Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Kysymys tietäjille. Googlellahan noita vuokraamoja löytyy ja ihan varmasti kadultakin. Aiemmin olen vastaavista paikoista vuokrannut ihan summa mutikassa suurin piirtein heti ensimmäisestä vastaantulevasta vuokraamosta

Nyt ajattelin vähän ennakolta selvittää, joten onko suosituksia Playa de las Americaksen tarjonnasta?

Kiitos avusta
    "Soratie on parasta huumetta!" 1200 GSA
    Aina rakentelu mielessä.... finn:n avatar
    Liittyi Oct 2007
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa viromi kirjoitti Katso viesti
    Kysymys tietäjille. Googlellahan noita vuokraamoja löytyy ja ihan varmasti kadultakin. Aiemmin olen vastaavista paikoista vuokrannut ihan summa mutikassa suurin piirtein heti ensimmäisestä vastaantulevasta vuokraamosta

Nyt ajattelin vähän ennakolta selvittää, joten onko suosituksia Playa de las Americaksen tarjonnasta?

Kiitos avusta
    Tältä vuokraajalta löytyy useampikin mp ja lienee kylän suurin mp vuokraamo. Kioski kauppiaita löytyy vaikka kuinka paljon, mutta toimivat vain välittäjinä.

http://hobbymotor.es/ Sijaitsee Eugenion kauppakeskuksen läheisyydessä.

Milloin olisit lähdössä? Tänä talvena mopokelit olleet mahtavat. Lämpöä ja aurinkoa on riittänyt.
    ... remember the times, when sex was safe and bikes were dangerous?

Lainaa finn kirjoitti Katso viesti
    Tältä vuokraajalta löytyy useampikin mp ja lienee kylän suurin mp vuokraamo. Kioski kauppiaita löytyy vaikka kuinka paljon, mutta toimivat vain välittäjinä.

http://hobbymotor.es/ Sijaitsee Eugenion kauppakeskuksen läheisyydessä.

Milloin olisit lähdössä? Tänä talvena mopokelit olleet mahtavat. Lämpöä ja aurinkoa on riittänyt.
    Kiitos tiedosta. Tasan kuukauden päästä olisi tarkoitus ottaa prätkä vuokralle.
    "Soratie on parasta huumetta!" 1200 GSA
  4.  
    Kannattaa vilkaista tämä ketju: Kanarian saaret

Itse laitoin Canarias Moto Rentille kyselyä muttei ole vielä tullut vastausta.
    KTM 890 SMT + Yamaha WR250R
    Ex: Hypermotard 950, Svartpilen 701, 690 Enduro R, 990 SMT, Dorsoduro 750, 690 SMC, SMS630, Hayabusa x 2, CBR600F