Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    EICMA-messuilla oli viimeksi(kin) käydessäni melko tiukan näköisiä 2-sylinterisiä 2T-koneita skoottereihin. Ei tullut tutkittua tarkemmin mutta 2T:stä tehoa kyllä irtoaa. Liikkuvuuspuoli siis järjestyy, jarrut ja alusta voipi olla hankalampi.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
    Nyt vasta tajusin, että tuossahan on käsivaihteet.
    Olin kuvitellut, että on joku engine swappi tehty. Ilmeisesti vain kutiteltu orkkista?

Mikäköhän menopeli tuo on?
    Braaaaap
    Lainaa T1mppa kirjoitti Katso viesti

Mikäköhän menopeli tuo on?
    Vespa 50 special 1981
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
    Italiassa on ajettu vespoilla ratakisoja iät ja ajat. Virisarjoja on ollut saatavilla jokaiseen makuun.
    Nitrous:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Mar 2004
    Järvenpää
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa rellonen kirjoitti Katso viesti
    Italiassa on ajettu vespoilla ratakisoja iät ja ajat. Virisarjoja on ollut saatavilla jokaiseen makuun.
    Kaveri rakenteli tommosesta -68 vuoden primaverasta aika kiukkusen laitteen. Tehoa on varmaan joku lähemmäs 30 kaakkia ja laitos painaa n. 60kg.
    Superbike #7
  7.  
    Onhan se hienoa jos laite on härskin näköinen ja lupailee sen suhteen vähän kulkuakin.

Kunnon Sleeperin tarjoama yllärpylläri on kuitenkin aivan sairaan makee juttu .
    Ihan sama, kuinka monta kumipyörää alla rullaa.

Ajat on nykyisin varsin hyvät rakennella vekkulipelejä, kun maailma on tavaraa turvoksissa,
    eikä kustannksetkaan välttämättä tapa hauskuutta heti alkuunsa.

Toisaalta... esihistoriallisella kaudella erilaista hupia irtosi suhteellisen vähinkin eväin .
    Esim. rehvakkaan turbosaabin kuskin ilmeellä eli monta viikkoa......
    kun Saabi alkoi hyytyä parissa satkussa todellista, oli hieno hivuttautua rinnalle
    apukuskin nostessa kolme sormea näytille.
    Kun Saabimies sai ne laskettua, nousi neljäs..... ja se oli MORJÄÄÄÄÄÄÄÄNS!

Tosi halpaa huvia oli mopoilla.

Kaveri kun luuli, että nyt kulkee ja päänahan sovittelu vyölle oli alkanut.....
    Hivutti siinä sitten hiljalleen 70-80 välissä rinnalle.... näytti ne kolme finkkua ja WTF?????

"Pukista" löytyikin nelonen ..... ja MORJÄÄÄÄÄÄÄÄNS!

Nykyisin tarvii jo olla hieman enemmän eväitä lyödä tiskiin, ettei käy ohkaisesti .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY