Tuli tuossa talven aikaan haettua pojalle 2004-mallinen Honda CBR 1000 RR. Pyörään on joskus asennettu Power Commander III. Ajatus olisi kokeilla miten kyseinen mopo toimii ilman PC:tä. Millainen homma olisi purkaa se pois?
ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
ex-GSX-F 600 K6
ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
ex-GSX-R 1000 K8
Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
Triumph Speed Triple 955i 2002
Helpointa on laittaa sinne kommariin nollakartta. Siis säätökarttaan pelkkiä nollia. Silloin se ei muuta mitään ja vastaa kommarin irroitusta. Jos lambda on ohitettu, kuten tavallista, niin sen voi myös kytkeä käyttöön, jos haluaa.
Eikös se ole tasan helpointa kokeilla irrottamalla Commanderin johto pyörän johtosarjan liittimestä ja liittämällä se pyörän omaan töpseliin? Ainakin omassa tuo on kahden minuutin homma, kun pitää sivukate irroittaa.
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
Hyvin tuon sai purettua pois. Piti siinä muutama liitin irrottaa. Joka suuttimeĺle tulee pari Commanderin johtoa ja niiden lisäksi myös pari kaasuläpille. Nyt kokeilemaan 😊
ex-Yamaha XV 750 Virago 1994
ex-GSX-F 600 K6
ex-GSX-R 1300 Hayabusa K7
ex-GSX-R 1000 K8
Honda CBR1000RR Fireblade ABS 2013 ja kaveri
Triumph Speed Triple 955i 2002
Teho ja ajettavuus on tietysti aivan eri luokkaa!
Commanderien asennuksissa on huomattavia eroja johtosarjojen vuoksi.