Katso äänestykset tulokset: Mukaan Imatralle?

Äänestäjät
155. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • Kyllä, olen mukana.

54 34,84%
  • Kiinnostaa mutta en uskalla luvata.

90 58,06%
  • Tuskin lähden mukaan.

11 7,10%
Sivu: 8 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 211:stä 240:een 345:sta
    Lippu hankittu ja majoitus maksettu. Imaaatralle
    GSR750
    ex.Z800
    ex.ER6n
    Mukana ollaan!

Tänään haettu kolmen päivän lippu...

Kai me Turusta joku letka laitetaan pystyyn...?
    Historia opettaa vain sen, ettei historiasta koskaan opita mitään.
    Lainaa Tuffa kirjoitti Katso viesti
    Liput ajoihin ostettu 3xVIP

Vaimon kanssa jaetaan huone, mutta haluisiko joku tuon mun nuorimman pojan huonekaveriksi?
    Mun kämppikseks saa tulla, hyvä vaan et kaik mahtuu
    GSR750
    ex.Z800
    ex.ER6n
    Lainaa WhiteRabbit kirjoitti Katso viesti
    Mun kämppikseks saa tulla, hyvä vaan et kaik mahtuu
    Kiitos mutta vanhin poika innostui sittenkin lähtemään ja pojat jakavat huoneen.
    Eivät vaan infonneet minua että olisin älynnyt päivittää tilannetta tänne.
    Lainaa Tuffa kirjoitti Katso viesti
    Kiitos mutta vanhin poika innostui sittenkin lähtemään ja pojat jakavat huoneen.
    Eivät vaan infonneet minua että olisin älynnyt päivittää tilannetta tänne.
    Hyvä että löyty tuttua seuraa, ei jänskätä niin paljo vaikka tapahtumassa varmasti paljon virtaa ja kihelmöintiä riittää
    GSR750
    ex.Z800
    ex.ER6n
    Orgin Keulahahmo JMH:n avatar
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Idea:

Nyt kun se yksi hotelli vallataan, niin halpa mainostemppu on roikotella Orgin lippuja ikkunoista.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Hehkutetaanpa taas tätä reissua...

2 kuukauden päästä (noin) ollaan Imatralla todistamassa suomalaisen ratamoottoripyöräilyn toistaiseksi suurinta tapahtumaa.
    Samalla tehdään historiaa mahtiyhdistyksemme hotellin valloituksesta.

Niille onnekkaille jotka ehtivät varata .ORG!-majoituksen löytyy kämppäkaveri tämän ketjun toisesta viestistä:
    http://www.moottoripyora.org/keskust...es-Imatra-2016
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
    Tulipa tässä mieleen, en varmaan ollu eka mutta..., oisko Imatralle lähössä jokunen letkamuodostelma? Voisin siihen pk-seudun tikkarivauhtiseen ilmottautua mukaan, ni ei tartte ihan lounerina huristella perille Onhan mulla navi, mut ryhmässä hauskuus tiivistyy
    GSR750
    ex.Z800
    ex.ER6n
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Moottorimarssin autolla suorittaville sellainen vinkki, että ainakin pätkä Taavetista Lappeenrantaan on yhtä tietyömaata. Saattaapi ruuhkautua.
    02 Mille R
    Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
    Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
    Tulipa tässä mieleen, en varmaan ollu eka mutta..., oisko Imatralle lähössä jokunen letkamuodostelma? Voisin siihen pk-seudun tikkarivauhtiseen ilmottautua mukaan, ni ei tartte ihan lounerina huristella perille Onhan mulla navi, mut ryhmässä hauskuus tiivistyy
    Tikkari vauhti saattaa olla loppumatkasta suositeltu kaikille saapuville jos vanhat merkit moottoriurheilu tapahtumien yhteydessä pidettäviin nopeusvalvonta talkoisiin pitävät paikkansa.
    Ei taidolla vaan tuurilla.
    MYYDÄÄN! Valitettavien sattumusten vuoksi joudun luopumaan ajatuksesta lähteä Imatralle. Myyn siis org!-majoituksen koko viikonlopulle listahinnalla 120 €. Nyt siis org! jäsenelle erinomainen tilaisuus päästä mukaan, jos sattumalta on jäänyt harmittamaan, että ei ollut ajoissa liikkeellä.

