Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 47:een 47:sta
  1. #31
    Lainaa Triple2011 kirjoitti Katso viesti
    eli millaisia kokemuksia XDiavelista on?
    Kokemuksia kerroinkin tuossa pari vuotta sitten. Samat fiilikset edelleen paitsi että ainoa ongelma mitä mulla ollut eli takajarrujen ilmaus, ratkesi takaisinkutsulla. Vaihtoivat jarruletkut ja liittimet ja nyt toimii jarrutkin talven jälkeen.

    Viime kesänä otin Multistradan koeajoon huollon ajaksi. Olihan se kiva ajaa kuoppaisia teitä mukavilla jousilla, mutta mitään muuta fiilistä ei siinä xd:n jälkeen ollutkaan. Jos haluan ajaa mukavasti, menen sitten autolla. Jos haluan fiilistellä tai nauttia työmatka-ajosta, menen xd:llä.

    Vahva suositus siis jos jalat edellä ajoasento kiinnostaa.
    Ducati XDiavel
    ex. Suzuki GSR600
  2. #32
    Niin vaan rantautui XDiavel tännekin. Olin haeskellut urbaaniin ajoon sopivampaa peliä, jolla ei välttämättä tarvitsisi pitkiä reissuja pystyä tekemään, kun on siihen sopiva laite ennestään. Monster, SF, normi-Diavel oikeastaan vaihtoehtona, koska XDiavelissa vähän mietitytti tuo ajoasento. Mutta alkoi kuitenkin miellyttää silmää ja lopultahan se oli pakko käydä hakemassa kotiin. Alkaa pikkuhiljaa muistaa, että tapit onkin edessä, eikä siinä keskellä.

    Voimaahan laitteessa on enemmän kuin mitä tuolla ajoasennolla saa käytettyä ja ketteryyskin yllätti todella positiivisesti. Normiputkien ulkonäkö kyllä miellytti silmää, mutta tässä oli Termi kiinni ja kyllähän sillä vähän bonusta saa ääniin. Ja painoeroakin lie 5kg luokkaa.

    Eipä ole ennen oikeastaan ulkonäkökustomoinnit kiinnostaneet suuremmin, vaikka rakenneltuja kiva katsella onkin. Tämän kanssa saattaa kyllä nyt uusi rahareikä löytyä
    Ducati St4S -2001
    Ducati XDiavel S 2017
  3. #33
    Onnittelut hyvästä päätöksestä. Ei muuta kuin kovaa ajoa vaan.
    Ducati XDiavel
    ex. Suzuki GSR600
  4. #34
    Nytkö se X Diavel on tullut tiensä päähän? Kansainvälisiltä (ja UK) sivuilta malli on poistunut, saxan sivustolla oli vielä... Hmmm - onks tietoo?
    MAD (mean absolute deviation)
  5. #35
    Lainaa Motoristo kirjoitti Katso viesti
    Nytkö se X Diavel on tullut tiensä päähän? Kansainvälisiltä (ja UK) sivuilta malli on poistunut, saxan sivustolla oli vielä... Hmmm - onks tietoo?
    Tähän haastatteluun on parissa paikassa viittaus, jossa xDiavelin poistumista oli myös pohdittu…eli ehkä V4 tullee, mutta tuo haastattelu toisaalta jo vuoden vanha.

    Currently, the only model that doesn’t adhere to this plan is the XDiavel range, which starts at £19,395 and produces a claimed 158.2bhp at 9500rpm from its 1262cc V-twin engine. When asked if this was also due for a V4 conversion, Tarabusi smiled: “You make one plus one equal two, and you get the result! It’s a logical conclusion.” We’ll take that as a yes.

    https://www.motorcyclenews.com/news/...-future-plans/
    Hypermotard
  6. #36
    Lainaa Turbo kirjoitti Katso viesti
    Tähän haastatteluun on parissa paikassa viittaus, jossa xDiavelin poistumista oli myös pohdittu…eli ehkä V4 tullee, mutta tuo haastattelu toisaalta jo vuoden vanha.

    Currently, the only model that doesn’t adhere to this plan is the XDiavel range, which starts at £19,395 and produces a claimed 158.2bhp at 9500rpm from its 1262cc V-twin engine. When asked if this was also due for a V4 conversion, Tarabusi smiled: “You make one plus one equal two, and you get the result! It’s a logical conclusion.” We’ll take that as a yes.
    Yep-yep, nyt olis jalat edellä mentävää parhautta tarjolla: https://www.ducati.com/ww/en/home/ducati-world-premiere
    MAD (mean absolute deviation)
  7. #37
    Lainaa Motoristo kirjoitti Katso viesti
    Yep-yep, nyt olis jalat edellä mentävää parhautta tarjolla: https://www.ducati.com/ww/en/home/ducati-world-premiere
    XDiavel palasi sittenkin takaisin mallistoon 1v hiljaisuuden jälkeen ja vieläpä entistä parempana. Kova luu nyt tuo uudistunut
    Hypermotard
  8. #38
    Lainaa Motoristo kirjoitti Katso viesti
    Yep-yep, nyt olis jalat edellä mentävää parhautta tarjolla: https://www.ducati.com/ww/en/home/ducati-world-premiere
    Onhan tuo aika maukas:

    https://ducati.fi/xdiavel/uusi-xdiavel-v4/

    Hinta alk.: Ota yhteyttä jälleenmyyjältä.

