Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 56:een 56:sta
  1. #31
    Lainaa Kantsi kirjoitti Katso viesti
    Se myytti, että tuo HD on korjausaltis, on aika vahva. En ihan uskalla lähteä viime vuosituhannen pyöriä ostamaan kun en osaa niille itse mitään tehdä.
    Siperia opettaa... eikäku tekemällä oppii!

    Pre-1984 Harrikoissa tuo myytti pitää aika hyvin paikkansa. Uudemmissa se on, no, enemmän tai vähemmän myytti. Jonkinlaista referenssiä saanee siitä oliko Teknarin testistä, jossa H-D oli vähävikaisin pyörä ikinä.

    Vanha tai uusi, niin suurin osa pyllistelystä tienposkessa johtuu aikaisempien omistajien turailusta.
    High Stuck Are Wit To
  2. #32
    Lainaa Kantsi kirjoitti Katso viesti
    Tjaa.. Se myytti, että tuo HD on korjausaltis, on aika vahva. En ihan uskalla lähteä viime vuosituhannen pyöriä ostamaan kun en osaa niille itse mitään tehdä.
    mc miehellä on varmasti osuva näkemys aiheesta.

    HD on omalla tavallaan hieno ja laite, jonka syvintä olemusta... sitä jotain....
    ei oikein ole onnistuttu kopiomaan ansiokkaasti missään suhteessa.

    Ihan uusimmista peleistä ja niiden "jakautumistaipumuksista pitkin maita ja mantuja"
    en osaa sanoa mitään, mutta aiemmissa tuo "ylläpito" on se ydinkysymys.
    Perustekniikka ei sinällään ole ongelma, mutta käytännössä noilla monilla tutuilla,
    erilaisia laitteita ja eri tavalla asiaa harrastavilla, on jotenkin yhteinen "ongelma".

    Eli suht nopeaan tahtiin.... lähes kaikki löystyy, leviää ympäristöön.... ja
    jos on liian tiukasti kiinni.... tiukalla liimalla tai hepillä..... se repeää irti ja karkaa maastoon .

    Et se on kai vähän kuin hevonen.... ihan sama laittaako sille 5-10 tai 15 tonnin "huoltovälin".....
    se tarvitsee JATKUVAA erilaista huolenpitoa.... ja oikeanlaista vielä .

    Jollekin se ei ole ongelma, eikä "vika"... vaan ominaisuus jonka kanssa voidaan elää ja tulla toimeen.

    Jollekin nuo "perusominaisuudet" ovat jo alkuunsa.... tai niistä kehittyy varsin nopeastikin "ongelma".

    Iso maa-isot toleranssit.
    Tämä oli ainakin 80-luvulla valitettavan totta.... mutta
    nimensä mukaisesti..... tuo asia on parantanut kuin sika juoksuaan.

    Jos haluaa noin varman päälle satsata pääosin ajeluun, tai ei osaa/huvita ropailla, asiallisesti pidetty kiinanrauta saattaa olla varmempi ratkaisu.
    Ajatuksen täytyy tietenkin olla "kirkas" siinä suhteessa, että sitten ei ajeta edes "leikki HD:llä"......
    vaan ihan kiinanraudalla köpötellään.
    Muutoin tulee vaan paha mieli siinä kohtaa kun lenkillä kohtaa ja "aistii" oikean HD:n .

    Kaiken muun voi joku toinen tehdä "paremmin".... mutta "sitä jotain" ei kukaan pääse lähellekään .

    Linjavalinta.... laskuineen.... teet niin tai näin .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  3. #33
    Lainaa xjrrrrräyh kirjoitti Katso viesti
    Tarkemmin aatellen ehkä vertailisin jonkin Yamaha mitä-niitä-nyt-on Midnight tai Wild Starin hintoihin (taikka juu, Hondakin on), niitäkin saa aika tuoreita melko huokealla nykyään. Todennäköisesti myös käyttövehkeitä ja täyttyy ajatus cruisaamisesta maan ääriin isolla vaihteella ja pienillä kierroksilla...
    Intikka 1500/1800, Honda VTX 1300/1800, HD Softail 1400/1500 ja Yammu Wild Star 1300/1600. Siinä ne mun vaihtoehdot aika pitkälle taitaa olla. Noista pienemmistä koneista vielä mietin, että kuinka se liikuttaa elopainoineen, varusteinen ja pakaaseineen 200 kiloa reissussa, mutta eiköhän se riitä. Sitä en sitten vielä ole katsonut onko noissa kovasti mitoissa eroja pienempien ja isompien kuutioiden mukana vai onko runko suht sama. Aion kuitenkin pysytellä 2000-luvun pyörissä ja hinta pitää taipua alle 8000€.n.