Kaupat tästä tehty.
    Viimeksi muokannut: Tirli; 05.08.2016 klo 08:48.
    Honda CBR 1100 XX
    ex XL 700 V Transalp
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa Tirli kirjoitti Katso viesti
    MYYDÄÄN! Valitettavien sattumusten vuoksi joudun luopumaan ajatuksesta lähteä Imatralle. Myyn siis org!-majoituksen koko viikonlopulle listahinnalla 120 €. Nyt siis org! jäsenelle erinomainen tilaisuus päästä mukaan, jos sattumalta on jäänyt harmittamaan, että ei ollut ajoissa liikkeellä.
    Hep, av, yv ja mitä näitä on. Tää mulle.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
    Lainaa riisor kirjoitti Katso viesti
    Hep, av, yv ja mitä näitä on. Tää mulle.
    Sorry viive. Nyt on yv vastattu.
    Honda CBR 1100 XX
    ex XL 700 V Transalp
    TouRinki lähtee letkamuodostelmassa Imatralle Pe-aamupäivällä. Valitettavasti emme etene tikkaria...
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Poistettu
    Lainaa Go-Za kirjoitti Katso viesti
    TouRinki lähtee letkamuodostelmassa Imatralle Pe-aamupäivällä. Valitettavasti emme etene tikkaria...
    Olen vannoutunut letka-ajeluiden kiertäjä ja onnistunut kaikki kokkarit tms kiertämään varsin kaukaa jo parikymmentä vuotta. Mutta kysytään nyt kuitenkin mistä ja moneltako tämä lähtee.
    Kouluttajan retale Knaku:n avatar
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Jaahas, jaahas. Tämä täytyy laittaa korvan taakse. Jahka muiden liikkumiset ja välineet selviää, niin vahvistetaan ilmottautuminen. Mä tuun joka tapauksessa mopolla, kun sunnuntaina siirryn suoraan tuonne Haminaan duunikämpälle.
    "The only easy day was yesterday."
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Saa nähä tuunko letkassa -riippuu saanko telineet mopoon, tai kamera sun muut rojut jonkun kyytiin, vai otanko vaan kylmän viileesti rollan alle ja tuun sillä. Noo.. eiköhän noi yksityiskohdat selviä tuohon perjantaihin mennessä
    Yamaha Diversion600 -00, Kawa ZR-7S -02, Honda CBR1100XX -00, Busa -03, Fireblade 1000RR -04, Honda CBR1100XX -99, Busa -07, Busa -12, Busa -05.
    ”Hovikuvaaja”. Kuvia Motorg ry.:n ratapäiviltä : https://www.flickr.com/photos/holtsu/albums
    Onko muita letkoja lähdössä Imatralle kuin tuo touring letka? Whiterabbit jo kyselikin ja itselläkin olisi kiinnostusta letka muodostelmassa etenemiseen kohti kohdetta jos vauhti olisi esim. hesan hitaat luokkaa.
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
    Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
    Liittyi Jul 2010
    Eksyneen Kylässä
    MotOrg ry jäsen
    Minä, Marko & Sami*** ollaan lähdössä Turusta, mutta sopivan oikomisen seurauksena varmaankin jo aika aikaisin perjantaina.

*** varauksella: vehkeet voi räjähtää milloin vain
    02 Mille R
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa rodder kirjoitti Katso viesti
    Onko muita letkoja lähdössä Imatralle kuin tuo touring letka? Whiterabbit jo kyselikin ja itselläkin olisi kiinnostusta letka muodostelmassa etenemiseen kohti kohdetta jos vauhti olisi esim. hesan hitaat luokkaa.
    Kyllähän sinne varmaan tulee letka raapaistua, jos vaan keli on kohdallaan. Tuskin kuitenkaan hidastellaan, menee muuten koko päivä..
    Viimeksi muokannut: riisor; 05.08.2016 klo 10:56.
    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

>> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

Ducati SFV4S
    Melkoiset bileet luvassa, mukana mm. Eppu Normaali.
    http://www.ticketmaster.fi/event/ima...lippuja/181187

Kai se on mentävä mukaan...
    Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
    Team Green
    No mä ainakin meen Eppuja katsomaan myös.
    Sabrina  Koska ne tissit
    Hallitusaktiivi,EVP
    Honda CBR1000F 1991
    Toyota Celica 1990

Lainaa BANDIT-R kirjoitti Katso viesti
    No mä ainakin meen Eppuja katsomaan myös.
    Sabrina  Koska ne tissit
    Muista ottaa kannu delvacia myös mukaan koska välittämistähän löytyy riittävästi
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Nää vauhdit on siitä mielenkiintoisia, että veturistahan toi aina on kiinni paljonko on hitaiden vauhti vs TouRing...

Veikkaan että kohtuu samoja vauhteja ajelevat
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Nää vauhdit on siitä mielenkiintoisia, että veturistahan toi aina on kiinni paljonko on hitaiden vauhti vs TouRing...

