Elikkäs pyöriä on ollut mutta ei yhtään kawaa,nyt hommasin er6n vm-07 ajettu 27000km emännälle eka pyöräks,kevyt ja ketterä ja madallettu 5cm.
Öljyt tarttis ny ekaks vaihtaa mikä merkki toimii kawassa?
Onko tyyppivikoja mitä kannattas tsekata?
Myyjä kertoi että ketjut ja rattaat on vaihdettu ja yllättäen paskan alta paljastui jt merkki takarattaasta,eihän kawa käytä jiiteetä alkuperäisenä?Mielestäni varaosamerkki.
Mites lankarullien kierre on M10 mut ei normaali nousuinen pultti ainakaan mene??
Tollasta nyt alkuunsa ainakin.
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
Kawassa usein tiheäkierteiset jengat isoissakin pulteissa.
Esim. Ne lankarullien pultit 1,25 kierteellä.
Kysymykseen öljyistä en uskalla vastata jottei ala kova väittely isosta deestä.![]()
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Iso dee
Motulilla on suzukin vaihteisto pelittäny mulla ja jamppuihin oon lykänny castrollia.
Mites toi ratas juttu eihän kawa laita jt rattaita uusiin mopoihin?
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
Tuntuu nyhtävän matka ajossa,onko kellään kokemusta kyseisestä pyörästä,käy ilmeisesti laihalla,ihan vakio mopo kyseessä ei sliparia ym.
Toivottavasti tulppien ja ilmanputsarin vaihto jeesais.
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
Mä oon ainakin ostanut eturattaan originellina, että saa sen värinän- ja melunvaimennuskumin siihen.
Mutta kysyjä kaiketi hakee kysymyksellään sitä, että tuo jt:n takaratas tukee teoriaa, että ketjut ja rattaat olisi tosiaan vaihdettu. Toisaalta toki jos ketju-rataspaketti olisi originaali 27tkm ajettu niin eiköhän sen kuluneisuus olisi ilmiselvästi nähtävissä muutenkin.
Sitäpä hain takaa joo,kyl ne sit on jossain vaiheessa vahdettu.
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
Ja ruisku tosiaan kyseessä.
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125
Tuolla jotain Kawan käyttöhistoriasta http://koti.kaisanet.net/rommeli/er/
Öljyksi Motul synteettinen, Tyyppivioista sen verran että joskus on laturi tai säädin tai molemmat poksahtaneet
Taivas saa odottaa
Motulin 5100 meni sisään,tulpia ja ilmanputsaria ei ole varmaan koskaan vaihdettu ku tulpat(iridium) oli kyl ruosteessa ja ilmanputsari ihan musta joten luulis vaikuttavan kulkuun jonkun verran.
Suzuki Hayabusa L0
Kawasaki ZZR1400 L1
Exät:
Kawasaki er6n
Honda CB500
Suzuki GSX-R 1000 L1
GSX-R 1000 K7
B-king
GSX-R 1000 K7
suzuki gsf1200 k2
suzuki gsf1200 k3
suzuki hayabusa k8
yamaha R1 04
yamaha fz6s 06
yamaha fzs600 98
tzr125