Ihmeellisintä tällä forumilla tuntuu olevan luetun ymmärtäminen, joka on melko lailla virkamiestasolla. Jos kirjoitan, että se rengas ottaa kiinni siihen vitun takahaarukkaan ja huggeriin jollain sentin etäisyydellä ja näin on tapahtunut, niin renkaan laajeneminen ei silti mene tajuntaan. ilmeisesti takahaarukka turpoaa ja lähi-itään tulee rauha sen seuraksena... juuri tämän takia en pidä keskiverto inssiä minään ja puolet di:istä sopisi parhaiten vaikka paskaa lapiomaan. Tämä oli viimeinen asiapitoinen viesti tähän aiheeseen![]()
Luetun ymmärtäminen on vielä pientä verratuna siihen, että Bone on saanut putsattua näppäimistönsä eikä pistenäppäin enää jää niin pahasti pohjaan![]()
Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
Kawasaki Z750R 2012 exä
Bravo! clap.gif Nyt oli kyllä niin hyvin sanottu, että vuoden 2015 paras viesti. Sopii muuten moneen muuhunkin topikkiin täällä tuo sama vastaus.
ex. Aprilia Tuono V4R (-11)
ex. KTM 350 EXC-F SD (-11)
ex. KTM 990 SuperDuke (-09)
ex. Kawasaki Z1000 (-08)
ex. Kawasaki ER-6N (-06)
Vaihdoin myös 190/55 renkaan 50:sen tilalle. Huggerin väliin jää se sentti keskelle ja reunaan puolet vähemmän.
Kenttäajoissa (307kmh) ei ainakaan contin renkaalla ole ollut mitään hankaamista. Myöskään saksan motareilla 220-260kmh matkavauhdeille ei mitään havaittavissa. 390kmh:n nopeudessa oli kaverin busan eturengas syönyt etulokasuojan etureunaa (oli kuva) mutta siinä jo ilmanvastuskin taivuttaa hieman lokaria rengasta vasten + kasvanut halkaisija.
No tuohon tukeutuen, ei mulla pitäisi olla minkäänmaailman hätää Suitza rosmoineni ja sentin välyksineni, vaikka kiskoisi kahvat selällään menemään.
Ihan vain uteliaisuuttani kyselen, että minkämoiset paineet on/täytyy olla renkaissa, kun vedetään isoa kovaa 300 paremmalla/pahemmalla puolella?![]()
Suzuki GSF 1250 SA -12, Suzuki GR 650 -86, Ex mopot: Kawasaki GPZ 750 R -86, Suzuki GSX 1100 E -83, Suzuki GSX 750 -81, Suzuki GT 125 -76, Pappa Tuntsa -73