma ei sinne mahdukkaan ym. Navi herjaa, että ohjelma yli vuoden vanha päivitä. Mulla ohjelma ainakin viisi vuotta vanha kun en ole päivittänyt. Kartta, joka on euroopan olis hyvä saada päivitettyä, ettei sitten reissussa keski euroopassa aja mihin sattuu.
Näiltä sivuilta ei hakukone löytänyt aiheesta keskustelua tai en osannut oikeilla sanoilla hakea.
BMW K 1600GT -11
Yamaha FJR1300 -06
BMW K 100LT -88
BMW K75 -90
Yamaha XJ650 -81
Honda CB500 -76
Päivitin sen silloin kun mulla oli kyseinen pyörä ja sen navigaattori.
Garmin Expressillä päivittäminen on kyllä varsin vaivatonta. Jos karttamateriaali ei mahdu kokonaan, siitä voi valita tarvitsemansa osan, jonka tarvitsee. Voi jättää pois vaikkapa Itä-Euroopan, jollei sitä tarvitse.
Olen myös päivittänyt pariin otteeseen nykyisen pyörän navigaattorin (BMW Motorrad Navigator V) samalla tavoin.
BMW R1200GSA LC
BMW R1150GS
ex: K1600GT, K1200GT
Päivitin eilen k1600 navi nelosen. Katso että konessa on tarpeeksi suuri muistikortti. Itse hankin 32 MB kortin, jolle koko päivitys mahtui hyvin. Voi toki myös jättää jotain pois mutta ei uusi korttikaan konkurssiin vie.
Ei vanha vittuile, vanha neuvoo.
"Tappelin" aikani K16GT:n navin päivityksen kanssa, ei mennyt millään "maaliin" mac'in kanssa. Ostin Gigantista Garminin ikuisen päivityspalvelun, saa viedä 4 kertaa vuodessa ammattilaiselle päivitettäväksi. Maksoi 40€/laite. En viitsi kuitenkaan viedä kuin kerran keväisin sekä auto että moponavit hoitoon.
Kannattaa ensin kysyä huolivatko Bmw-garminin, omani ottivat "hoitoon" Riihimäen Gigsuun.
Mare
Päivitin Bemarin nelosen kuukausi sitten.
Tiedä sitten mitä töpeksin, mutta Garminin ohjelma ei toiminut XP:ssä.
Vaihdoin alle seiskakoneen jolloin homma alkoi pelittämään.
Kertoi että navin muisti ei riitä jolloin tarkastin, kesken latauksen, millainen kortti navissa on.
Se oli 4 GT:n kortti.
Laitoin kortin takaisin jolloin ohjelma kiukutteli väärän tyyppisestä kortista.
Kyllä kortti on kolme kesää kelvannut.
No, ostin 32:n ja jatkoin lataamista joka onnistui hienosti.
Nyt koneessa on sen seitsemän sortin kartta, mihin niitä sitten tarvitsee?
Sillä lailla homma on parantunut että tietsikkaan ei tarvitse enää liittää navia kun selaa kartaa tai tekee reittiä. Ken tekee tai osaa..
A, AL, AND, B, BG, BIH, BY, CH, CZ, DK, E, EST, F, FIN, FL, G, GB, GBG, GBJ, GBZ, GR, H, HR, I, IRL, L, LT, LV, M, MC, MD, MK, MNE, N, NL, P, PL, RO, RSM, RU, S, SK, SLO, SRB, trs, UA, V.
+ EAT,IND,LAO,SGP,T,VN,(MAL,IL,PRC,Q).RIPDR,wD,YU,CZ.