    Ajeltiin pari kesää sitten Honda Shadowlla 800cm yks viikonloppu ja se oli liian pieni. Viime kesänä viikonloppu reissussa HD Night trainilla olikin ihan toinen juttu. Jätti kyllä jäljen korvien väliin. Oli mahtava peli. Siinäkin tosin eukolla jalat puutui, mutta itellä oli mahtava meininki tuon pyörän päällä!
  4. #34
    Lainaa xjrrrrräyh kirjoitti Katso viesti
    Jos kustomi ois haussa niin kattelisin Kutsit myös, esim: http://www.nettimoto.com/moto-guzzi/california/1919001 Joku 48tkm ajettu 2002:nen California saattaa olla aika hyväkin ostos jos hinta on vielä noissa alle neljän tonnin kiemuroissa.

    Niille on oma fooruminsa (Gruppo Moto Guzzi), guzzistit vissiin voi neuvoa lisää minkä aikakauden pyörä on kannattava ostos käyttöpyöräksi. Näyttö- ja tallipyöräksihän ne on luullakseni kannattavia kaikki.
    Ruisku isolohko on varma ostos. Viimeisen polven (-98->) Tonti-runkoinen ruisku-Cali on hyvä ostos. Mittarissa komeilevat isotkaan kilometrit eivät näyttele suurta osaa kestävyydessä, niitä nämä kyllä kestävät.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  5. #35
    Mitens olis Yamaha Royal Star, V2 customin ulkonäkö, mutta V4 kone. Itsellä ei kokemusta, mutta kaveri kovasti kehunut ostostaan.
    Sachs 50cc 6x, Solifer SM 50cc -78 ... Vt750 - 06, FJR -07, VFR 1200 XC => KTM 1290 SAS />Alias/karivei
  6. #36
    Lainaa karivei kirjoitti Katso viesti
    Mitens olis Yamaha Royal Star, V2 customin ulkonäkö, mutta V4 kone. Itsellä ei kokemusta, mutta kaveri kovasti kehunut ostostaan.
    Mites noissa toi äänimaailma.
  7. #37
    Lainaa Kantsi kirjoitti Katso viesti
    Mites noissa toi äänimaailma.
    tulpat korvissa kuullostaa varmaan tuulenhuminalle?
    SE
  8. #38
    Lainaa Kantsi kirjoitti Katso viesti
    Mites noissa toi äänimaailma.
    Kyllähän v4 ja v2 kuulostaa erilaiselle, kumpikaan ei kuulosta rivineloselta. Ehkä en mieltäis tuota v4 koneen ääntä tyypilliseksi customin ääneksi, mutta on siinäkin oma hieno soundinsa. Omaan makuun tykkään kyllä.

    Itse en taas ole kovin innostunut v2 koneista, mutta tykkään v-nelosesta. Puolueellinenhan tämä mielipide on mutta niin ovat muutkin yllä olevat.

    En tiedä miten tankkausväli ahdistaa, mutta ainakin tuossa yamahassa on oikea bensatankki. Monessa customissa tuppaa olemaan limpparipullon kokoinen tankki ja tankkausvälit sitten sitä samaa luokkaa. Olen nyt ajellut 6 vuotta pyörällä, jossa on auton kulutus ja mopon tankki. Vähitellen alkaa nyppiä tuo lyhyt tankkausväli. Viime kesän norjan reissulla suurinta suunnittelua reissuun aiheutti asemien välit. Ne piti googlettaa huolella ja niistä piti myös pitää kiinni, ohi ei ole varaa ajaa 14 litran tankilla.

