Onko tästä liikkeestä kokemuksia?
Puhelimessa asiallista palvelua, mutta onko kenelläkään kokemuksia huolltosta?
Miten pyörän säätö / powercommanderin karttojen tietämys?
Pari pyörää on ollut siellä säädöissä ja huolloissa, muutakin tehty. Ei sitten pienintäkään valittamista työn laadusta tai ammattitaidosta.
MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
Mitään kokemusta ei ole, mutta kotisivuilla oleva kommentti mietityttää.
"SUZUKI GSX-R 1000 2008
Omaan ruiskuyksikköön säätö noin 1h
Power Commander säätö noin 3h "
Ei tuossa ole kyllä mitään järkeä. Toivottavasti sieltä löytyy kuitenkin ammattitaitoinen säätäjä. Aikoinaan kun oli RikuMotorin nimiellä, niin se penkki antoi liian optimistisen lukeman.
Oliko noi jotain automaattisäätöohjelmia? Eli dynossa ajo, jonka perusteella tuo ohjelma säätää jotain parametreja ja sitten katsotaan miten vaikutti?
Säätääkö noi kaikkia tarpeellisia osa-alueita vai vaan pelkästään sykää ja ilma-bensaseosta? Osaakohan tuo ottaa jotenkin huomioon kaasunvastetta? En haluaisi olla skeptinen, mutta olen vaan.
Positiivista meininkiä ainakin varaosakaupassa. Sähköpostilla tiedusteluun vastaus alle vuorokaudessa ja osat Yamahaan tulleet nopeasti.![]()
Road racing aiheinen blogi
Yamaha YZF-R1 -07 Kilpuri
ex Honda CB500 -01, Suzuki GSF 1200 S -06, Hond