    Hinta lienee hieman kalliimpi kuin perus 2025 Diavel V4 Ducati Red 38200,00€

    Joko kävit kysymässä tarkan hinnan
    Hypermotard
  9. #39
    Lainaa Turbo kirjoitti Katso viesti
    Onhan tuo aika maukas:
    https://ducati.fi/xdiavel/uusi-xdiavel-v4/
    Joko kävit kysymässä tarkan hinnan
    No hei, hintahan on aina subjektiivinen käsitys, aika monta muuttujaa itse kullekin kuluttajalle… Mut kun kohta pääsen tästä suorittamisesta - ja ns. ”kiire” loppuu ihan oikeesti, niin mikä ettei: -nykyinen Dvl-V4 voi vaihtua astetta (vielä) mukavampaan laitteeseen… Elämähän on nyt, ei sitten joskus…? (= kun oot haudassa 凉)
    MAD (mean absolute deviation)
  10. #40
    Lainaa Motoristo kirjoitti Katso viesti
    No hei, hintahan on aina subjektiivinen käsitys, aika monta muuttujaa itse kullekin kuluttajalle…
    Tämä voidaan kiteyttää kansanomaisempaan muotoon: "Ei se ole kallis kuin köyhille"...
  11. #41
    Jalat edellä ajettava Ducati ajatuksena ei itselle ole ollut mikään pyhäinhävästys.
    Mutta menneet Diavel-mallit, X:llä tai ilman, niiden muotoilu on jotenkin tökkinyt.
    Mutta nyt tämä uudistunut malli näyttää kyllä hyvältä.
    Perusprofiili sama, mutta ilmeisesti yksityskohdat nyt jotenkin istuu paremmin.
    Esim. takavalo ja takavanne, tuon tapaisiahan ne olleet aiemminkin, mutta nyt jotenkin muodot kohdillaan. Kuten myös bensutankissa.
    Toki hinta tekee sen että ei tarvitse edes haaveilla.
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
  12. #42
    Nyt hinta selvillä:

    Ducati XDiavel V4

    Hinta alk. 41 300 €

    TEKNISET TIEDOT

    Tilavuus 1,158 cc
    Teho 124 kW (168 hv) @ 10,750 rpm
    Vääntö 126 Nm @ 7,500 rpm
    Märkäpaino ilman polttoainetta 229 kg
    Istuimen korkeus 770 mm
    Varusteet Riding Modes
    Power Modes
    Cornering ABS
    Ducati Traction Control
    Ducati Wheelie Control
    Daytime Running Light
    Ducati Brake Light
    Ducati Quick Shift 2.0
    Ducati Power Launch
    Cruise control
    Hands-Free, 6.9″ TFT colour display
    Ducati Multimedia System
    Backlit handlebar switches
    Full-LED lighting system
    Dynamic turn indicators
    Passenger handles
    Lisävarusteet Turn-by-Turn navigation system
    Mid footpegs kit
    Kulutus ja päästöt 6.6 l/100km
    154 g/km
    Euro 5+
    Huoltoväli 15,000 km / 12 kk
    Desmo 60,000km

    Hypermotard
  13. #43
  14. #44
    Lainaa pyh kirjoitti Katso viesti
    Desmohuolto?
    Voi perustella huollon hinnan sillä.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  15. #45
    Lainaa pyh kirjoitti Katso viesti
    Desmohuolto?
    Eikös siinä ole sama Granturismo-kone kuin Multistradassa? Venat vietereillä, tarkistusväli 60000km, nokkien veto ketjulla. Mitäköhän desmolla tuossa listassa tarkoitetaan.
    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  16. #46
    Lainaa Kotarikuski kirjoitti Katso viesti
    . Mitäköhän desmolla tuossa listassa tarkoitetaan.
    Merkkiliikkeen huoltolaskun loppusummaa. Desmohinta.
    Triumph Bonneville Bobber Black -18
    KTM 690 Enduro R -15
    Vespa GTS 300 SuperSport -21
  17.  
  18. #47
    Konsernin brändinhallinta ja markkinointi -tiimit pitäneet yhteisen saunaillan, kostean.
    Ei kait tuo tarkoita muuta kuin huolto mutta kun se on desmo-huolto niin kuulostaa hienolta.
    Samaten jos hauluis tilata pyöränsä tavallisella jarruvalolla eikä "Ducati Brake light" niin onnistuskohan.

    Onhan Porschen sähköauton Taycanin se kallimpi versio Turbo.

    Vastaavia varmasti löytyy myös muilta merkeiltä.

    Ei toki muuta itse pyörän hienoutta.
    Att tänka innan man talar är som att torka sej i röven innan man skiter... - Arne Anka
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12