Veikkaan että kohtuu samoja vauhteja ajelevat
    Toki veturi määrää tahdin, mutta kyllä tossa hitaat ja touring letkassa kuitenkin mielestäni selvä ero. Cb450 pysy hitaiden matkassa ja touring vauhdissa en pysyny perässä gsx750f:llä, toki kyseessä oli mun eka touring letkailu, vika tietty voi olla kuljettajassakin, mutta tällä erää väitän syyksi letkojen vauhtieron.
    Honda vfr750 vm.1996
    Honda cb 450 Vm.1971
    Ex.Kawasaki zx6r kilvetön
    Ex.Yamaha R6 vm.2000
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1990
    Ex.yamaha xj900 diversion vm.1997
    Ex.Suzuki gsx750f vm.1989
    Ex.kawa ltd 450 vm.1985
    Toki veturi määrää tahdin, mutta kyllä tossa hitaat ja touring letkassa kuitenkin mielestäni selvä ero. Cb450 pysy hitaiden matkassa ja touring vauhdissa en pysyny perässä gsx750f:llä, toki kyseessä oli mun eka touring letkailu, vika tietty voi olla kuljettajassakin, mutta tällä erää väitän syyksi letkojen vauhtieron.
    Minusta tuo tourinkivauhti ei ole kovinkaan mahdotonta ellei vauhti ole noussut huomattavasti parissa vuodessa.
    Epäilen että kyse oli ekan kerran ajosta kiinni, käsittääkseni tikkarista samat alvit kuin hitaissa suurinpiirtein.
    ZX-9R -95
    Ex YZF 750 R -95
    Ex FZR 1000 -92
    Ex FZS 600 -01
    Ex XJ 900F -93
    Ex XJ 600 S Diversion -96
    Kukahan nää mutkat oikein määrää..
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    Voi hyvinkin olla, että TouRingit alkaa olla melko reipas vauhtisia. En ole juurikaan niihin osallistunut johtuen osin niiden kohtuullisen pitkistä ajomatkoista.

Hitaissa mennään ainakin mun mielestä sopivaa vauhtia, jolla matka taittuu. Tikkariletkaa tuonne ei taida tulla matkan pituudesta johtuen. Sellaisella nopeasti suunnitellulla mutkareitillä pituutta Vantaalta Imatralle 319 km ja aikaa siihen palaa 4h37min !!! Ja tämä ilman taukoja.

Katotaan mitä tässä vielä kehittyy. Hitaiden letka saattaa olla ihan mahdollinen. Ja toivotaan, että kaikille löytyy sopiva vauhtinen letka eikä tarvii yksin ajella.
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

Lainaa Raaseri kirjoitti Katso viesti
    Olen vannoutunut letka-ajeluiden kiertäjä ja onnistunut kaikki kokkarit tms kiertämään varsin kaukaa jo parikymmentä vuotta. Mutta kysytään nyt kuitenkin mistä ja moneltako tämä lähtee.
    Aamu pv klo 11.00 olis lähtö! Laitan kutsun heti maanantaina 8.8.
    Lainaa Knaku kirjoitti Katso viesti
    Voi hyvinkin olla, että TouRingit alkaa olla melko reipas vauhtisia.
    Pikemminkin mennään vähän hitaampaa kuin Hesan H:lla...
    Viimeksi muokannut: Go-Za; 06.08.2016 klo 08:53.
    BMW G650XChallenge
    gozamite-blogi
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jun 2012
    Kirkkonummi
    MotOrg ry jäsen
    A

Pikemminkin mennään vähän hitaampaa kuin Hesan H:lla...

En vaan ole ehtinyt kovin monelle letkalle osallistua, johtuen noista duunijärjestelyistä, josta syystä ei ollut tiedossa millaisia vauhteja nykyään mennään. Melko pitkä matka mainaan tuolta Haminasta lähtöpaikoille.

Ja viikonloput olen yrittänyt pyhittää perheelle, joka on nähnyt mua viimeisen vuoden aikana melko vähän. Toisaalta, nyt on ollut "rauha maassa"

PS: Onhan kaikki jo ladanneet Imatran ajojen tulospalvelusovelluksen, niin tietää missä mennään kisojen aikana :
    http://www.imk.fi/2016/fi/imatranajo...en-sujuvuutta/
    2012 S1000RR
    GSX-R 750 K8 (ex)

30.  
    Tutkiskelin noita reittikarttoja ja mutkapätkiä etc mutta en keksinyt mitään järkevän oloista jatkoa kouvolasta eteenpäin näin äkkisältään, tarkoitus oli ajella Järvenpäästä -Myrskylä -Artjärvi sit kutostielle.
    Mitens siitä jatkot eteenpäin?
    Saa tarjota vinkkejä, ajon olis tarkoitus tapahtua joko torstaina Lappeenrantaan ja siitä perjantaina perille tai sit perjantai aamusta körötellen perille asti.
    Ei taidolla vaan tuurilla.
Sivu: 8 / 12:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 678910 ... ViimeinenViimeinen