    Sanoisinko että käy ehdottomasti koeajolla ja kuuntelemassa jos pyörä muuten sattuu spekseihin.
  9. #39
    Lainaa xjrrrrräyh kirjoitti Katso viesti
    Kattelin että eipä pazkempi... https://www.youtube.com/watch?v=GRN_hp_Bksc
    Toki tällaisesta videosta, jossa esitellään Vance&Hinesseja, ei voi päätellä vakiovehkeen pörinöitä.
  10. #40
    Kun nyt äänimaailmakin on putkahtanut "valintakriteereiden joukkoon", pitää muistaaseuraava:

    "Papattimista" puhuttaessa, mihinkään muuhun laitteeseen ei tahdo kovalla
    yritykselläkään saada edes siedettävää HD-soundia.

    Jos hakee yksiselitteisesti vain "räkäistä soundia", kelvollinen jäljitelmäyritelmä voi
    olla jotenkin siedettävä.

    Jos taas hakusessa on (yleisimmistä pimppiputkistoista poiketen) vahva, mutta matalahko
    jyminä..... se on haettavissa oikeastaan vaan HD:stä.

    Makuasiat jyllää toki äänimaailmassakin, mutta sitä kunnollista "vyön alle" lyövää
    jyminää ei kiinanraudasta saa vanha Taika Jimikään, ei edes hypnoottisin elein.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  11. #41
    Niin,ei sitä hd-saundia oiken putkilla saa,se kun johtuu sytytysväleistä tuo hd;n "laukkakäynti" joka ne pultitkin irrottaa Miehekästä meteliä saa jos sitä haluaa,niin intikasta,shadowista ja mistä vaan,mutta sytytys monissa 360astetta ja seuraavaa 360 astetta,tasainen"kestävä käynti".Jossakin britti twineissä on kammen kulman laukkakäynnin suuntaan.Hd nykyään on lähentynyt tärinättömämpää käyntiä ja varmaan se osaltaan parantaa koneen kestävyyttä kohti japanin(ei mitään helvetin kiinanpyöriä,bone !) moottoreita,,,joku hd äijä voi vetää hernettä nenään,mutta keittoon ne kannattaa laittaa
    <p>keskiviiva rauhoittaa- - -riders on the storm</p>
  12. #42
    Lainaa tie kirjoitti Katso viesti
    Niin,ei sitä hd-saundia oiken putkilla saa,se kun johtuu sytytysväleistä tuo hd;n "laukkakäynti" joka ne pultitkin irrottaa Miehekästä meteliä saa jos sitä haluaa,niin intikasta,shadowista ja mistä vaan,mutta sytytys monissa 360astetta ja seuraavaa 360 astetta,tasainen"kestävä käynti".Jossakin britti twineissä on kammen kulman laukkakäynnin suuntaan.Hd nykyään on lähentynyt tärinättömämpää käyntiä ja varmaan se osaltaan parantaa koneen kestävyyttä kohti japanin(ei mitään helvetin kiinanpyöriä,bone !) moottoreita,,,joku hd äijä voi vetää hernettä nenään,mutta keittoon ne kannattaa laittaa
    Tuota... On "Jenkkirautaa", "Brittejä", muut eurooppalaiset on "merkkejä".... "Intian ihmeitä"....
    "ryssän vehkeitä"..... ja kaikki aasiasta, Japseja myöten, on "KIINANRAUTOJA"

    Ihan sama montako rengasta alla pyörii.

