Sivu: 9 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910 ViimeinenViimeinen
Tulokset 241:stä 270:een 276:sta
    Löytyihän se

Hauholla, Vuorentie 4 (jossain noilla tienoilla) on varmaan aika lähellä tuota kohtaa. Hiukkasen oli Imgurin kanssa vaikeuksia ja piti tulla muualle lataamaan
    Viimeksi muokannut: Woozie; 12.09.2016 klo 11:25.
    Munamankeli kaurapuuromoottorilla
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

Kuvapeli 2019 seurantaexcel

Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss
    Jotain teknistä ongelmaa Imgurin kanssa, joten hiukan kesti
    Edit. Ei se kuva sitten tullutkaan...
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

Sovelluksessa taitaa olla joku bugi mulla, kun mobiilisivujen kautta lataantu heti... Jokatapauksessa uus
    Viimeksi muokannut: Woozie; 11.09.2016 klo 19:34.
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

ehdit ensimmäisenä

Katsotaan jos tuo uusi saataisiin vaihtumaan alle viikossa... osuu nimittäin ensi viikolla työmatka tuolle suunnalle ja jos vaikka muistaisi tuosta tulevan 100 metrin ylimääräisen lenkin heittää
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
    Tarkoituksella jätin helpon, jos saisi vielä muutakin populaa viimeisiä kertoja tänä vuonna liikkeelle. Saataisiin tätäkin aluetta vähän piristettyä ennen ajokauden päättymistä.
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

Paikka mullakin tiedossa mutta matkaa 2115 km ja vettäkin välissä. En usko ehtiväni ensimmäisenä
    .
    Lainaa TLi kirjoitti Katso viesti
    Paikka mullakin tiedossa mutta matkaa 2115 km ja vettäkin välissä. En usko ehtiväni ensimmäisenä
    Kyl maar tässä päivä tai pari maltetaan vartoa? Vai osuko pertun työmatka heti alkuviikkoon?

Missä kaukana TLi?
    Hakekaa pois vain jos on kulkua... kuka ensin ehtii tai viitsii
    Lainaa rantave kirjoitti Katso viesti
    Missä kaukana TLi?
    Joku Saksalainen pikkukaupunki tää on, ihan lähellä Itävallan puolella olevaa Salzburgia. Kävin näyttämässä Yamahalle Adrianmeren ja Alpit.
    .
    Joku Saksalainen pikkukaupunki tää on, ihan lähellä Itävallan puolella olevaa Salzburgia. Kävin näyttämässä Yamahalle Adrianmeren ja Alpit.
    Hienoa, siellä ei mutkat lopu👍

Kerran olen puimuriani päässyt ulkoiluttamaan Alpeille, mutten alemmaksi. Tukholmasta kiirehdittiin Grossglocknerille, sitten etelään Italiaan Tolmezzoa kohti ja siitä Cortina d' Ampezzoon suunalle ja Bolzanon seudulla alimmillaan pyörittiin, josta takasin pohjoiseen Timmelsjochin kautta Saksaan,Tanskaan ja Tukholman kautta Suomeen. Oltiin kaikkiaan yhdeksän yötä reissussa,joista kaksi ruotsinlaivalla. Ikimuistoinen aktiiviloma poissa jahtialueelta.
    Siinähän tuo kampuksen opastaulu Visamäentiellä Hämeenlinnassa

Matkalla uudelle otin satasen vauhdissa mehiläisen kiinni vasemmalla sieraimella ja nenän turvotessa enemmät ajohalut jäi tältä päivältä sikseen. Tuollaisen nyt kuitenkin napsaisin

Riihimäeltä vähän Hyvinkäälle päin
    .

Riihimäeltä vähän Hyvinkäälle päin
    Tervetuloa takasin😊

Tuo kuva ei taida olla oikeasta paikasta,näin olin katsovinani kun autolla ohi ajoin.

