Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
  1. #1
    Laitetaanpas pieni info paketti Räyskälään kiihdyttelemään tuleville.

    Ilmoittautuminen

    Kaikille yhteinen ohje:

    Tule ajoissa paikalle jos tiedät mihin vetoryhmään olet menossa tai haluat mennä. Yhden tunnin toleranssi on oikein hyvä.

    Kaikki paikalle saapuvat kulkevat vastaanoton kautta(valkoinen varikkoteltta). Tässä kohtaa sinä ilmoitat että olet tulossa kiihdyttelemään. Otat siitä mukaasi vastuuvapautuslomakkeen, täytät sen ja saavut sitten aikanaan lomake mukanasi Lineup jonoon. Ilman täytettyä lomaketta ei ole asiaa ajamaan. Varaa henkkarit tai vastaavat paperit mukaasi henkilöllisyyden todistamista varten.

    Ennakkoon lippunsa ostaneet:


    Kuten edellä, mutta ilmoitat että olet ostanut paikkasi ennakkoon. Jos nimesi löytyy listalta saat tarran, jonka liimaat pyörääsi. Tällä tarralla ajanottojärjestelmä identifio suorituksesi juuri sinun suoritukseksi. Ja jos olet myös ilmoittanut puhelinnumerosi ennakkoon, saat tulokset välittömästi SMS-viestillä puhelimeesi. Jos et ole ilmoittanut numeroasi, niin ei hätää sen voit ilmoittaa siinä samalla kun tarran otat vastaan, mutta tällöin tulokset eivät tule reaaliajassa, vaan vasta sitten kun numerosi on syötetty järjestelmään.

    Paikan päältä lipun ostavat:

    Toimit niin kuin edellä on mainittu. Sen jälkeen siirryt Info/tuotemyyntiteltalle(oranssi .ORG! teltta) jossa kerrot halusi ostaa paikan kiihtymään. Käytössämme on korttimaksupääte, mutta se voi olla hidas. Käteinen tasarahana on kaikille paras vaihtoehto.
    Tässä infoteltalla on sitten sellainen lista johon täytät tietosi. Tämä lista sitten viedään ajanottotiimille, joka syöttää tiedot järjestelmäänsä. SMS-palvelu ei ole tässäkään reaaliaikaista, mutta se pyritään hoitamaan niin nopeasti kuin mahdollista.

    Ja sitten ne matti myöhäiset jotka keksii kesken päivän, että mä haluun kokeilla:

    Toimit niin kuin edellä on mainittu. Ja kaikkihan tässä vaiheessa muistaa ottaa sen vastuuvapauslomakkeen mukaan sitten kun olette ajamaan tulossa.
    __________________________________________________ ________________________________________

    Ja tähän jatkoksi laitan ohjeen, jonka käyttöön olen saanut luvan Riverside Timers:lta. Vaikka tuossa puhutaan autoista niin älä anna sen häiritä. Lue huolellisesti ja ajatuksella ja yritä sisäistää luettu
    Tehdään tästä yhdessä hieno tapahtuma.

    Lineup ja Burnout
    Lineupissa ajoneuvot lähestyvät lähtöaluetta. Autot tunnistetaan RF-ID tageilla ennen burnouttiin saapumista. Luennan suorittaa line-up toimitsija. Pidä auto paikoillaan luennan ajan. Sitten vaan jonon mukana eteenpäin. Burnisalueella toimitsijat antavat sinulle luvan saapua renkaiden lämmitykseen. Odota siis rauhassa kunnes toimitsija osoittaa käsimerkillä lupaa siirtyä Burnouttiin.

    Lähettäjä ja joulukuusi
    Lähettäjä on kilpailun kunkku, joten seuraa lähettäjän käsimerkkejä tarkkaan. Burniksen jälkeen voit siirtyä lähtöalueelle lähettäjän rinnalle kun lähettäjä levittää kätensä. Kun lähettäjä siirtää kätensä osoittamaan lähtöviivaa kohti, voit aloittaa siirtymisen rauhallisesti kohti lähtöviivaa. Tästä eteenpäin näet joulukuusen valoista kaiken tarpeellisen. Kuusen ylimmät valkoiset lamput syttyvät kun etupyörä leikkaa pre-stage -linjan. Nyt olet lähellä. Ryömitä rauhallisesti eteenpäin kunnes toiseksi ylimmät valkoiset lamput syttyvät. Etupyörä on leikannut stage-linjan. Olet onnistuneesti lähtöviivalla kun sekä pre-stage että stage -lamput palavat. Älä tee itsestäsi pelleä ja "steitsaa" takapyöristä. Mikäli ole ensimmäistä kertaa ajamassa, kannattaa seurata hetki lähtöalueen toimintaa ennen omaa suoritusta.

    Kun lähettäjä käynnistää kuusen, syttyvät lamput ylhäältä alaspäin 0.5 sekunnin välein (street mode). Kolme ylintä on keltaisia, sitten vihreä ja alinna punainen. Kun vihreä syttyy, kannattaa olla jo matkalla. Jos lähdet ennen vihreän syttymistä (tai ajoneuvo valuu pois stagesta), olet ottanut varaslähdön ja merkiksi tästä syttyy punavalo. Punavalolla ei ole merkitystä lajitteluvaiheessa, aika tulee joka tapauksessa. Eliminaattorissa punainen tarkoittaa automaattisesti häviämistä, ellei vastustaja ole ottanut vielä punaisempaa lamppua (lähtenyt sinua aiemmin).