    Jokainen saa tuosta vetää sisäänsä mitä lystää... mistä lystää ja kuinka paljon lystää.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  13. #43
    No pääasia olis, että tulee kuulluksi. Sen tähden en voi koskaan ostaa sähköautoakaan.
  14. #44
    Vedetään vaikka pitkiä siivuja pitkäkeulalla,joka tehty kiinan tuolla puolen,mutta oikeasti pian kiinassa ja taiwanissa jne tehän varmaan bemariinki osia,valitettavasti,tosin hyvääkin laatua tulee sieltä,mutta pitkä matka japanin laatuun.Mulle on periatteessa kaikki merkit oikeita,on ne tehty sama missä mantereella,mutta aihioita vähän,eli mallit,mistä lähtee rälläköimään Mutta tämä nyt rönsyili,eli asian ytimeen,tuos joku tais mainita,että pienillä muutoksilla saa tilaa ja mukavuutta.Siihen kiinittäisin huomiota hankintavaihees,mitä olis helposti tehtävissä(itelle ei haittais suurempikin muutos rälläköintiä ja hitsausta myöten) motskariin;astinlautojen siirto,tanko,penkki.Astinlaudat on helpottaa puutumista,kun saa edes vähän koipia siirrettyä eri asentoon.Esim Intruder vl1500 sta saa kohtuu hintaan,mutta se lienee kuitenki pieni pitäkälle kuskille?Tekniikka siinä on kohtuu hyvä,pieniä "valuvikoja" mutta missäs pyörässä ne muotit olis täydelliset Asennetta tarvii kustomeissa monesti kun oiken pitkiä siivuja vuodesta toiseen ajaa,mutta pitääkös kaiken olla helppoa ja kevyttä vaan hyvän sään sallies?Ei,ei pidä.Ajakaa,keskiviiva rauhoittaa- - -
    <p>keskiviiva rauhoittaa- - -riders on the storm</p>
  15. #45
    Lainaa -Aki- kirjoitti Katso viesti
    Kawa VN:t on suosittuja matkapelejä kaksipäällä cruisinkiin, mutta näyttäs että ei tuolla rahalla saa kuin vanhoja puoltoistalitrasia , joita en taas suosittele itse ainakaan, vaikka oma peli olikin
    Akilta kysyisin, miksi et suosittele? Niitä 1500-1600ccm vuosilta 2002-2006 näyttäis olevan tarjolla.
    Itelläni oli aikanaan muistaakseni mallin 1988 VN 750ccm ja siinä oli kaikenlaista pientä ja isoa ongelmaa. Välillä käytiin yhdellä, välillä kahdella pytyllä. Käynnistys oli se ensimmäinen kompastuskivi. Lopuksi alkoi kiertokammen laakeri kilkattaa ja laitoin vehkeen vaihtoon. Pajalla käytettiin monesti, mutta ongelmista ei tunnuttu pääsevän eroon. Ajoasentokin oli aika kömpelö, vaikka siirtotapit laitoinkin. Ehkä näistä kokemuksista "viisastuneena" ajattelin katsella muita merkkejä. Tuosta on toki jo jonnin verran aikaa kulunut, joten ei kai ihan samaa laatua enää tehdä.
  16. #46
    joo uudemmat kawathan ihan hyviä pelejä.. noissa <2002 malleissa , ainakin 1500 classiceissa ja classic tourereissa oli sitä muovista öljypumpun ratasta. Muuten oma 1500 Classic oli ihan nami peli.. kyllä sillä lappia yms pörräs ihan mukavasti , eikä kaksi päällä kyyditettävää paljoa huomannut kyllä
    mutta sitten kun pihaan ajo C1800RT:n siihen Väinön viereen niin olihan se Kawa vähän pieni :/

    1600 ja 1700 classicit onkin sitten jo hyviä pelejä, en ole kuullut mittää ns.tyyppivikoja niistä, kuin ehkä sen että ne on kai ne laiskimmat isot customit, pois luettuna Mean Streakki mallit

    Uusista väinöistä en ehkä tykkää ajatukssta että akseliväliä on kutistettu, kärsii mielestäni ulkonäkö pahasti, ehkä tällä haetaan parempaa ajettavuutta, mutta ei sovi mun silmään , mutta nämä on näitä mielipideasioita
    ***
  17. #47
    Lainaa Kantsi kirjoitti Katso viesti
    Mallailin omaa 190cm varttani siihen. En tiedä miten mittojen tulisi olla, mutta silmääni ajoasento näytti suht hyvältä.

    Pyörä tulee pääasiassa omaan ajoon, mutta tarkoitus olisi kahdestaan tehdä viikonloppureissuja pitkin Suomea. Naisystävä ei aja kuin koemielessä korkeintaan, vaikka kortti onkin. Ja tuskin koskaan hankkii omaa pyörää. Nauttii vain minun kyydeistä!
    Kannattaa tietysti sitten vain itse mennä kokeilemaan miltä mikäkin pyörä tuntuu, ettei nyt pelkästään usko siihen mitä joku sanoo siitä kun on nähnyt jonkun ajavan ohi. Kun nyt tuo Dizzy sattuu olemaan juuri 190cm niin ohessa kuva hänestä tositilanteesta Intruder M1800R:n päällä vs. Cycle Ergo.
    Eihän siinä nyt aivan "lypsyjakkaralla olla", eikä jalat suoraan eteenpäin?


