Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 42:een 42:sta
  1. #31
    Kyl se taitaa tuo kaaperi lähteä tilaukseen kun tästä kotio pääsen. Sen verta monta arvostelua nyt lukenut eilen illalla ja tänään aamupäivällä että melko hyvä kuva siitä mistä jotkut rutisee ja miksi, itse en näe näitä asioita kynnyskysymyksiksi. Ainoa mikä itseä korpeaa on venttiililäpän puuttuminen leukasuojan räppänästä mut kaipa sen voi vaikka teipata kiinni jos liikaa puhaltaa

    Tokko kauheesti tänä syssynä enää ajelen mut jonkun testilenkin tehnen kunhan saapuu niin voi sitten jokusen sanan yrittää pohdiskella.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  2. #32
    Karavanaamari suopo:n avatar
    Moderaattori
    Liittyi Mar 2008
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Bone kirjoitti Katso viesti
    Tiedä sitten, miten tuo Sunax istuu/toimii Shoein "aurinkolasien" mekanismien/muotoilun kanssa.
    Tämä minuakin mietityttää,
    WebBikeWorldin Sunax arvosteluissa oli että ei sopisi, mutta olisi kiva kuulla kokoemuksia jos joku kokeilee
    Absit iniuria verbis, te absolvo....no eikä
    KTM Super Adventure 1290 -2015
    Exät FJR-2009, FJR-2004, Honda VF1100C-1984, Suzuki DR650
  3. #33
    Niin täälä oli joillakuilla Cabergin kypäriä? Mun Nolan N90 on kokoa XL, jonka pitäisi tarkoittaa 61-62 ja se on mulle just täsmälleen oikeen kokoinen, kuitenkin nauhamitalla päänympärys on vain 58cm. Cabergin koot menee M 57/58 L59/60 XL 61/62. Uskallanko tilata ämmän vai pitäskö ottaa ällä?

    EDIT: ei malttanu, tilasin ämmän, saahan sen vaihtaa ilmatteeks jos se on pieni josta syystä tilasin suomesta, liekö tuota ois mualimalta saanu sen halvemmalla muutenkaan...
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  4. #34
    ...ja tänään kiitutti kusti uudelle innokkaalle omistajalle mattamustan Tourmaxin! Äsken otin boksista, yritän jotain alkutunnelmia raapustella hiukka myöhemmin.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  5. #35
    Lainaa shyhander kirjoitti Katso viesti
    En tiedä riippuuko se kypärän visiiristä, mutta ainakaan omalla Arai:lla mä en pysty ajamaan polaroiduilla aurinkolaseilla. Johtuu siitä, että kun visiiri on kaareva, niin se itsessään jollaintapaa vissiiin "polaroi" tms. sitä valoa riippuen kaarevuuden kulmasta…… öööö… siis tarkoitan että riippuen mihin suuntaan silmillä katsoo, sivulle vai eteen. Käytännössä mulle kävi niin että hieman sivulle (esim vasen) katsottaessa vasemman puolinen silmä sai huomattavasti erilailla polarisoituneen kuvan kuin oikea silmä, mikä katsoo enempi visiirin keskeltä verrattuna vasempaan silmään. Ja tilanne muuttuu koko ajan kun katse vaeltaa sivulta toiselle. Yksinkertaisesti aivot menee solmuun kun kumpikin silmä saa erilaisen kuvan toiseen verrattuna ja jatkuvasti muuttuen. Vois helpottaa jos ei liikuttais silmiä vaan kääntäis vaan päätä.
    Saattaa johtua hieman visiirin valmistusmenetelmistä, miten se polarisoi valoa. Muistelisin fysiikan labroissa aikanaan, miten muovin eri jännitystiloja määriteltiin polarisoitumisen perusteella. Voihan olla, että visiirin reuna-alueilla on hieman vääntöjännitystä, jolloin se alkaa polarisoimaan saapuvaa valoa.

