Suunnitelmissa olisi ensi keväänä lähteä noin 1 viikon mp-lomalle Sauerlandin alueelle. Olen ollut aikaisempina vuosina Harzin alueella ja nyt vaihtelu voisi olla paikallaan. Kun on vain lyhyt loma-aika käytössä niin ko. alue on helposti saavutettavissa Travemundestä käsin. Eli 5 päivää alueella ja edestakaisin Travemundeen.
Onko kenelläkään kokemuksia hotelleista/mp-majapaikoista joita voi suositella? Netistä kyllä löytyy nippu ko. paikkoja, mutta aina on hyvä jos kuulee kokemuksia itse vierailijoilta.
Tikru 2010
Kaikkihan menee aina pää punaisella alpeille maksoi mitä maksoi kun ennen sitä ei kuulemma ole mitään. Hienoa huomata että kaikki eivät ole samaa mieltä. Itse huomasin että ei ole tuolla ole tullut pyörittyäkään joten ei minusta mitään apua ole. Kuitenkin odotan mielelläni mitä muut kommentoivat ja sitten aikanaan sitä kaikenkattavaa matkaraporttia alueesta. Jos vaikka itsekin tuonne suunnistaisin.
Kun kumminkin olet aluetta kuitenkin kovasti googlettanut niin oletko itse löytänyt mielenkiintoisia kohteita?
Ducati Streetfighter V4 -2021
Olen liian vanha ajaakseni tylsillä moottoripyörillä.
Siis tuo https://www.google.fi/maps/place/Sau...!5m1!1e4?hl=fi
jos sama seutu kunta niin dortmund-marburg välineri variatiota ajellut aluaeen halki samoin kasel-köln
päivän ajellut alueen pikku teitä ja illaksi noiden isompien kylien lähelle niin ei ole tarvinnut majoitusten etukäteis varausten kanssa aikatauluja säätä "pysty" mestästä löytyy yleensä viellä illallakin helposti majoitusat
Ihan mukavaa seutua.... myös ajella.
Hartzin oloinen alue, miksei Eiffelinkin.
Parilla reissulla stopattu.... oliko Winterberg...
Ihan kiva, normi "kesäkylä" jossa kompakti
keskusta palveluineen ja kylähän on itse asiassa
jonkinlainen "sporttikeskus".
Majoitusten suosittelu on vähän kuin
"morsiaimen kauppaaminen".
Yhden hyvä on toisen "ihan perseestä".
Alue on ylipäänsä sääolojen suhteen sellainen,
että talven tulo on mitä sattuu ja talvi samaa lajia.
Kevällä maastofillaroijat ja patikkaporukka aloittaa
kautensa.... helmikuussa tai Vappuna.
Korkeutta löytyy sen verran, että kesäkelissäkin
saattaa epävakaisena aikana "keräillä kuuroja".
Mut joo.... Ihan hyvä setti tuo viikon pyörähdys jos
vaan kelit natsaa.
Viikonloppuina taitaa olla sama vaiva kun muuallakin
Gynttereiden vetomestoilla..... GESTAPO VÄIJYY.
Racin`with the wind....
Freedom !
That`s what it all about.
Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY