Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 64:sta
  1. #31
    9.7. varattu Hki-Trave. Sai sillä matkamessukoodilla vielä alennusta Special-hinnoistakin, 448 €, 2 naamaa ja yks pyörä.
  2. #32
    Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Löytyy kun menet pidemmälle ostoksessa. Siis ei autoa jos mopolla on menossa, mopo löytyy myöhemmältä välilehdeltä. On muuten paska verkkokauppa. Saa sillä ostettua, mutta en ostas jos olis vaihtoehto.
    Vaihtoehto on soittaa Autoliittoon, niin ne hoitaa tuon räpläyksen
  3. #33
    Finnlinesin nettivarausjärjestelmä on lievästi sanottuna tuskainen, en saanut maksettua matkaani tolla järjestelmällä vaan aina hylkäsi maksutavan, joten lopulta puhelin tilaus toimi. Pyörä tosiaan lisätään siellä myöhemmässä kaavakkeessa.....
  4. #34
    Joo onnistui tuo, kun tabletin vaihtoi läppäriin. Finnlinesin matkoja kannattaa myös kattoa esim. directferries.fi jonka kautta hinnat olivat halvemmat kuin suoraan Finnlinesiltä ostettuna. Nyt tosin matkamessu-tarjouksella sai halvemmalla.
    2.7 lähtee kaksi pyörää Travemündeen. Otettiin tosin vielä ylimääräinen yö laivalla. Ei tarvi lähteä esim. Hampuriin ajelemaan yötä vasten vaan nukkuu kunnon yöunet ja aamulla sit paahtaa Saksan läpi. 24e lisäyöstä ei myöskään ole ryöstöhinta.
  5. #35
    Lainaa chuckmynorris kirjoitti Katso viesti
    Finnlinesin matkoja kannattaa myös kattoa esim. directferries.fi jonka kautta hinnat olivat halvemmat kuin suoraan Finnlinesiltä ostettuna.
    Ei sulla oo jotain esimerkkiä tuosta hintojen eroavaisuudesta. Minä kun tein muutaman vertailun niin hinnat oli sentilleen samat.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
  6. #36
    Lainaa Elämäntapamotoristi kirjoitti Katso viesti
    Ei sulla oo jotain esimerkkiä tuosta hintojen eroavaisuudesta. Minä kun tein muutaman vertailun niin hinnat oli sentilleen samat.
    Autolle, kun joskus katoin niin sai tuota directferries kautta noin 60e halvemmalla. Nyt kun kävin eilen katsomassa (en tietenkään muista mitä valitsin päiviksi, kun testimielellä tein..) niin Finnlinesin sivuilta sai taas hiukan halvemmalla. Kannattaa siis ainakin katsoa molemmat varatessa jos sattuisi hintaeroja olemaan.
  7. #37
    Lähtöpäivä 27.4 ja takaisin 5.6 eli pikapyrähdys
    Tämä kun on eka kerta niin mikä olisi hyvä ensimmäinen yö paikka, tai mihin asti
    tosta travesta kerkeis kohtuudella pyrähtää?
    1340
  8. #38
    Lainaa jasu75 kirjoitti Katso viesti
    Lähtöpäivä 27.4 ja takaisin 5.6 eli pikapyrähdys
    Tämä kun on eka kerta niin mikä olisi hyvä ensimmäinen yö paikka, tai mihin asti
    tosta travesta kerkeis kohtuudella pyrähtää?
    Hampuriin pääsee helposti alle muutaman tunnin ja sieltä löytyy paljon yöpymisvaihtoehtoja. Ite päätimme tällä kertaa viettää extra yön laivalla noin 20 eurolla ja lähteä siitä suoraan aamulla baanoille.
  9. #39
    Lainaa chuckmynorris kirjoitti Katso viesti
    Hampuriin pääsee helposti alle muutaman tunnin ja sieltä löytyy paljon yöpymisvaihtoehtoja. Ite päätimme tällä kertaa viettää extra yön laivalla noin 20 eurolla ja lähteä siitä suoraan aamulla baanoille.
    Schweizerhaus hotellissa joskus yövytty https://www.booking.com/hotel/de/sch...73df176;dcid=5, n 20 min laivalta jos ei viitsi säkkipimeässä ajella. Avaimen saa lukitusta kaapista jos ei henkilökunta paikalla.
    pl
  10. #40
    Poistettu
    Toi on alle kilsan päässä satamasta linnuntietä, ajamalla ehkä 3. Rauhallinen ja kelvollinen aamupala: http://www.hotelgruenerjaeger.de/
  11. #41
    Lainaa chuckmynorris kirjoitti Katso viesti
    Joo onnistui tuo, kun tabletin vaihtoi läppäriin. Finnlinesin matkoja kannattaa myös kattoa esim. directferries.fi jonka kautta hinnat olivat halvemmat kuin suoraan Finnlinesiltä ostettuna. Nyt tosin matkamessu-tarjouksella sai halvemmalla.
    2.7 lähtee kaksi pyörää Travemündeen. Otettiin tosin vielä ylimääräinen yö laivalla. Ei tarvi lähteä esim. Hampuriin ajelemaan yötä vasten vaan nukkuu kunnon yöunet ja aamulla sit paahtaa Saksan läpi. 24e lisäyöstä ei myöskään ole ryöstöhinta.
    Tuon saman olen huomannut ja varannutkin edullisemman directferriesin kautta, silloin eroa oli reilu satku
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  12. #42
    Lainaa seppo02 kirjoitti Katso viesti
    Tuon saman olen huomannut ja varannutkin edullisemman directferriesin kautta, silloin eroa oli reilu satku
    Mikä siinä on, että mulle se näyttää joka kerralla aivan identtistä hintaa. Kumpi hinta siellä on ollut edullisempi vaiko molemmat eli Standard vai Special lippuluokka.
    <p>tänään minä - huomenna minä- ja entäs ylihuomenna, no minä. www.roadracing.eu </p>
  13. #43
    Lainaa Elämäntapamotoristi kirjoitti Katso viesti
    Mikä siinä on, että mulle se näyttää joka kerralla aivan identtistä hintaa. Kumpi hinta siellä on ollut edullisempi vaiko molemmat eli Standard vai Special lippuluokka.
    Mulla jo vähän aikaa kun varasin enkä muista mutta käytä yleensäkin noissa hintahauissa selaimen incognito -tilaa koska moni nettikauppa käyttää evästeitä ja huomaa aikaisemmat käyntisi ja saattaa mulkata hinnatkin sen mukaan
    Ktm 1290 SAS 06/2022
    Honda Forza 350 09/23
    Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä
  14. #44
    Lainaa jasu75 kirjoitti Katso viesti
    Lähtöpäivä 27.4 ja takaisin 5.6 eli pikapyrähdys
    Tämä kun on eka kerta niin mikä olisi hyvä ensimmäinen yö paikka, tai mihin asti
    tosta travesta kerkeis kohtuudella pyrähtää?
    http://www.booking.com/hotel/de/haus...=total;ucfs=1&


