Kyllä, olen mukana.
Kiinnostaa mutta en uskalla luvata.
Tuskin lähden mukaan.
Mukana ollaan!
Tänään haettu kolmen päivän lippu...
Kai me Turusta joku letka laitetaan pystyyn...?
Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.
Idea:
Nyt kun se yksi hotelli vallataan, niin halpa mainostemppu on roikotella Orgin lippuja ikkunoista.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Hehkutetaanpa taas tätä reissua...
2 kuukauden päästä (noin) ollaan Imatralla todistamassa suomalaisen ratamoottoripyöräilyn toistaiseksi suurinta tapahtumaa.
Samalla tehdään historiaa mahtiyhdistyksemme hotellin valloituksesta.
Niille onnekkaille jotka ehtivät varata .ORG!-majoituksen löytyy kämppäkaveri tämän ketjun toisesta viestistä:
http://www.moottoripyora.org/keskust...es-Imatra-2016
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
Tulipa tässä mieleen, en varmaan ollu eka mutta..., oisko Imatralle lähössä jokunen letkamuodostelma? Voisin siihen pk-seudun tikkarivauhtiseen ilmottautua mukaan, ni ei tartte ihan lounerina huristella perilleOnhan mulla navi, mut ryhmässä hauskuus tiivistyy
![]()
GSR750
ex.Z800
ex.ER6n
Moottorimarssin autolla suorittaville sellainen vinkki, että ainakin pätkä Taavetista Lappeenrantaan on yhtä tietyömaata. Saattaapi ruuhkautua.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
MYYDÄÄN! Valitettavien sattumusten vuoksi joudun luopumaan ajatuksesta lähteä Imatralle. Myyn siis org!-majoituksen koko viikonlopulle listahinnalla 120 €. Nyt siis org! jäsenelle erinomainen tilaisuus päästä mukaan, jos sattumalta on jäänyt harmittamaan, että ei ollut ajoissa liikkeellä.
Kaupat tästä tehty.
Viimeksi muokannut: Tirli; 05.08.2016 klo 08:48.
Honda CBR 1100 XX
ex XL 700 V Transalp
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
"The only easy day was yesterday."
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
Onko muita letkoja lähdössä Imatralle kuin tuo touring letka? Whiterabbit jo kyselikin ja itselläkin olisi kiinnostusta letka muodostelmassa etenemiseen kohti kohdetta jos vauhti olisi esim. hesan hitaat luokkaa.
Honda vfr750 vm.1996
Honda cb 450 Vm.1971
Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
Ex.Yamaha R6 vm.2000
Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
Ex.kawa ltd 450 vm.1985
Minä, Marko & Sami*** ollaan lähdössä Turusta, mutta sopivan oikomisen seurauksena varmaankin jo aika aikaisin perjantaina.
*** varauksella: vehkeet voi räjähtää milloin vain
02 Mille R
Viimeksi muokannut: riisor; 05.08.2016 klo 10:56.
Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään
>> PK-letkaohje <<
>> Veturin vinkit <<
Ducati SFV4S
Melkoiset bileet luvassa, mukana mm. Eppu Normaali.
http://www.ticketmaster.fi/event/ima...lippuja/181187
Kai se on mentävä mukaan...
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
No mä ainakin meen Eppuja katsomaan myös.
Sabrina Koska ne tissit
Hallitusaktiivi,EVP
Honda CBR1000F 1991
Toyota Celica 1990
Toki veturi määrää tahdin, mutta kyllä tossa hitaat ja touring letkassa kuitenkin mielestäni selvä ero. Cb450 pysy hitaiden matkassa ja touring vauhdissa en pysyny perässä gsx750f:llä, toki kyseessä oli mun eka touring letkailu, vika tietty voi olla kuljettajassakin, mutta tällä erää väitän syyksi letkojen vauhtieron.
Honda vfr750 vm.1996
Honda cb 450 Vm.1971
Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
Ex.Yamaha R6 vm.2000
Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
Ex.kawa ltd 450 vm.1985
ZX-9R -95
Ex YZF 750 R -95
Ex FZR 1000 -92
Ex FZS 600 -01
Ex XJ 900F -93
Ex XJ 600 S Diversion -96
Kukahan nää mutkat oikein määrää..
Voi hyvinkin olla, että TouRingit alkaa olla melko reipas vauhtisia. En ole juurikaan niihin osallistunut johtuen osin niiden kohtuullisen pitkistä ajomatkoista.
Hitaissa mennään ainakin mun mielestä sopivaa vauhtia, jolla matka taittuu. Tikkariletkaa tuonne ei taida tulla matkan pituudesta johtuen. Sellaisella nopeasti suunnitellulla mutkareitillä pituutta Vantaalta Imatralle 319 km ja aikaa siihen palaa 4h37min !!! Ja tämä ilman taukoja.
Katotaan mitä tässä vielä kehittyy. Hitaiden letka saattaa olla ihan mahdollinen.Ja toivotaan, että kaikille löytyy sopiva vauhtinen letka eikä tarvii yksin ajella.
![]()
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
Viimeksi muokannut: Go-Za; 06.08.2016 klo 08:53.
BMW G650XChallenge
gozamite-blogi
En vaan ole ehtinyt kovin monelle letkalle osallistua, johtuen noista duunijärjestelyistä, josta syystä ei ollut tiedossa millaisia vauhteja nykyään mennään. Melko pitkä matka mainaan tuolta Haminasta lähtöpaikoille.
Ja viikonloput olen yrittänyt pyhittää perheelle, joka on nähnyt mua viimeisen vuoden aikana melko vähän. Toisaalta, nyt on ollut "rauha maassa"
PS: Onhan kaikki jo ladanneet Imatran ajojen tulospalvelusovelluksen, niin tietää missä mennään kisojen aikana :
http://www.imk.fi/2016/fi/imatranajo...en-sujuvuutta/
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
Tutkiskelin noita reittikarttoja ja mutkapätkiä etc mutta en keksinyt mitään järkevän oloista jatkoa kouvolasta eteenpäin näin äkkisältään, tarkoitus oli ajella Järvenpäästä -Myrskylä -Artjärvi sit kutostielle.
Mitens siitä jatkot eteenpäin?
Saa tarjota vinkkejä, ajon olis tarkoitus tapahtua joko torstaina Lappeenrantaan ja siitä perjantaina perille tai sit perjantai aamusta körötellen perille asti.
Ei taidolla vaan tuurilla.