    https://fi.wikipedia.org/wiki/Kahtaistaittuminen
  6. #36
    NO "Rekkamasa" miten se koko juttu meni. Kinnostaisi meinaan myös tämä potta , mutta tarttis tietää toi kokojen vertaaminen vs. Nolan. Kuka myy Suomessa tätä pottaa ?
  7. #37
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  8. #38
    Lainaa xs2jammu kirjoitti Katso viesti
    NO "Rekkamasa" miten se koko juttu meni. Kinnostaisi meinaan myös tämä potta , mutta tarttis tietää toi kokojen vertaaminen vs. Nolan. Kuka myy Suomessa tätä pottaa ?
    Sen verran tähänkin kohtaan ensikäden tietoa, että mun 14-vuotiaalla on Nolan N86 ja nyt tuo Cabernet Sauvignon. Molemmat on kokoa M mutta Caberg on jo uutena ihan pikkuisen tilavampi, ainakin poskien kohdalta.

    Sumeko myi sitä hintaan 149€ ja kun tilaaminen ja palauttaminen on ilmaista, tilattiin se kokeeksi. Poika tykkäs heti ja potta maksettiin pois saman tien. Hyvä Sumeko...!
    KTM Duke
    Ex:BMW K1600GTL, Moto Guzzi 1400 California Touring, BMW R1200RT, BMW F650GS, BMW F650 Funduro, Yamaha RD125LC
  9. #39
    Teiltä kellä Tourmaxeja on niin kysyisin, että saako siinä lipan säädettyä niin alas että sillä voi oikeasti varjostaa matalalta paistavaa aurinkoa? Kuvissa näyttää olevan aika ylhäällä. Ostin aikanaan Arain TX:n juurikin tätä tarkoitusta varten. Siinä vaan en ole saanut visiiriä toimimaan toivomallani tavalla (huurtuu tai menee vettä väliin tms.).
  10. #40
    Lipan kulmaa ei tietääkseni voi muuttaa, itselleni se ainakin on valmiiksi ihan hyvässä kulmassa.
    Omituisten Otusten Kerho
    Yamaha GTS 1000 '93
    Cagiva Mito Evo2 4t turbo-projekti '05
    Ex:Bashan BS200-S7 `07 katumönkkäri
    Ex:Benelli Tornado TRE Novecento '06
    Ex:Triumph Daytona 955i DSSA `02 fighter
    Ex:Honda CBR 600F2 '91
  11. #41
    Lainaa Timo57 kirjoitti Katso viesti
    Teiltä kellä Tourmaxeja on niin kysyisin, että saako siinä lipan säädettyä niin alas että sillä voi oikeasti varjostaa matalalta paistavaa aurinkoa? Kuvissa näyttää olevan aika ylhäällä. Ostin aikanaan Arain TX:n juurikin tätä tarkoitusta varten. Siinä vaan en ole saanut visiiriä toimimaan toivomallani tavalla (huurtuu tai menee vettä väliin tms.).
    Samaa katselin, lippa näyttäis olevan aika ylhäällä... Vaikka sittenhän sen vasta tietää kun käy syysiltana ajelulla. Liian ylhäällä olevan lipan takia laitoin aikoinaan Shoein hornetin kiertoon, sen jälkeena TX3 on toiminut loistavasti jo useamman vuoden. Mutta olishan tollanen avattava lippamalli kyllä aika huikea, pakko kyllä katsastaa viimeistään messuilla.
    Viimeksi muokannut: s&s; 06.12.2015 klo 16:09.
  12.  
  13. #42
    Mites tommonen super-visor-tyyppinen lippa joka ilmeisesti kiinnitetään visiiriin kiinni? Rakenna huurusmies sellainen kokeeksi niin sit tehään toisetkin jos pelaa. Ei varmaankaan sellaisen kanssa kannata paljon ajaessa lentokoneita katella , muutoin saattaisi olla hyväkin.
    http://www.super-visor.com
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12