    Tätä olemme käyttäneet viime vuosina. Lauttarannasta noin 15 minuuttia ja erinomainen palvelu. Parisataa metriä katua eteenpäin vasemmalla on paikallinen lähiökapakka, jossa olemme avanneet lomamme snitselillä ja saksalaisella oluella. Viime vuonna laivan ollessa noin 45 min myöhässä, juoksimme kantapaikkaamme läähättäen kysymään ruokaa. No, kokki oli sammuttanut valot keittiöstä ja lähtenyt vaimon iloksi kotiinsa, mutta ystävällinen baarin rouva lupasi, ettei matkalaisten tarvitse Saksassa nälkää nähdä. Ottakaa ensimmäiset oluet maistiaisiksi, niin hän laittaa jotain iltapalaa jääkaapista. Ja laittoi kanssa: Halavatun hyvät jauhelihapihvit, kahta tuoresalaattia lämmintä leipää.
    015
  15. #45
    Kiitoksia vinkeistä, eiköhän näistä jokin natsaa. Illat menee kivasti
    reittejä suunnitellessa.
    1340
  16. #46
    Loma-anomukset on hyväksytetty työnantajalla sekä kotijoukoilla, joten:
    Helatorstaina 5.5. hyökätään Vuosaaresta kaverini kanssa kohti Travemundea, suuntana Itävalta, Italia, Sveitsi ehkä vähän Ranskankin Alpeille. Kelien ollessa suotuisat, suuntana Status Quon keikka Saksan Hernborn-festareilla 26.5. josta paluu Vuosaareen 29.5.
    Pahoitteluni Motokätköporukoille joiden mukaan ja matkaan olin jo ehtinyt ilmoittaa lähteväni samana päivänä

