Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 38:een 38:sta
  1. #31


    Väärä jäähdytinneste, puuttui korroosionsuoja ja jälki kuvan mukaista. Tämän koneen purkaminen sai omat silmät aukeamaan
  2. #32
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Mikä osa toi on? Tai mistä?
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  3. #33
    Jos veikata saa, niin jonkun ranskattaren sylinteriputki.
  4. #34
    Sylinteriputki ruotsalaisesta moottorista.
  5. #35
    jos panis vähän öljyä sinne jäähdytinnesteen sekaan, niin ei syövytä metallia..?
    '07 XX, '09 GSA, '18 Monkey, '91 5900GLX, '19 900ACE Commander, '89 W124, '98 LN170 ja '07 S211

    onhan se komia pyörä, mutta kuka sen viittis pestä...

    6 x SS1000, 2 x SS1600K ja XXironbutt 2011 (SS1000)
  6. #36
    Kavitaatiokorroosio ei taida pikkuisia bensavapareita hirmuisesti vaivata. Suht pienet palopaineet ja pieni seinämäpinta-ala pytyssä.
  7. #37
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    Mikä osa toi on? Tai mistä?
    Kovasti tutun näköinen kapistus, Scanian DS14 syliteriputkelta näyttää, tilavuus karkeasti 1,85 litraa, voipi tuo tietenkin olla jostain kutoskoneestakin. Kyllä meidänkin firmassa kavitaatiosyöpyneitä sylinteriputkia isoista dieseleistä löytyi mutta niillä olikin siinä vaiheessa ajettu miljoona kilometriä, mikä meillä oli noiden moottoreiden peruskorjausväli.
    Viimeksi muokannut: Patukka; 11.04.2016 klo 20:21.
  8.  
  9. #38
    12 litraisen ja 1000 tuntia ajetun. Pointtina se väärä neste, jonka takia koko kone oli sisältä syöpynyt tai ruosteessa riippuen materiaalista. Jos valmistaja ilmoittaa jonkun aineen johonkin niin kannattaa laittaa sitä.
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12