Sivu: 4 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 276:sta
    Uusi, metreistä kiinni ettei ole etelänaapurin puolella... Vinkkaan lisää jos ei ala aueta, voinut olla ennenkin.

Riutassa kyllä hokasin että oli tuurit minun puolella
    Viimeksi Eskon koulun pihassa taas kävi tosin, sain haistella separin pakokaasuja

Lainaa ankara kirjoitti Katso viesti
    Viimeksi Eskon koulun pihassa taas kävi tosin, sain haistella separin pakokaasuja
    Ja minä kun jätin pelivaraa...Latasin nimittäin kuvan vasta Hauhon perukoilla Pirkanmaan rajalla

Uusi tunnistettu ...eikös tuota rakennettaessa kattotuolit pystytetty kahteen kertaan kun eivät ensi yrittämällä kestäneet pikku puhuria?
    Mutkaista tietä näkymättömiin... jollakin?
    Lainaa -perttu- kirjoitti Katso viesti
    Ja minä kun jätin pelivaraa...Latasin nimittäin kuvan vasta Hauhon perukoilla Pirkanmaan rajalla
    Osuin sitten liikenteeseen siihen latauksen ajankohtaan, kotona lähtiessä peli oli auki ja 2 min. myöhemmin koulun pihassa olinkin jo myöhässä

Lainaa -perttu- kirjoitti Katso viesti
    Uusi tunnistettu ...eikös tuota rakennettaessa kattotuolit pystytetty kahteen kertaan kun eivät ensi yrittämällä kestäneet pikku puhuria?
    Jossain uutisessa kai tämäkin halli on ollut, en kyllä nyt muista mihin se olisi liittynyt.
    Viimeksi muokannut: ankara; 12.06.2016 klo 21:22.
    No joko Woozie tunnisti paikan, jotta pääsee vuorostaan siirtämään?😊

Mietin viitsinkö vielä tänään siirtää jonnekin helppoon kohtaan tarjolle ja kisattavaksi,kun kerrankin hämeessä oikein joukolla jahdataan.
    Taisi läykässä olla pari jahtaajaa Ei sano mitään mulle. Käykää vaan siirtämässä
    Edit. Mä siis lopetin tältä päivältä mut jos ne ketkä epäilen olleen liikkeellä haluavat vaikka siirtää
    Viimeksi muokannut: Woozie; 12.06.2016 klo 22:01.
    Munamankeli kaurapuuromoottorilla
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

Kuvapeli 2019 seurantaexcel

Rastin laittaminen kuvajahtikarttaan ohje by Pitkiss

Hyvinkääntie 487

https://goo.gl/maps/iF3fe2zunBC2

Woozie, pian tulee uutta ja helppoa,vaikken vielä tiedäkään mitä

Kovin hiljaista täälläkin ollut, loppuu sitten tämäkin.

Vaan rastin on helppo ja nopea jatkaa tästä matkaa.
    Sehän on Riihimäen motosentteri

Viimeksi muokannut: Luisti; 13.06.2016 klo 22:17. Syy: Mokasin jotain
    Fz6-n '04
    Uutta

Mä en nyt jostain syystä osaa kasvattaa näitten kokoo, mutta suureneehan se klikkaamalla
    Fz6-n '04
    Viimeksi muokannut: Woozie; 16.06.2016 klo 00:00. Syy: Korjasin kuvalinkin
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

Viimeksi muokannut: Woozie; 18.06.2016 klo 13:00. Syy: Sijainti lisätty
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

