Kyllä, olen mukana.
Kiinnostaa mutta en uskalla luvata.
Tuskin lähden mukaan.
Taitaa tull ärreet kinkerit![]()
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Hessu, vanha mutta hidas ja kankea.
Team Green
^ Korvissa sumenee ja silmät soi..![]()
Yamaha YZF-R6R 2009 + Ktm 350 Exc-f 2014
Kawasaki Z750R 2012 exä
Ja nähdään kuuloharhoja. Täällä on pankkitunnukset tanassa, tietäkää se.
SV1000 -03
F5 saattaa ruveta kohta antautumaan jos on viikon sitä naputellut![]()
Elämä on onneksi mutkikasta
^ Nyt on menossa kolmas näppis ja etusormessa ollaan tokan nivelen kohdalla..
![]()
Kawasaki Z750R 2012 exä
Voi ristus. Mulla oli koko ajan sellainen fiilis että jotain unohtui, kyn lähdin himasta tänään ... Ne s****nan pankkitunnukset! Älkää ny helvetti niitä huoneita laittako myyntiin ennen perjantaita! Pliiis...
"The only easy day was yesterday."
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)
On muuten ihan turha päivystää tääl foorumil ja hakata sitä F5:sta
Kuulin, erittäin luotettavalta taholta Vermon hevostallien tupakkapaikalla, et huonon menekin takia ne Imatran majoitukset myydään viikko myyntintulon jälkeen puoleen hintaan
Eli nyt ei kannata hosua maltti on valttia, sillä ku voi säästää selvää rahaa![]()
Viimeksi muokannut: pupu; 16.02.2016 klo 10:37. Syy: typo
"Puput on kyllä suloisia, muttei kovin älykkäitä"
Iso paha mode tulee taas pelottelemaan meitä, jotka jonottaa Orgin majoitusta kuin muoviämpäreitä halpahallin avajaisissa. Jos tuo ei lopu, niin se saa jatkua, mutta minä en liiku paikaltani mihinkään!
Mä olen mallia heti kaikki mulle nyt. Tarjousjänikset ja -haukat erikseen![]()
Kawasaki Z750R 2012 exä
Ei kai toi retki nyt yhdestä majoituksesta ole kiinni... Nuorempana ja vetreämpänä sitä luotti mahdolliseen pakara majoitukseen pidemmälläkin retkellä, koska oli gixxeri. Näin vanhemmiten ja varattuna sitä selviää luonnossa alkon villapaidalla.
Ajatus mahdollisesta ajamisesta kypsyy päivä päivältä... koitetaan nyt kuitenkin laittaa jäitä hattuun ja luotetaan siihen, että ehtii sinne joku toinen vuosi.
Oletko varma, että ensi kertaa tulee? Siis satavarmasti. Onko sulla seuraavalla kierroksella yhtä hyvä mahdollisuus päästä Imatralle ajamaan? Mitäs jos tuleekin ylitsepääsemätön este, niin kuinka paljon se syö miestä.
Tottakai loppupeleissä päätös lähteä ajamaan alkaa omasta päätöksestä ja halusta, mutta mä nyt vaan heitin ajatukseni ilmoille
ps. Pupu on ihan ok mode![]()
Kawasaki Z750R 2012 exä
Vaikka näin tuttujen kesken naljailua tuo edellinen olikin niin kyllähän toi on taivahan tosi, että tota kisaa joutuu väkisinkin funtsimaan vähän eri kantilta kuin radalla ajettavia. Samalla tapaahan tuolla ei mitenkään voi ajaa kuin tutulla radalla vaan virhemarginaalia on pakko pitää enempi.
Superbike #7
Kokemuksesta voin sanoa että ne marginaalit unohtuivat mopoa käynnistäessä Piritan varikolle ja se mentiin minkä osattiin. Pahimmat kaivonkannet mielessä, mutta niitäkin samalla tapaa kiertäen kuin normiradalla joku pomppu tai assupaikko.