    Oleellista on ehkä se huomio, että ei pelkästään polvikulma, vaan myös lantion kulma ja hartioiden muuttuu. Itse kun olen (170cm) ajanut ko. pyörällä niin ylettääkseni stongaan nojaan tietenkin eteenpäin aika paljon enemmän. Että kuva on silloin hiukka eri näköinen!
    Ja silloin kun siinä oli apehanger-stonga niin minulla oli kädet ylöspäin, mutta omistajalla paljon mukavammassa kulmassa. Kun se ulottuvuuskin on siis hiukka eri...

    En nyt hirveä paljon ole kyydissä ollut (kun ajan omalla pyörälläni) mutta kyllähän tuossa on mukava kyytiläisen istua, ainakin verrattuna joihinkin pikkuhousunsuojankokoisiin HD-penkkeihin. (toki niitäkin on varmaan erilaisia mallista riippuen)

    Vielä on pakko sanoa, että kun en itse millään muotoa ole koskaan ollut customeista kiinnostunut, niin kyllä juuri tämä malli on ihan törkeen tyylikäs. Ja jumaleissön sitä vääntöä, onhan sillä ajaminen kyllä elämys mikä on jäänyt lähtemättömästi mieleen, ja äänistä puheen ollen myöskin matala murina...! Ja elämystähän tässä harrastuksessa pitää olla, ehkä kannattaa sijoittaa kerralla se hiukka enempi, ettei jää harmittamaan jos rukissa ei ole tarpeeksi onkaa?
    ...
  18. #48
    Tuossa Dizzyn setupissa kun "tapit" olis noin 5 cm alempana ja edempänä,
    värkki olis ihan eri tavalla jalkojen välissä.

    Oli "tyyli" mikä tahansa, se on vaan hassu juttu kun istahtaa jonkun
    selkään (vaikio), siinä tulee ihan saman tien kylmä "hylky"....
    tai ajatus siitä, että joo.... tästä sais kyl hyvän järkevällä vaivalla.

    Joissain harvoissa peleissä, tyylistä riippumatta, pääsee heti toteamaan....
    Tää olis tältä osin tässä... riippumatta siitä kiinnostaako laite muuten
    niin että siitä olisi varteenotettavaksi kumppaniksi.

    Ergonomia yksilötasolla on monissa yhteyksissä niin totaalisen kadoksissa oleva
    juttu, että "paskaa" on jo opittu pitämään normina kun ei paremmasta ole tietoa.

    Eri mittainen /mittasuhteinen kroppa kun huutaa armotta "omaa optimia"
    niissä puitteissa ja tyyleissä missä milloinkin mennään.

    Scootteri on oikein oiva esimerkki. Näppärä kulkine kaupungissa ja
    pikku pyrähdyksiin......

    Heti kun sillä vähänkin pitää "ajaa", niin taas viedään... "lypsyjakkaralla lypsyjakkaraa" .
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  19. #49
    Palataanpa tähän aiheeseen taas. Olen iskenyt silmäni erääseen VN1500 Classic Toureriin. Vuosimalli on 2001. Kuinka luotettava peli se on. Tuosta muovisesta öljypumpun rattaasta on ollut puhetta. Onko tietoa onko se vielä tässä mallissa vai onko jo metallinen? Entä jos on muovinen, mitä mulla on odotettavissa?
    Entä onko tän aikakauden Kawat jo karsineet pikkuvikansa pois. No ei ne isotkaan mukavia ole. Tämä ainakin näyttäisi silmään olevan kahdelle pitkälle hyvä peli.
    http://www.nettimoto.com/kawasaki/vn/1984118
  20. #50
    Kawasta en tiedä mitään, enkä customien ajoasennoista, mutta äänistä ehkä jotakin:

