Minkälainen mitoitus mahtaa olla Daytonan ratasaappaissa, niukka vai reilu, verrattuna muihin merkkeihin? Sidistä minulla on 43, Alpinestarista 42 ja TCX:stä 41 numeroiset saappaat sopivat. Noita kun ei taida päästä missään Suomessa sovittamaan, niin pitää sokkona tilata.
Family toys:
Ducati 1299 Panigale S 2016
BMW S1000RR 2011
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
MPrenkaat-store ainakin pitää noita nettikaupassa, en tiedä onko hyllyssä, mutta sieltä vois kysyä?
https://mprenkaat-store.com/kengt-c-...hkk86eet5muet5
"Voiko kyykkypyörää ajaa ylipäänsä?"
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Itse tilasin toissa talvena Saksasta Daytonan strive GTX monot ja olen ollut todella tyytyväinen hankintaani. Kokona otin ihan jalkani kokoisena.
Ps. kengissä on mukavan leveä lesti(toisin kuin monien muiden valmistajien saappaat, joissa olisi pitänyt ottaa aina kokoa isompi jalkine)
Alpo
Mun klabbi on 47 ja mallia akuankka, eli sellainen mustikkatassun yläprofiilin mallinen.Käytössä kaksi paria Daytona Road Star GTX saappaita koko 48 ja leveä lesti. Yhtään ei ahdista edes tavallinen-&villasukka -kombon kanssa, menis varmaan se neljäseiskakin mulle. Eli jos tuosta tourinkisaappaan mitoituksesta yhtään voi linjaa vetää, niin aika "oikeassa" Daytonan numerointi on.
-jp-
PS. Omani olen hommannut Suomesta, MC Lifestyle -nimisestä kioskista, http://www.mc-lifestyle.com, pirun hyvä palvelu niillä.
PPS. Ja ainakin tourinkisaappaissa Daytonalla on saatavissa sekä normaalia että leveää lestiä.
Viimeksi muokannut: J-PS; 15.04.2016 klo 00:32. Syy: Lisätty PPS
Iloa elämään: BMW R1250GSA 40y Edition & R1200GSA Triple Black
Tarina kertoo että Daytonan lestin leveyden voi valita, mutta sitä pitää osata kysyä. Jos ei kysy, niin nyrkkisääntö on ratasaappaiden kohdalla ottaa yksi numero suurempi kuin katusaappaissa.
1000
Mitoitus on mielestäni aivan tavallinen. Mun Daytonat samaa kokoa kuin valtaosa
muistakin popoistani.
Lestistä kannattaa kysyä suoraan tehtaalta, liikkeet eivät pidä kuin sitä tavallisinta hyllyssä.
Ainakin muutama vuosi sitten malliston yläpään saappaita sai kolmella eri lestillä, ja sakemanni
taitaa tehdä tilauksesta mitä vaan.