Siitei tuu kun paha mieli jos yrittää ajaa hiljempaa kuin osaa. Kotiinviemisinä pelkkää vitutusta ja omaehtoista alisuorittamista.
Muutaman katuratakisan olen ajanut. Itse ajaminen ei minusta eroa juurikaan rata-ajosta muutoin kuin että katuradoilla voi olla rataan verrattuna aika poikkeuksellisia mutkia. Seinät, vallit jne tuo oman mausteensa siinä muodossa että niitä ei voi alkaa kiertämään vaan ajolinja voi mennä välillä hyvin läheltä jotain kiinteää estettä, varsinkin sisäkurvissa. Eikä sitä voi alkaa kiertämään koska pitoa on vaan lähellä sitä oikeaa ajolinjaa.
Ja siksi kovin kokematonta ei voikaan laittaa itseään telomaan radalle. Katurata on aina likainen, oikea ajolinja puhdistuu sekä kumittuu viikonlopun aikana. Jos siltä eksyy, ongelmia alkaa tulemaan nopeaan tahtiin. Suorituksen on siis oltava hyvä, paketti kasassa, ohitukset hihat hipoen jne. Onnistuu parhaiten kokeneilta A-luokan kuskeilta. Siksi on ainakin minusta hyvä ettei tuonne ihan ketä vaan päästetä jolla mopo ja joku lisenssi löytyy.
Uskon että Imatra tulee tarjoamaan makean setin noiden sarjakuskien sekä kotimaisen kärjen osoitettua kiinnostuksensa. Kovat katuratakuskit ovat hiukka eri kastia kuin kovat ratakuskit, mutta on toki sellaisiakin jotka on hyviä molemmissa.
Joo ei liian vakavasti... aloin vaan tarkemmin miettiä, että kansainvälisen ison yleisön kisan tasoa tuskin nostaa minun läsnäolo, kun sinne riittää oikeasti kotimaan kärkikuskeja isolla panostuksella ja näyttävällä menolla.. alan hahmotteleen mielessäni menoa imatralle, tulee mieleen lähinnä "should have trained for this contest kuvat".
Kotimaan rr-sarja on asia erikseen. Siellä viivalla ainakin jotain saman näköistä kalustoa ja on aina löytynyt jokin kilpakumppani.
02 Mille R
Kaikki kirjoittamani on lähes poikkeuksetta täyttä paskaa, eikä sitä ole tarkoitettu kenenkään silmille, vaan tulisi pikemminkin moderoida helvettiin... ja heti.
Ajolinjani ovat kuin Hendrixin soolot. Ennalta-arvaamattomia, ja aina erilaiset.
Vinkvink, .Org majoitukset tulossa myyntiin sunnuntaina http://www.moottoripyora.org/keskust...es-Imatra-2016
Viimeksi muokannut: Salmon; 18.02.2016 klo 07:22.
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
syytän tuosta linkin toimimattomuudesta omenatuotetta
no nyt se on korjattu
Nykyset
GSX-R600 K6
GSX-R1100 -90
RM 85 -06
ja exät
GSX750F -89
RG 125 gamma -85
RM 125 -81
PV 50 -80
Laitas nyt toi tappiomieliala takas sinne samaan purkkiin mistä sen kaivoitkin ja mieti millasen näkyvyyden tuolla saa sponsseille. Sulla on toi perusvauhti ihan mukavalla tasolla kuitenkin, joten eiköhän Imatralla ihan kilpaa pääse ajamaan eikä varmasti tartte vääntää edes siitä vikasta sijotuksesta.
Superbike #7
Tulihan ne myyntiin, ja ostettua.![]()
Ei järjellä, ei taidolla, ei työllä, ei tuskalla vaan tuurilla.
Hetken pelotti, kun viimeksi ostaessani jäsenyyttä ei WIN10 toiminut. Enkä tietenkään muistanut sitä nyt kun reissussa ollaan.
Mutta se toimi !!!
OSTETTU !![]()
"The only easy day was yesterday."
2012 S1000RR
GSX-R 750 K8 (ex)