    Strippi
    Varttimaili on tarkoitus töräyttää mahdollisimman ripeästi. Jos suoritus kumminkin menee kärsälleen (pito irtoaa tms.), kannattaa ottaa rauhallisesti ja yrittää seuraavalla kerralla parempaa vetoa. Järjetön sladittelu vaarantaa turhaan itsesi, kilpakolleegasi ja ajanottolaitteiston. Varsinkin lajitteluvaiheessa drifting-tyylittely johtaa helposti kilpailusta pois sulkemiseen!

    Jos kalustosi päättää poikia kesken suorituksen, kannattaa (yrittää) toimia seuraavasti. Vauhti pois turvallisesti ja sitten mahdollisimman lyhyellä rullauksella radan sivuun, ei kuitenkaan ratakaapeleiden päälle. Odota rataryhmän saapumista. Näin minimoidaan erilaisten kastikkeiden leviäminen stripille ja kilpailukatkon pituus.

    Paluutie
    Stripin jälkeen vauhti rauhoitetaan ja käännytään turvallisesti paluutielle. Huom! Stripin ulkopuolella nopeusrajoitus on 30 km/h. Onnistuneenkaan suorituksen päätteeksi ei kannata ajaa kolaria. Nyrkkisääntö on että paluutien puoleisella radalla ajava kääntää paluutielle ensin.

    Aikakortti
    Lähdöstä saat muistoksi mustaa valkoisella. Aikakortista löytyy seuraavat tiedot: reaktio, 60ft, 330ft, 660ft, 990ft, ET ja loppunopeus. Lisäksi tieto radan lämpötilasta sekä sijoituksesi luokan sisällä ja sijoittumisesi koko porukassa. Aikakortin saat myös textarina kännykkääsi, jos olet antanut puhelinnumerosi ilmoittautumisessa.
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  2. #2
    Samoilla ohjeilla mennään tänäkin vuonna. Tulkaahan kiihdyttelemään
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  3. #3
    Laitetaanpas vielä sellainen info kiidyttelijöille, että ajaa saa niin paljon kuin ehtii ostamansa ajovuoron aikana. Eli kyseessä ei ole yksittäinen veto.
    Viime vuonna hurjimmat ehti päivän aikana ajella lähes 40 vetoa
    Viimeksi muokannut: Salmon; 09.08.2016 klo 12:31.
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  4. #4
    Orgin kaupasta kiihdyttelyn ostaneet voisivat ilmoitella minulle YV:llä pyörän merkin ja mallin, niin saadaan ajanottolistoihin lisättyä
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  5. #5
    Lainaa Salmon kirjoitti Katso viesti
    Orgin kaupasta kiihdyttelyn ostaneet voisivat ilmoitella minulle YV:llä pyörän merkin ja mallin, niin saadaan ajanottolistoihin lisättyä
    Edelleen otetaan tietoja vastaan
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  6. #6
    Kiihdyttelyjen myynti kaupasta päättynyt, mutta paikan päältä voi ostaa kortilla tai käteisellä. Käteisellä mielellään tasaraha.

    Ja vielä tiedoksi, että ennen jokaista kahden tunnin alkavaa vuoroa pidetään lyhyt ajajakokous jossa käydään vähän asioita läpi.

    Tervetuloa kiihtymäänja viihtymään
    Nykyset
    GSX-R600 K6
    GSX-R1100 -90
    RM 85 -06
    ja exät
    GSX750F -89
    RG 125 gamma -85
    RM 125 -81
    PV 50 -80
  7. #7
    Mites se on,näyttää että satelee juur parhaimpaan kiihdyttely aikaan..Mites myöhään on mahdollista ajaa jos joudutaan sateen takia siirtämään ajoja? Luonnollisesti kaikki varmaan pääsee kokeileen vaikkei pääsisikään juuri siinä ryhmässä mihin on laitettu ajamaan. ?
  8. #8
    Tuun kuivaamaan strippiä, sen verran "-velkaa" viime kesästä.
    t. Kermaperse
    JK: kait siellä on mikrokuituliinat, talouspaperit ja viledat yhdistyksen puolesta
    MAD (mean absolute deviation)
  9. #9
    Lainaa Motoristorante kirjoitti Katso viesti
    Tuun kuivaamaan strippiä, sen verran "-velkaa" viime kesästä.
    t. Kermaperse
    JK: kait siellä on mikrokuituliinat, talouspaperit ja viledat yhdistyksen puolesta
    tän mä haluun nähdä...


    mä otan pari mikrokuituliinaa mukaan niin saat molemmilla käsillä pläästiä
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout
  10. #10
    Lainaa adville kirjoitti Katso viesti
    mä otan pari mikrokuituliinaa mukaan niin saat molemmilla käsillä pläästiä
    Hienoa, saadaan traktoriin vähän lisää downforcea eli imuvoimaa...
    MAD (mean absolute deviation)
  11.  
  12. #11
    Miltä se keli näyttää siellä paikanpäällä, onko mitään toivoa
    HRD vh125 silverhorse
    V-max 1700 "Tohatsu"
    CVO Breakout
    GSX-R 1100
    XJ650T
    Legend TT

    S600c V12
    xj6
    Route66 -16 with H&D heritage softail
    eastcoast -19 with Indian chief vintage
    kantatie66 -20 with HD cvo breakout