Sivu: 4 / 23:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345614 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 664:sta
    Voisi miettiä, pitäisikö tosta pykälästä kolme tehdä vieläkin selvemmän. Onhan tuo "mieluiten muutaman tunnin sisällä" kai sitten liian lepsu, vaikka sekin nyt kyllä mielestäni määrittelee sen, että uusi kuva on tarkoitus kyllä laittaa samana päivänä (tai yönä, jos joku yöllä jahtaa.)

Muutaman tunnin sisällä tosiaan ajaa alueen reunalta toiselle. Itse mielelläni ja useimmiten vältän matkalla taukoja, tankkaamisiakin, jotta yksi tärkeä vihje; kuvien välinen aika säilyisi oikeana.[/QUOTE]

Itsekin tässä lähistöllä ajelen ja mielelläni osallistuisin, mutta monesti kun ajeltua tulee useampi tunti ennenkun ennättää kotiin tietokoneen ääreen, niin joku on jo hakenut rastin ensin ja uusi kuvakin on ilmestynyt. Pitäisi joko alkaa kuljettaa tietokonetta mukana, tai sitten reissut muuttuvat koti-rasti-koti-rasti-koti tyyppiseksi ajeluksi.
    Tabletti on aika näppärä, mutta kännykälläkin tulee toimeen.
    BMW R1200GSA LC
    BMW R1150GS
    ex: K1600GT, K1200GT
    Ihan piruuttani hakisin rastin sadekamoissa, jos ei olis oma rasti
    Myös mulla on aina kuvajahdissa jutun juonena hakea rasti ja mahdollisimman nopeasti saada uusi kuva foorumille muitten haettavaksi. Kännykkällä olen itse pärjännyt toistaiseksi, mutta tabletti taitaa olla vielä helpompi?
    Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
    Kawasaki Z750R 2012 exä
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Kännykkällä olen itse pärjännyt toistaiseksi, mutta tabletti taitaa olla vielä helpompi?
    Ainakin meikäläisen nakkisormilla on helpompi käsitellä kuvalinkkejä tabletilla kuin kännykällä.
    Viimeksi muokannut: AXP; 17.04.2016 klo 14:38. Syy: Typo
    BMW R1200GSA LC
    BMW R1150GS
    ex: K1600GT, K1200GT
    Lainaa Pitkiss kirjoitti Katso viesti
    Ihan piruuttani hakisin rastin sadekamoissa, jos ei olis oma rasti
    Myös mulla on aina kuvajahdissa jutun juonena hakea rasti ja mahdollisimman nopeasti saada uusi kuva foorumille muitten haettavaksi. Kännykkällä olen itse pärjännyt toistaiseksi, mutta tabletti taitaa olla vielä helpompi?
    Mulla on ipad mukana, sen kanssa on helppo touhuta. Ja varsinkin kun siitä näkee paremmin ilman rillejä.

2h sais mun mielestä olla max kuvien välillä.

Tuurilla pääsen tänään ajamaan klo 17 jälkeen mutta jos joku kerkii ennen niin siittä vaan.
    R1200GSA -09
    Lainaa Jack kirjoitti Katso viesti
    2h sais mun mielestä olla max kuvien välillä.
    Joskus aikaisemminkin oli tästä puhetta ja 2 tai 3h tais olla yleisimmät mielipiteet. Mun mielestä 3h olisi sopivampi ettei tartte ihan sentään "stressata" asian johdosta!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Onhan tuossa toki sellainen puoli että pitäisi myös ehtiä tarkistamaan onko aiottu uusi rasti jo olemassa. Muuten tulee eteen tilanne että uusi pitäisi olla jo katsottuna ennen kuin edellisen käy hakemassa. Itse tykkään mielummin ajella ja katsella sopivaa kohdetta vasta edellisen hakemisen jälkeen. Sitten pitää tarkistaa tien päällä joko tämä on haettu. Tuolta pohjalta pitäisin kuitenkin sellaisen vähän väljän aikataulun.

Samana päivänä mun mielestä olis kyllä jo oikeasti hyvä saada ja tuohonkin soveltaen ettei aamuvirkku ajelija hae kuuden aikaan aamulla ja pistä seuraavaa 23:59 näkyviin.