    Lisäys: Räppäriä tietenkin on tulossa reissusta sekä kirjallisena, kuvallisena että liikkuvana kuvana, sikäli mikäli saadaan tallennin toimimaan hyvässä yhteistyössä
    Viimeksi muokannut: Lohjalines; 19.02.2016 klo 21:06. Syy: Lisäys
  17. #47
    Lainaa XJ 900 kirjoitti Katso viesti
    Meillä 21.6,mutta sähän olet niin paljon nopeampi että otat jo merellä kiinni !
    Ei ollut paha hinta, 3 kaveria ja pyörää, 16m2 ulkohytti,meno-paluu 433€/henk.
    No jo on hinta.... eihän tuohon hintaan kehtaa edes mennä kuselle Ruotsin puolelle. Onko teillä jotain etuja / alennuksia? via onko vielä sesonkiaikaa?
  18. #48
    Asuttiin viime kesänä Lubeckissä eka yö, todella lähellä yhtä keskustan siltaa, niin pääsi kivasti vielä lämmön kaljalla illalla Siitä oli todella näppärä myös palata A1 kohti aamulla.

    http://www.hotelbb.de/de/luebeck
  19. #49
    Lyypekistä löytyy hyviä hotelleja halvalla, itse yöpynyt siellä monta kertaa ja ajomatkaa se parikymmentä minuuttia. Viime kerrat Traveller hotel Lubeck, hintaa yhden hengen huoneella sellaiset 40 €-
  20. #50
    Lähtöpaivaksi tuli sitten maanantai 11.7.

    Ukkoa kohden hytti, mopo ja ruuat teki 443 euroa.
    https://reissu.org
  21. #51
    Sama kuin edellä, 11.7.
    Suzuki V-Strom 1050XT
  22. #52
    Oliko ketään muita lähdössä 2.7?
  23. #53
    Näillä näkymin ollaan kaverin kanssa lähdössä Travesta aamuyöllä 15.7. (, eli Hesassa la 16.7.). Vielä mahtuis hyttiin pari tyyppiä jakamaan kuluja. Olisiko täällä kiinnostuneita?

    Kahdestaan hytti + mp on n. 300€ / hlö, neljällä hinnaksi tulisi noin 180€ / hlö, eli ihan kohtalainen ero...
    BMW R nineT

    Tarinoita: Alppihullun päiväkirja
    Videoita: http://www.youtube.com/user/Alppihullu/videos

    AT-BA-BE-CH-CZ-DE-DK-EE-ES-FI-FR-GR-HR-HU-IT-LI-LT-LU-LV-MC-ME-NO-PL-RO-RS-SE-SK-SLO-TH
  24. #54
    Lainaa chuckmynorris kirjoitti Katso viesti
    Oliko ketään muita lähdössä 2.7?
    Kyllä.
  25. #55
    Lainaa chuckmynorris kirjoitti Katso viesti
    Oliko ketään muita lähdössä 2.7?
    Vakaissa aikeissa ollaan, vaan matkaa en vielä ole varannut kun kesäloman ajankohta ei ole ihan saletti. Kaipa tuolle päivälle löytynee tilaa myöhemminkin?
    - Sitä saa mitä ei tilaa -
    BMW R1200RT <-- BMW R1200GS <-- Yamaha FZS 1000 <-- Kawasaki ZZR 600
  26. #56
    23.4 koitetaan lähteä..
    Suzuki RGV 250-87--> Kawasaki Gpx 500R-89--> Honda VFR750 F-91 --> Honda VFR 800 Fi-99 --> Honda VFR V-Tec 800-03 / Kawasaki ZZR 500 + Honda 1200 VFR -10 Tenere 700-20/ Honda Cbr 1100xx
  27. #57
    Lähtö 9.7 ja paluu lähtö 20.7. 8 pyörää ja 1 italian kaveri vielä hyppää remmiin mukaan keskemmällä eurooppaa.
  28. #58
    1/7 Vuosaaresta traveen 16/7 takaisin travesta. Ensin Bormioon italiaan ja sitten alppeja länsi-itä suunnassa Sloveniaan.
  29. #59
    27.5 lähtö traveen ja hinta oli 312€ ikkunallisella hytillä kahdelta henkilöltä.
  30.  
  31. #60
    5.7.
    auto, vaimo, koira ja polkupyörät mukaan.. Itävaltaan sielunmaisemaa katsomaan/etsimään.
    Autoliiton kautta ostin liput ja vaikka vähän alea saakin, niin ihanan kallista, mutta maksan sen silti hymyssä suin. Loma on aina lomaa.
    Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
    minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
Sivu: 2 / 3:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 123 ViimeinenViimeinen