    Jos HurliDurlin äänimaailmaa kaivataan, suosittelisin tutustumaan seuraaviin pyöriin:

    Yamaha XV1600 https://www.youtube.com/watch?v=78wqt4r5q84

    Yamaha Warrior 1700 https://www.youtube.com/watch?v=kQy8uTdkI54 . Sama moottori samoilla jumalaisilla äänillä löytyy MT-01:stä. Mielestäni paremmat soundit kuin HD:n sportster 1200:ssa, isompin en ole päässyt ajamaan.

    tai aiemminkin mainittu Honda VTX1300 https://www.youtube.com/watch?v=Ph1lJtR34EU . VTX1800:ssa on sitten V-twinistä huolimatta erilainen moottorikonstruktio ja äänet todella nuhaiset verrattuna pienempimoottoriseen malliin.

    Kaikkien pitäisi mahtua kohtuullisesti käytettyinä 8000e budjettiin.

    Toivottavasti sopiva pyörä löytyy
    Nykyinen: MT-01 (taas )
    Ex: Street Triple, F800R, MT-01, HD 1200R (kahdesti o.O), DL650, R1100S, CB500
  21. #51
    Kawoissa tuli metallinen öljypumpun ratas 2001 vuonna...

    tarkistaisin tuon ennen ostamista, harvemmin ne kai pamahtaa, mutta stressiä vähemmän jos kytkinkopan takaa pilkistääkin metallinen ratas

    Kawat on kai vaan ne rauhallisimmat isot kustomit.. mutta hyvin omakin pelitti ja kaksi päällä meni
    ***
  22. #52
    Lainaa -Aki- kirjoitti Katso viesti
    Kawoissa tuli metallinen öljypumpun ratas 2001 vuonna...

    tarkistaisin tuon ennen ostamista, harvemmin ne kai pamahtaa, mutta stressiä vähemmän jos kytkinkopan takaa pilkistääkin metallinen ratas

    Kawat on kai vaan ne rauhallisimmat isot kustomit.. mutta hyvin omakin pelitti ja kaksi päällä meni
    Nykyinen omistaja ei osannut sanoa kumpi siellä on. Onkohan sillä merkitystä, että on Tourer. Vai tuliko yhtäaikaa kaikkiin malleihin?
  23. #53
    on noita suomessa hajonnut muutamissa ainakin, tourereita oli juuri

    Kawa Mean Streakissä tais olla aina metallinen, muihin classic/classic tourer(mallisto oli kai 1996-2004) tuli tuo metalinen vasta 2001 tienoilla. EIpä tuo nyt ihan mahdoton homma ole purkaa oikea poski auki niin näkee rattaan mallin. etuputki ja astinlautaa joutuu vaan purkaa, ainakin perus Classicissa näin oli.

    kilometrejä kyllä tuossa mun silmään liian vähän...
    ***
  24. #54
    Kilometrejä selitettiin ajanpuutteella ja sillä, että vaimon sairastelu lopetti yhteisen harrastuksen ja ajot on jääneet. Noilla kilometreillähän tuo on kuin uusi peli.
    Kuinka varmatoimisia nämä on? Mulla on kauhukuva omasta -86 pikkuväinöstä, mutta ajat on siitä varmasti muuttuneet. Positiivisia kommentteja löysin netistä kyllä paljon.
  25. #55
    Honda Shadow VT1100 yksi vaihtoehto, vääntöä yhtäpaljon kuin 1400:sissa Intikoissa ja kauniimpi kuin perus Intikat.
    <p>Suzuki Intruder</p>
  26.  
  27. #56
    Lainaa Kantsi kirjoitti Katso viesti
    Kilometrejä selitettiin ajanpuutteella ja sillä, että vaimon sairastelu lopetti yhteisen harrastuksen ja ajot on jääneet. Noilla kilometreillähän tuo on kuin uusi peli.
    Kuinka varmatoimisia nämä on? Mulla on kauhukuva omasta -86 pikkuväinöstä, mutta ajat on siitä varmasti muuttuneet. Positiivisia kommentteja löysin netistä kyllä paljon.
    [mielipide] ... 1500/1600 classic toureriin loppui komeiden väinöjen elinkaari ... [/mielipide]
    ***
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12