Itse kävisin kokeilemassa kuvaamista infotaululla Hämeenlinnan suunnasta Riksua lähestyttäessä😊
    Tuo kuva ei taida olla oikeasta paikasta,näin olin katsovinani kun autolla ohi ajoin.
    Katohan kun onkin näköinen, mutta juu ei osunut vielä. Mulla puuttuu kuvasta puupylväs ja sulla minun kuvassa oleva valkoisella tuhrittu roskis ja taustalta heikosti näkyvä voimalinja.
    Uusi yritys Pohjoinen Rautatienkatuko tämä nyt oli, Onnentassu on kuitenkintuossa pusikon takana.

.
    Uusi yritys Pohjoinen Rautatienkatuko tämä nyt oli, Onnentassu on kuitenkintuossa pusikon takana.

Paikka tiedossa ja kuvattuna, mutta nyt imgur ei suostu toimimaan, eikä riitä mielenkiinto opetella muita palveluita luurista käsin.Kokeilen kuvanlatausta myöhemmin,ellei joku hae tässä välissä.

Uusikin kuvattuna,eli haastavin osuus suoritettuna,eikä imgur edelleenkään toimi puhelimesta.Latailen illemmalla kotoa,jos ei joku sitä ennen siirrä.
    Viimeksi muokannut: rantave; 18.09.2016 klo 15:23.
    Koititko imgur.com :in kautta mobiilisivuja? Mulla ei sovellus pelittänyt mutta mobiilisivujen kautta latasi. Tosin ei tullut oman tunnuksen kansioon jos on myöhemmin tarvetta kuvalle.
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

Onnistuukohan tätä kautta: [IMG]

Koppelintie 40 Riihimäki
    Uusi, ja heti vinkkaan, että tämä on museo ja pikku pätkä (joitain satoja metrejä) pitää ajaa hiekkatietä.

Kiitos woozie, uppaus onnistui mobiiliselaimella webbisivun kautta.
    Viimeksi muokannut: rantave; 18.09.2016 klo 17:13.

Kiitos woozie, uppaus onnistui mobiiliselaimella webbisivun kautta.
    Eipä mitiä. Hyvä tietää ettei omassa laitteessa ole vikaa vaan siinä sovelluksessa.
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

Uusi, ja heti vinkkaan, että tämä on museo ja pikku pätkä (joitain satoja metrejä) pitää ajaa hiekkatietä.

No tarviiko tämä kotimuseo Hausjärvellä vielä lisävihjeitä? 😊
    Tällä vinkillä pärjätään kyllä, enää täytyy palautua ajokuntoon.
    .
    No tarviiko tämä kotimuseo Hausjärvellä vielä lisävihjeitä? 😊
    Lainaa tonttuj kirjoitti Katso viesti
    Ajamalla minä en ainakaan tätä löytänyt.
    Hausjärven piirivuoren nähtävyyksistä minä bongasin ja en kyllä muista miten osoitteen tuonne löysin, mutta taisin ajatella että enempi on googlettajia kuin ajajia ja joku löytää.Oishan tuossa puh.nrokin mutta muistankohan,että tuosta osoittesta lähdin etsimään:

Kakslatostentie 65

https://goo.gl/maps/VuE4otiQBR62
    Ajoitko Turkhaudasta Hikiälle?
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

Hausjärven piirivuoren nähtävyyksistä minä bongasin ja en kyllä muista miten osoitteen tuonne löysin, mutta taisin ajatella että enempi on googlettajia kuin ajajia ja joku löytää.Oishan tuossa puh.nrokin mutta muistankohan,että tuosta osoittesta lähdin etsimään:

Kakslatostentie 65

https://goo.gl/maps/VuE4otiQBR62
    Google näyttää osan jostain lehtijutusta, jossa on tuo sama osoite joten ei kovin kaukana siitä ole.
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

30.  
    Tikkasin nää viimeiset hiekkatiet läpi sitten tärppäsi, mutta kuvaa ei tunnu saavan perille
    Jotain, jossain, silloin tällöin!
Sivu: 9 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 78910 ViimeinenViimeinen