Rastin vaikeus on kyllä varsin suhteellista. Monesti olen ajatellut että pistetän helppo ja sitä ei löydä kukaan. Sitten taas että tulipa vaikea ja se on vartin päästä netissä.
    Nykyiset:Triuph Speed Triple , Solifer SMA -79.
    Entiset:Yamaha FZ 1 N, Honda VF750C -Suzuki Savage LS 650 -solifer SM - Pappaturnturi (polkimilla ja käsivaihteilla)
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    Joskus aikaisemminkin oli tästä puhetta ja 2 tai 3h tais olla yleisimmät mielipiteet. Mun mielestä 3h olisi sopivampi ettei tartte ihan sentään "stressata" asian johdosta!
    Ei tarvi stressata, kuvan voi ottaa vaikka kuinka läheltä hakukuvaa jos on esim. kiire kotio, mutta myöskään; ei kuvaa ole pakko viedä mahdollisimman kauas. Vaikka itse haluaa sinne Hangon rantaan ajella niin sen uuden kuvan VOI ottaa vaikka Tammisaaresta. ;)
    ...
    Lainaa Joe kirjoitti Katso viesti
    Onhan tuossa toki sellainen puoli että pitäisi myös ehtiä tarkistamaan onko aiottu uusi rasti jo olemassa. Muuten tulee eteen tilanne että uusi pitäisi olla jo katsottuna ennen kuin edellisen käy hakemassa. Itse tykkään mielummin ajella ja katsella sopivaa kohdetta vasta edellisen hakemisen jälkeen. Sitten pitää tarkistaa tien päällä joko tämä on haettu.
    Meillä on juurikin uusien kuvajahtaajien liittyessä mukaan melko useinkin tullut kuva joka on ollut jo aikasemmin samalla kaudella. Ei olla annettu sen häiritä, olkoon sama kohde uudestaan niin jahti jatkuu helpoiten ja nopeiten!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Oulun seudulla on pidetty kaikki entiset edellisilta vuosilta, noita joutuu jo vähän tarkkaileman enemmän.
    https://www.google.com/maps/d/viewer...0.kh36hktbBIbk
    Nykyiset:Triuph Speed Triple , Solifer SMA -79.
    Entiset:Yamaha FZ 1 N, Honda VF750C -Suzuki Savage LS 650 -solifer SM - Pappaturnturi (polkimilla ja käsivaihteilla)
    Kummalla jatketaan, mylly vai kyltti ?
    R1200GSA -09
    Vinkki kaikille,että pääsee jahtiin N. ~15km töllin myllyltä.
    -72 cb350
    Ex:xj600 scrambler,ducati monster/scrambler,kawasaki kle 500 -05,ktm 250(300cc) exc -09,ktm 250 sx-f -06,cb600f hornet -08,hornet 600 -00.
    ex:hornet 600 -98

Uus tulee alle tunnin päästä.
    R1200GSA -09
    Sanoin jo aikasemmin että hyvä että joku tunnistaa... mun mielestä oli liian vaikea. Niinhän mullekin joskus on vittuiltu että laitan joskus liian vaikeita (tai joku muu laittaa). Ei ole varmasti sellaista ihmistä tässä maassa joka tunnistaa kaikki paikat.

Äänestys sääntöjen muuttamisesta tarkemmaksi täällä!
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Uutta:

Röykkä
    R1200GSA -09
    Klaken lidli
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F850GS--
    Uus
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F850GS--
    Roal Rajamäki Valta-Akseli
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Olitko se Sinä!

Kauppareissulla kotilolla...
    ...
    Lainaa pxu kirjoitti Katso viesti
    Olitko se Sinä!

Kauppareissulla kotilolla...
    Juu

Uutta

https://goo.gl/maps/jvsN5KK1rNH2
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Eikö tuossa kuvassa ole vinkkiä ihan tarpeeksi
    BMW R1200GS, EX:BMW r1100s,K1200gt,Suzuki bandit 1200s -02,Hd electra glide -92, hd sportster 1200 -94, Honda cbr1000f -92,Kawasaki 550ltd
    A-AL-BIH-CZ-EST-FIN-H-HR-I-KV-LT-LV-MD-MK-MNE-N-PL-RO-S-SK-SLO-SRB-UA
    Lainaa woke kirjoitti Katso viesti
    Eikö tuossa kuvassa ole vinkkiä ihan tarpeeksi
    Ei ole koska sitä vinkkiä kysytään
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F850GS--
    Ajattelin käydä yhden paikan katsomassa töiden jälkeen.
    Sellainen 98,9% varmuus paikasta, kuukkelin mäpsi kuva kun on hieman eri kulmasta ja puissa lehtiä
    -MT-09 Tracer-
    -GSX750F-
    Mä meen kans. Jos kerkiin. 99.9% varma.
    R1200GSA -09
  30.  
    Kuusimäentie, Nurmijärvi
    Life is a trip
    Do it on two wheels!
    --F850GS--
Sivu: 4 / 23:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2345614 ... ViimeinenViimeinen