Antsuuuu... Herätys
    No huomenta. Täällä vähän satelee. Ehkä tuonnempana.
    Viimeksi muokannut: Antsu60; 16.06.2016 klo 21:52.
    Mitäs mieltä muuten olette,pitäisikö vinkkien antamisen olla aina yksinomaan rastinlaittajan etuoikeus niin halutessaan?😊 ja kyllä,minäkin olen vinkannut toisinaan sivusta lupaa kysymättä, enkä oikein tiedä onko se sopivaa käytöstä 😅
    Nyt vasta innostuin etsimään tämän kartalta ja muutamassa minuutissa löysinkin, minulle vinkki oli Antsun herätys ja oikein muistin missäpäin Antsu on liikehtinyt. Ja tässä sitä taas helpotetaan löytämistä muille ja edistetään rastin liikahtamista, josko joku vaikka ajelisikin kuurojen välillä...mutta sopiikos näin tehdä..onko tähän muilla osallistujilla mielipiteitä? 😊
    Kyllä mun puolestani, jos joku ei paikkaa tiedä. Aattelin että olisi vielä kohtuu helppo, kun katsoo ulko-oven tienoille ;)
    Edit. En ole tietokoneella katsonut että näkyykö ko. asia tarpeeksi hyvin mutta mobiililaitteilla zoomatessa saattaa näkyä jotain ;)
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

Lainaa rantave kirjoitti Katso viesti
    Nyt vasta innostuin etsimään tämän kartalta ja muutamassa minuutissa löysinkin, minulle vinkki oli Antsun herätys ja oikein muistin missäpäin Antsu on liikehtinyt. Ja tässä sitä taas helpotetaan löytämistä muille ja edistetään rastin liikahtamista, josko joku vaikka ajelisikin kuurojen välillä...mutta sopiikos näin tehdä..onko tähän muilla osallistujilla mielipiteitä? 
    Antsun heräämiskehtuksesta minäkin tämän tajusin. Nyt rupeaa pikkuhiljaa olemaan iltaisinkin aikaa jahtailla. Jos vaikka yrittäisi aktivoitua. Vinkkejä, minun mielestäni, saa ja pitää antaa jos rasti jämähtää päiviksi paikoilleen. Vinkin antajalla ei mielstäni ole väliä.
    .
    Lainaa TLi kirjoitti Katso viesti
    Antsun heräämiskehtuksesta minäkin tämän tajusin. Nyt rupeaa pikkuhiljaa olemaan iltaisinkin aikaa jahtailla. Jos vaikka yrittäisi aktivoitua. Vinkkejä, minun mielestäni, saa ja pitää antaa jos rasti jämähtää päiviksi paikoilleen. Vinkin antajalla ei mielstäni ole väliä.
    Kaikki siis samaa mieltä, joko kommentoimalla tai toimimalla se on nyt toteen näytetty,eli tämä TLi:n määritelmä on oikein sopiva tähän meidän kotijahtiin 😊
    Antsua tosiaan vain tökkäisin kun ei ole kuulunut mitään sitten tammikuun ja enpä osannut tuota vinkiksi edes miettiä
    Ehkä pojat tarkoitti mun kommenttia tuossa viestissäni jossa mainitsin etttä tuhkasta nousi tuokin jonka sitten poistin.
    Toihan oli hyvä vinkki. Itsellä oli jotain vastaavaa mielessä.
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

Edit: Onnistuisiko nyt?

Forssa Lallintiee

.
    Urheilutalo Feeniks Lallintie 1 navissa vei tuonne. Kuva on linkissä, koitan kotona korjailla näkymään.
    .
    Lainaa TLi kirjoitti Katso viesti
    http://uppaa.fi/image/uzl

Forssa Lallintiee
    Kuvasi

Jotain, jossain, silloin tällöin!
    Kiitokset tonttuj:lle

.
    Viimeksi muokannut: Woozie; 21.06.2016 klo 22:12.
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

Hetken aikaa pyörin ja hyörin kunnes päädyin tänne
    Pyhän Laurin kirkko, Janakkala
    Viimeksi muokannut: Woozie; 21.06.2016 klo 22:14.
    Ex. Suzuki GSF650SA -07

30.  

Janakkalan Pyhä Lauri
    .
Sivu: 4 / 10:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ... ViimeinenViimeinen